Gå til innhold

Hva så egentlig Sofie i Kasper, med tanke på hans bakgrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jada, vet at Sofie kalles/kaller seg noe annet, men hun heter faktisk Sofie.

Men med tanke på måten de to møttes på, så er det litt rart at de ble sammen in the first place. Greit nok, de er fra samme by, eller Kasper litt utenfor byen, da.

Men vet dere om Kasper fikk med seg den sangen Sofie sang om blant annet ham? Var det den nye jobben til Kasper som tiltrakk Sofie, kanskje? Merkelig at han fikk den, er vel ikke egentlig utdannet til en slik stilling? Men har jo demonstrert god realkompetanse, da.

Ellers er Kasper utvilsomt en veldig lojal og snill storebror! 

Anonymkode: d6e97...e0f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Hvem er Sofie og Kasper?

 

Kardemommeby 😆 noen som tydeligvis har vært i dyreparken i sommer 😂🏻

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan møttes de? Og hvilken jobb hadde Kasper?

Anonymkode: cbe01...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan møttes de? Og hvilken jobb hadde Kasper?

Anonymkode: cbe01...fc8

Han hadde vel ikke noe jobb? Men mulig jeg husker feil. Han var jo tyv på fritiden hvertfall, hvis ikke det også var hans "jobb"

Anonymkode: 5425c...39e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Må visst få med meg historien på nytt. Visste ikke at tante Sofie ble sammen med Kasper. Ja ja. Hun var vel tiltrukket av en bad boy da.😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei Gud, trodde du mente sophie Elise og exen 😅😅😅

Anonymkode: 36516...f2a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, var helt sikker på at du mente Sophie Elise som jo heter Sofie og synes det var komisk at de tullet med Kardemommeby, men nå ble jeg veldig usikker 😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brannmann med en bakgrunn akkurat tvilsom nok til å være litt spennende, uten å være direkte farlig er da ikke det minst appellerende man kan tenke seg :fnise:  Som gammel jomfru i en liten by tenkte hun vel dessuten at dette var det beste tilbudet hun noen gang ville få, og hun var bestemt nok til å forme ham til det hun ville ha. Full forståelse herfra :ler: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Jesper du mener? Han fikk jo livet på rett kjør og fikk jobb som sirkusdirektør.. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1ae7f...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke Jesper du mener? Han fikk jo livet på rett kjør og fikk jobb som sirkusdirektør.. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1ae7f...cdc

Kasper blei vel brannmann? Eller noe sånn 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (På 12.7.2021 den 23.21):

Kasper blei vel brannmann? Eller noe sånn 😆

Er det sant? Hva skjedde med Tobias? 
Nei, nå gleder jeg meg til Kardemommeby-filmen som snart kommer, hukommelsen er litt rusten (men jeg har vært på sirkus Jesper og han skuffet ikke)

Anonymkode: 1ae7f...cdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det sant? Hva skjedde med Tobias? 
 

Anonymkode: 1ae7f...cdc

Han ble sittende i tårnet sitt i to år og fikk ikke lov å klemme eller få besøk før alle i kardemommeby var fullvaksinert. Men det viktigste er at han lever.

Anonymkode: f6d49...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det sant? Hva skjedde med Tobias? 
Nei, nå gleder jeg meg til Kardemommeby-filmen som snart kommer, hukommelsen er litt rusten (men jeg har vært på sirkus Jesper og han skuffet ikke)

Anonymkode: 1ae7f...cdc

Tobias er værdama i byen, de hadde vel ingen brannkonstabel om jeg husker rett 🧐😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (På 14.7.2021 den 17.59):

Tobias er værdama i byen, de hadde vel ingen brannkonstabel om jeg husker rett 🧐😆

Ja så klart, blandet med at det brant i tårnet. Da er det bra de fikk en brannkonstabel!

Anonymkode: 1ae7f...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg fikk en hjerneblødning av å lese denne tråden. Må legge meg litt nedpå nå kjenner jeg. Kom rett fra SE' tråden og hit. 

Anonymkode: a1e57...32c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror jeg fikk en hjerneblødning av å lese denne tråden. Må legge meg litt nedpå nå kjenner jeg. Kom rett fra SE' tråden og hit. 

Anonymkode: a1e57...32c

Sjæl. 🥴

Anonymkode: 66fb1...3ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 15.43):

Er det sant?

Ja, det står i slutten av boka at Kasper brannmester (han ble det etter at røverne hadde reddet Tobias under brannen) ble gift senere. Det røpes ikke med hvem, men at det var "med en dame som var flink til å lage mat".

Det står også i boka at det var Kasper som tidligere fant på at de skulle røve "frøken Sofie".

Jesper ble sirkusdirektør, de hadde jo allerede en løve. Jonatan, som var så glad i mat, ble ansatt hos bakeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg, så er Sofie bare et skalkeskjul for Kasper bor jo med to andre menn. "Brødre" blir de omtalt, men det er nok en lykkelig homotrio de der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...