Gå til innhold

Hva gjør jeg feil? Drittlei av å bli «dumpet»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei! Har mange interesserte når det kommer til sex, men får meg aldri kjæreste. Vet ikke hva som er galt med meg. Den typiske onde sirkelen er at menn er dødsinteresserte på forhånd, vi har sex, de er fortsatt interessert i SEX (gjerne mer også med EN GANG), men det blir bare til et av-og-på toxic opplegg der jeg avvises for alt annet enn sex og utseende. 

Føler meg bare jævlig og verdiløs… kanskje jeg ligger for raskt, men har i alle fall funnet ut at «alle» blir sånn mot meg - uavhengig av hvordan fyren fremstår på forhånd.

Ellers er jeg oppegående, har bra utdanning og jobb. Er 27 år

Anonymkode: d9d71...281

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er så lei! Har mange interesserte når det kommer til sex, men får meg aldri kjæreste. Vet ikke hva som er galt med meg. Den typiske onde sirkelen er at menn er dødsinteresserte på forhånd, vi har sex, de er fortsatt interessert i SEX (gjerne mer også med EN GANG), men det blir bare til et av-og-på toxic opplegg der jeg avvises for alt annet enn sex og utseende. 

Føler meg bare jævlig og verdiløs… kanskje jeg ligger for raskt, men har i alle fall funnet ut at «alle» blir sånn mot meg - uavhengig av hvordan fyren fremstår på forhånd.

Ellers er jeg oppegående, har bra utdanning og jobb. Er 27 år

Anonymkode: d9d71...281

Det er jo umulig for oss å si noe om. Om du har sex tidlig i datefasen har jo ikke noe å si. Kanskje du møter feil folk?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vanskelig å svare på. Hvor møter dere hverandre. Hvordan er kommunikasjonen. Kontakten. Hvordan fremstår han, du når dere møtes, gjennom kontakten. Det er så mye man ikke vet. Hvordan tolkes signaler. ER det noen signaler. Stresses ting frem, er det avslappet. Vet begge hva de vil. Vil han noe og du noe annet...

Anonymkode: a018d...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig at jeg møter menn gjennom felles venner, på fest, o.l. Får kontakt på mobil/snap i etterkant. Greit nok hvis de ikke synes jeg er bra nok som kjæreste, men hvorfor gidde å late som og «lure meg»? Sykt dårlig gjort

Virker som jeg tiltrekker meg umodne menn.. Hjelper ikke at venninner og bekjente sier jeg er over enkelte av dem sin league, for de får meg jo til å føle meg veldig dårlig uansett

 

ts

Anonymkode: d9d71...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona123 skrev (2 minutter siden):

Hva har du av krav til menn du møter, da? 

Vil bare at de skal være konsistent - enten det er uinteressert eller interessert. 
Nå er jeg bare vant til at de er hodestups i starten, så dabber det eller de slår brått om til hot and cold.

ts

Anonymkode: d9d71...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er så lei! Har mange interesserte når det kommer til sex, men får meg aldri kjæreste. Vet ikke hva som er galt med meg. Den typiske onde sirkelen er at menn er dødsinteresserte på forhånd, vi har sex, de er fortsatt interessert i SEX (gjerne mer også med EN GANG), men det blir bare til et av-og-på toxic opplegg der jeg avvises for alt annet enn sex og utseende. 

Føler meg bare jævlig og verdiløs… kanskje jeg ligger for raskt, men har i alle fall funnet ut at «alle» blir sånn mot meg - uavhengig av hvordan fyren fremstår på forhånd.

Ellers er jeg oppegående, har bra utdanning og jobb. Er 27 år

Anonymkode: d9d71...281

Du må IKKE føle deg verdiløs og tro det er din skyld. Jeg tror menn er litt bortskjemt og velger og vraker og da blir mange automatisk såret. 

Anonymkode: a018d...77b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må se på hvilke type menn du møter? Ofte ligger svaret i en selv. Ikke at det er noe galt med deg så klart 🙂 Men at du gjerne går etter feil type menn og menn som har de samme personlighetstrekkene? 

Anonymkode: 1adf9...837

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må IKKE føle deg verdiløs og tro det er din skyld. Jeg tror menn er litt bortskjemt og velger og vraker og da blir mange automatisk såret. 

Anonymkode: a018d...77b

Jeg prøver, men… og ingen kompiser tror på at jeg har dette problemet! De tror at jeg får hvem jeg vil (at så og si alle damer får det). 
ts

Anonymkode: d9d71...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke deg det er noe galt med, men den nye «bruk og kast-kulturen». Nå til dags har alle veldig mange muligheter, og folk vil ha alt det morsomme med et forhold men uten forpliktelsene som følger med. I et samfunn der alle skal være selvstendige og ikke er avhengig av noen andre, ser man heller ikke verdien av et seriøst forhold. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er noe å samle på, vil ikke ligge med deg før forholdet er snekret. Slutt å ha sex, er mitt råd. Du er ingen engangskopp.

For bare noen tiår siden var dette en selvfølge, det var en helt elementær ting. Tror faktisk det var slik av en grunn

Anonymkode: ac9ec...624

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er enkle. Du har vel fått er rykte på deg om at du er enkel å få til sengs. Hvis en mann (som vil være singel) ser sitt snitt til et ligg, så smører de på og lyver for å få det de vil ha. De verste playerene jeg har møtt har vært sånn. De snakker om familien sin, sykdom og andre ting for å få deg varm og trygg, og så ligger vi plutselig nakne i senga. 

Anonymkode: 86497...c6f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn er enkle. Du har vel fått er rykte på deg om at du er enkel å få til sengs. Hvis en mann (som vil være singel) ser sitt snitt til et ligg, så smører de på og lyver for å få det de vil ha. De verste playerene jeg har møtt har vært sånn. De snakker om familien sin, sykdom og andre ting for å få deg varm og trygg, og så ligger vi plutselig nakne i senga. 

Anonymkode: 86497...c6f

Haha, skriver under på denne. Opplevde en gang at en fyr løy om at broren døde av kreft da han var ung for at jeg skulle ligge med han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Tinder og alle disse sidene har ødelagt mye. Det er blitt bruk og kast, bortskjemte folk. De prøver noen i noen uker og tenker ja det er jo mange andre der ut så hvorfor ta denne. 

Anonymkode: a018d...77b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg prøver, men… og ingen kompiser tror på at jeg har dette problemet! De tror at jeg får hvem jeg vil (at så og si alle damer får det). 
ts

Anonymkode: d9d71...281

Det er fordi dine kompiser kjenner deg og vet hva du står for.

Anonymkode: a018d...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jomfru M. Hva gjør jeg galt? Er jo jeg som er verdiløs?

Anonymkode: 2e71d...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så lei! Har mange interesserte når det kommer til sex, men får meg aldri kjæreste. Vet ikke hva som er galt med meg. Den typiske onde sirkelen er at menn er dødsinteresserte på forhånd, vi har sex, de er fortsatt interessert i SEX (gjerne mer også med EN GANG), men det blir bare til et av-og-på toxic opplegg der jeg avvises for alt annet enn sex og utseende. 

Føler meg bare jævlig og verdiløs… kanskje jeg ligger for raskt, men har i alle fall funnet ut at «alle» blir sånn mot meg - uavhengig av hvordan fyren fremstår på forhånd.

Ellers er jeg oppegående, har bra utdanning og jobb. Er 27 år

Anonymkode: d9d71...281

Høyrest ut som du er ei dame som det er kjekt å ha sex med, men som mannfolka ikkje ser føre seg å vere med ellers.

Har de felles interesser, trening, livsstil, haldningar, etc... som kunne tilsei at de har ting de har felles utanom sex og som kan føre til at de blir eit par?

Er mann og ser etter dame. Ideelt sett sambuar/kjærast, men ser at ein del damer kunne eg tenkt meg å ha sex med, men aldri blitt i lag med pga alt mogeleg som eg ser ikkje passar inn i mitt liv (mindre sprek enn meg, er veganar, ustabil psyke, likar ikkje friluftsliv, etc ....). Kanskje du er der med dei mennene du er med?

Anonymkode: 8a566...5db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn er enkle. Du har vel fått er rykte på deg om at du er enkel å få til sengs. Hvis en mann (som vil være singel) ser sitt snitt til et ligg, så smører de på og lyver for å få det de vil ha. De verste playerene jeg har møtt har vært sånn. De snakker om familien sin, sykdom og andre ting for å få deg varm og trygg, og så ligger vi plutselig nakne i senga. 

Anonymkode: 86497...c6f

Det er derfor man ikke bør hoppe i seng med alle som sier de har kreft.

Anonymkode: 22ee5...934

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du selv er tiltrukket av sånne folk. 

Anonymkode: a2dad...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vanlig jente som  liker menn som ikke bryr seg om deg. 

Anonymkode: 2e71d...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...