AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Del Skrevet 11. juli 2021 Kan jeg skrive "Inni meg er det hult", gir det mening? Anonymkode: 70c72...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 11. juli 2021 #2 Del Skrevet 11. juli 2021 Ute av kontekst flakker betydningen mellom flere tydninger. -Jeg er sulten -Jeg skjønner ingenting -Jeg er kåt -Jeg føler noe negativt Gi meg litt mer så lander nok betydningen på den rette, den du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Oppfatter det som å være tom innvendig. Har et sjelelig/følelsesmessig tomrom. (Ikke som i skrubbsulten. Da er man innhul.) Vet ikke om det ble forståelig... Endret 15. juli 2021 av Jerry Lee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 Nei, det gir ikke mening. Å føle seg hul innvendig kanskje, vet jo ikke hva du mener med det. Anonymkode: 13d74...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Del Skrevet 15. juli 2021 Jerry Lee skrev (48 minutter siden): Oppfatter det som å være tom innvendig. Har et sjelelig/følelsesmessig tomrom. (Ikke som i skrubbsulten. Da er man innhul.) Vet ikke om det ble forståelig... Ja, det var det jeg mente. Anonymkode: 70c72...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nei, det gir ikke mening. Å føle seg hul innvendig kanskje, vet jo ikke hva du mener med det. Anonymkode: 13d74...f6a Mente å føle seg hul/tom innvendig. Som at man føler det mangler noe. Gir det fortsatt ikke mening? Burde jeg skrive det på en annen måte? Anonymkode: 70c72...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mente å føle seg hul/tom innvendig. Som at man føler det mangler noe. Gir det fortsatt ikke mening? Burde jeg skrive det på en annen måte? Anonymkode: 70c72...6c3 Ja, det gir mening. Syns det er en bra metafor på dette. Anonymkode: c334d...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. juli 2021 #8 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mente å føle seg hul/tom innvendig. Som at man føler det mangler noe. Gir det fortsatt ikke mening? Burde jeg skrive det på en annen måte? Anonymkode: 70c72...6c3 Ja, det mangler noe. ( Noe man kanskje ikke alltid kan definere. ) Du beskrev det i grunn best sjøl. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå