Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 18.35):

Husker jeg så en tråd med tittel ala «Værste du har opplevd på jobb». Ble helt satt ut når jeg leste at en barnehageassistent hadde sett to femåringer som sugde på tissen til hverandre. 

Anonymkode: 44516...ffa

Var en som ikke ville gå tiltannlegen selv om at tennene var råtne, og grunnen til det var fordi vedkommende var redd for kalorier i bedøvelsen siden hun tydeligvis fastet.

Anonymkode: ebe28...24b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom over noen som hadde spurt detaljert hvordan man har ansalsex uten at bæsjen spruter ut😅Det er vel det sykeste hitil

Endret av Anonymt12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om et par som hadde bæsje-fetish.  Hun pleide å drite på en håndkle i senga mens han runka.  Er en grunn til at jeg ikke er på seksual forumet.  Så mye ekkelt der. 

Anonymkode: 38ecd...5a2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KikiEco skrev (På 11.7.2021 den 19.42):

Jeg syntes det er mye rart i hele Rampelyset, men særlig tråder som omhandler bloggere. Det er mange med svært få hemninger når det gjelder å grave opp "dritt" man skal bruke mot folk de ikke kjenner. Da tenker jeg grave i skattelister (nå som du må oppgi hvem du er om du vil sjekke skatteopplysninger til noen forstår jeg ikke at folk gidder sånt), Brønnøysundregistrene osv osv.  

At folk er så opphengt på å rote i privatlivet til andre fatter jeg ikke.

Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg leste der inne. Det sykeste er at noen der inne tror at de gjør en samfunnsnyttig jobb ved å skrive så mye rart på KG. Det er også dem der som er sure for at alle avisene de kontakter ikke vil skrive kritisk om bloggeren de er hektet på. Fantastisk underholdende å lese der inne. 

Anonymkode: f001f...5e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden om hun som skulle ha tilbake en ting som hun ikke kunne si hva var til eksen/kjæresten. Var nok mye drama dem i mellom og rus muligens. Var flere tråder! 

Anonymkode: 196ff...ac8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden om Gambia før det ble ryddet opp.

Anonymkode: bedc6...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tråden om Gambia før det ble ryddet opp.

Anonymkode: bedc6...ba6

😂😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil lese alle disse trådene dere snakker om! Men herregud, må vi google alle hintene dere gir?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (10 minutter siden):

Jeg vil lese alle disse trådene dere snakker om! Men herregud, må vi google alle hintene dere gir?

Jeg vet ikke om slettede kommentarer i noen av de omtalte trådene finnes i catched utgave på google?

Du kan finne rester av slettede kommentarer i en av de omtalte trådene, om du googler feks Reiser til Gambia med to venninner i høst- side 9

"2 days ago — TS. Jeg hadde en sønn som dere. Brukte nesten all sin våkne tid på nettet. Dataspill og diverse forum. Ikke i jobb og 30 kg overvektig."

Her er tråden:

 

 

Anonymkode: a143f...40f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvepp skrev (På 2021-7-11 den 18.47):

Hun som mente det var upassende med sex på morsdagen 😂😂

Det er jo litt ironisk siden man må ha sex for å bli mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kvinnelig bruker her inne (ikke troll) som var ganske aktiv- og postet bilder av ansikt også. Altså lett gjenkjennelig, og kom også tilfeldigvis over henne på FB 😅Anywho:

Mye poster om samboerens enorme pikk, visstnok like tjukk som bunnen på halvannen liters colaflaske - og dertil mye analsex. Greit nok. 

Så til det sjuke:

Så etterhvert kom bilde av et par shampoflasker (ganske tykke i omkrets) med historien i sexforumet om at samboeren satt på jobb, og fikk henne til å stappe de opp i rassen og stå på alle fire på gulvet til han kom hjem.

Asså.....jeg kikker ENDA skjevt på de flaskene i hylla 😅😅😅

 

Anonymkode: cf70c...7e0

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

Ginavn skrev (På 14.7.2021 den 9.19):

Kvinne, 37 år, singel og barnløs, finner aldri noen å dele livet med.

Leste over 100 sider! hun var kravstor i henhold til mannen sitt utseende og seksuelle erfaring. Selv hadde hun minst ei råtten tann og hadde ikke hatt sex på mange år. Hun skrev om angst og kåtskap om hverandre. La ut halve bilder av dem som dessverre matchet med henne på en eller annen plattform.

Mannen som skrev hore på hobbytingene hennes. Lurer på hvordan det endte?

Skjønner ikke hvorfor Kvinne 37 er så hatet eller syk? Jeg liker også menn som er jomfru. 

Anonymkode: d188b...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 1.58):

Måtte faktisk lese hele tråden (ja, alle 68 sidene), og jeg vet ikke hva jeg skal si engang... Anbefaler ingen å gjøre det samme. Man tenker jo at  en tråd på 68 sider, da må det jo før eller siden være en viss form for fremdrift, men nei. Eller jo, TS blir faktisk enda mer manisk underveis. Så en viss progresjon er det jo.

Anonymkode: 37ac2...c84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden. 


Men ikke for de mest åpenbare grunnene 

Er noen syke folk midt i tråden som forsøker rasjonalisere overgrep

 

Anonymkode: d188b...12c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):


Kom over denne tråden fra 2012. Syke greier.

Anonymkode: ac9d4...5b6

Den var jo egentlig bare trist 😔

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (9 timer siden):

Den var jo egentlig bare trist 😔

Enig. Ble sjokkert da jeg leste de første innleggene der men syntes synd i trådstarter. Hun kan ikke ha hatt det lett.

Anonymkode: ac9d4...5b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kvinne tidligere i år, husker ikke helt hvilken måned, som var gravid og i villrede. Var massevis av kvinnelige brukere som nærmest krevde at hun skulle ta abort fordi faren var eldre enn de likte. Håper det gikk bra. Kan være mye toxic her på kg.

Anonymkode: a39a7...4bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 17.34):

En mannlig sykepleier som ringte anonymt til pårørende til pasienter som hadde dødd, og kalte dem "HORE" før han slang på røret.

Anonymkode: 5e127...540

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...