AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Del Skrevet 12. juli 2021 Mannen min kjører en diger Porsche SUV oppkalt etter pepper. Jeg hadde en liten Porsche som også begynte på C, men kræsja den dessverre. Så mannen min kjøpte en ny bil, Hyundai eller Honda, i alle fall med H, som er supertreg. Jeg må hele tiden gire (manuelt!) bare for å holde tritt med trafikken. Den bilen er helt umulig. Parkerer den langt unna når jeg skal møte venniner. Jeg tror han er sur på meg for at jeg knuste den andre bilen, men det var ikke så mye min feil. Mest dumt at jeg hadde drukket litt...men det er jo likevel urettferdig at han kjøper en bil med 15 eller 75 hestekrefter til meg, slik at jeg må slite sånn med vanlig kjøring! Er det noen triks med slik bil som gjør at de går litt fortere? Anonymkode: ab8a0...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 12. juli 2021 #2 Del Skrevet 12. juli 2021 Don't feed the troll! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 12. juli 2021 #3 Del Skrevet 12. juli 2021 At ikke folk blir lei alle disse trollegreiene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Del Skrevet 12. juli 2021 Håper skoleferien er slutt snart. Anonymkode: df7b7...8d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 13. juli 2021 #5 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mannen min kjører en diger Porsche SUV oppkalt etter pepper. Jeg hadde en liten Porsche som også begynte på C, men kræsja den dessverre. Så mannen min kjøpte en ny bil, Hyundai eller Honda, i alle fall med H, som er supertreg. Jeg må hele tiden gire (manuelt!) bare for å holde tritt med trafikken. Den bilen er helt umulig. Parkerer den langt unna når jeg skal møte venniner. Jeg tror han er sur på meg for at jeg knuste den andre bilen, men det var ikke så mye min feil. Mest dumt at jeg hadde drukket litt...men det er jo likevel urettferdig at han kjøper en bil med 15 eller 75 hestekrefter til meg, slik at jeg må slite sånn med vanlig kjøring! Er det noen triks med slik bil som gjør at de går litt fortere? Anonymkode: ab8a0...528 Ja. Trå ned gasspedalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Del Skrevet 13. juli 2021 Det hjelper vanvittig mye å dytte wienerpølser inn i eksospotta. Anonymkode: e6c30...a43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Del Skrevet 13. juli 2021 PetterKanin skrev (9 timer siden): Ja. Trå ned gasspedalen. Må ikke tro at jeg ikke har prøvd. Jeg opplever fallende fart i noen mindre bakker overalt jeg drar - og må gire ned. Av og til helt ned i tredje i 60, og da skriker motoren. Anonymkode: ab8a0...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2021 #8 Del Skrevet 13. juli 2021 fjern alt unødvendig innhold fra bilen som speil,vinduer,vindusviskere og felger, da blir den lettere og vil gå fortere, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #9 Del Skrevet 13. juli 2021 Hvorfor så mange dumme svar? Skjønner ikke. Anonymkode: ab8a0...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Del Skrevet 13. juli 2021 Se det positive i det, du kommer ikke til å få fartsbot! ❤️😄 Anonymkode: 1430f...d6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor så mange dumme svar? Skjønner ikke. Anonymkode: ab8a0...528 Du har vel ikke tilfeldigvis en au-pair som røyker?. Anonymkode: f1f08...8a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #12 Del Skrevet 14. juli 2021 Hun får ikke lov til det, hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: ab8a0...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. juli 2021 #13 Del Skrevet 15. juli 2021 Skaff deg en fet utdannelse og jobb slik at du blir uavhengig av gubben og kan kjøpe bil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå