AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #21 Del Skrevet 13. juli 2021 Sånn som jeg forstår de to skribentene så er det ikke de ekstra kiloene i seg selv de snakker om, men selvaksept og empati både med seg selv og andre. Anonymkode: cae15...01c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #22 Del Skrevet 13. juli 2021 Sprinkle skrev (33 minutter siden): Nei Tja. Hos oss ville du nok havnet langt ned på lista hvis du var sykelig overvektig. Anonymkode: 58951...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 13. juli 2021 #23 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tja. Hos oss ville du nok havnet langt ned på lista hvis du var sykelig overvektig. Anonymkode: 58951...19c Bedre å være tjukk rundt kroppen en tjukk i hodet. Tenk litt på det du neste gang du ansetter noen. Sitter kunnskapen i magefettet? Nei, tenkte meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #24 Del Skrevet 13. juli 2021 Sprinkle skrev (Akkurat nå): Bedre å være tjukk rundt kroppen en tjukk i hodet. Tenk litt på det du neste gang du ansetter noen. Sitter kunnskapen i magefettet? Nei, tenkte meg det. Hos oss må vi ofte spurte på akuttoppdrag og det fungerer ikke hvis du veier 150 kg. Helikopteret har ofte heller ikke plass til så mye ekstra vekt hvis vi må følge pasient. Anonymkode: 58951...19c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 13. juli 2021 #25 Del Skrevet 13. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hos oss må vi ofte spurte på akuttoppdrag og det fungerer ikke hvis du veier 150 kg. Helikopteret har ofte heller ikke plass til så mye ekstra vekt hvis vi må følge pasient. Anonymkode: 58951...19c Ja men herregud. Et fysisk yrke sier jo seg selv. Om man lurer på hvorfor man ikke får jobben om man veier 150 kg og burde veid 80 - så er det selvinnsikten man må jobbe med, og ikke påberoper seg diskriminering. Endret 13. juli 2021 av Sprinkle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #26 Del Skrevet 13. juli 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Sånn som jeg forstår de to skribentene så er det ikke de ekstra kiloene i seg selv de snakker om, men selvaksept og empati både med seg selv og andre. Anonymkode: cae15...01c This! Jeg kjenner begge og det er skarpe, oppegående mennesker. De er nok fullstendig klare over ting som helserisikoer osv., men når man først står i det, kommer man ikke noen vei med å mislike seg selv. At man skal føle seg mislykket fordi man har lagt på seg litt under en pandemi er heller ingen tjent med. Anonymkode: 571c8...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #27 Del Skrevet 23. juli 2021 Er gla jeg hadde koronakiloene før pandemien jeg! Fortsatt like tjukk og gla som jeg var i mars-20! 😂 Anonymkode: 12c42...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå