Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Enig i disse.

Den tråden du nevner «kollega sa at jeg stinker» er helt vanvittig. Det endte med at det rablet for henne og at hun ble innlagt på psykiatrisk etter å ha blitt svettet av en psykopat på jobb over tid. Sprø historie.

Ellers husker jeg også godt hun som lagde flere tråder om at hun var så lei seg fordi hun måtte fjerne en tann og erstatte den med et implantat. 

Ja herlighet, det stemmer😳 Husker den eskalerte noe helt sykt og varte over laang tid! Uavhengig av om det var oppspinn eller ei - det ble en tråd som virkelig satte seg på minnet!

Anonymkode: 556f5...296

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden er ganske syk.   Menn som vil påtvinge kjønnsorganene sine på andre på stranda.

 

Anonymkode: 38ecd...5a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har svart på en lignende tråd før, men mener fortsatt det samme. "Jenta på broen" dukket opp her inne for noen år siden, og høstet sympati. Kort tid etterpå knivstakk hun to stykker i en matbutikk og drepte den ene av dem. Glemmer ikke det.

Anonymkode: 29e89...e9c

Hvordan vet man at jenta som drepte skrev "jenta på broen"? 😬🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Tror du husker den som du vil huske den… jeg husker det som at hun slengte barnet i bakken..

Anonymkode: 825cf...9ea

Det husker jeg også. TS innrømmet jo selv også at hun hadde vært hardhendt og slengt gutten i bakken med all sin kraft fordi hun ble så sint og redd. 

Anonymkode: 7d920...282

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (9 minutter siden):

Hvordan vet man at jenta som drepte skrev "jenta på broen"? 😬🥵

Mener det ble bekreftet i en artikkel om henne. 

Anonymkode: 13419...2ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud hva med han som skulle på date eller noe med en jente, men så sa hadde hun sagt hun ikke var interessert likevel, så var han helt psyko og skulle spørre henne hvorfor ikke, og godtok aldri svaret hennes. Fikk vel en ca 10.00000 svar her på KG om hvor gal han hørtes ut og at han måtte la henne være i fred. Disse svarte han på med lange avhandlinger.

Husker ikke detaljene 

Anonymkode: 2b652...e41

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Herreguuud hva med han som skulle på date eller noe med en jente, men så sa hadde hun sagt hun ikke var interessert likevel, så var han helt psyko og skulle spørre henne hvorfor ikke, og godtok aldri svaret hennes. Fikk vel en ca 10.00000 svar her på KG om hvor gal han hørtes ut og at han måtte la henne være i fred. Disse svarte han på med lange avhandlinger.

Husker ikke detaljene 

Anonymkode: 2b652...e41

«Nyoppstarta vennskap ble nylig/brått? avsluttet», noe i den duren?! Så var det jo ikke vennskap, heregud hun prøvde bare å let him down easily og så tok han aldri et jævla hint. Han ville date, hun sa de kunne være «venner», han forstår ikke hvorfor hun ikke vil henge med han osv. Stakkars stakkars jente.

Anonymkode: 2b652...e41

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er like mye du som husker tråden slik du vil huske den. Jeg oppfattet situasjonen slik jeg beskrev den. 

Anonymkode: 556f5...296

Husker denne tråden, husker at foreldrene til gutten håndterte situasjonen veldig bra i ettertid og var enig at hennes reaksjon var normalt/akseptabelt. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

«Nyoppstarta vennskap ble nylig/brått? avsluttet», noe i den duren?! Så var det jo ikke vennskap, heregud hun prøvde bare å let him down easily og så tok han aldri et jævla hint. Han ville date, hun sa de kunne være «venner», han forstår ikke hvorfor hun ikke vil henge med han osv. Stakkars stakkars jente.

Anonymkode: 2b652...e41

Husker den han tok heeelt av med lange stiler for alle svar i tråden klin gal da

Anonymkode: 8f4c2...51e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 time siden):

Hvordan vet man at jenta som drepte skrev "jenta på broen"? 😬🥵

Jeg husker ikke hva hun kalte seg her inne, men hun linket til en blogg hun skrev på en annen side. Noen tenkte det var en god idé å gi henne en plattform å få ut tanker og følelser på. I det blogginnlegget beskrev hun hvordan hun nærmest lurte de på legevakten til å slippe henne fri, når hun hadde blitt hanket inn utallige ganger av nødetatene for å prøve og hoppe fra en stor bro i Kristiansand. Hun gjorde dette mange ganger.

Så en kort stund etterpå knivstakk hun to stykker på Obs på Sørlandssenteret.

Anonymkode: 29e89...e9c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En mannlig sykepleier som ringte anonymt til pårørende til pasienter som hadde dødd, og kalte dem "HORE" før han slang på røret.

Anonymkode: 5e127...540

Dette skjedde i USA

Anonymkode: 5bf01...b67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det husker jeg også. TS innrømmet jo selv også at hun hadde vært hardhendt og slengt gutten i bakken med all sin kraft fordi hun ble så sint og redd. 

Anonymkode: 7d920...282

Det forklarte hun jo gjentatte ganger var en overdrivelse, men mange hang seg veldig opp i akkurat dette. Uansett - pøbelen fikk ingen skader (heldigvis, og bare så vidt, gjorde ikke hunden det heller). Foreldrene til gutten ba ham unnskylde og de skammet noe sykt over oppførselen hans (med grunn), samt de betalte dyrlegeregningen til TS, noe som jo bare skulle mangle.

Anonymkode: 556f5...296

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Herreguuud hva med han som skulle på date eller noe med en jente, men så sa hadde hun sagt hun ikke var interessert likevel, så var han helt psyko og skulle spørre henne hvorfor ikke, og godtok aldri svaret hennes. Fikk vel en ca 10.00000 svar her på KG om hvor gal han hørtes ut og at han måtte la henne være i fred. Disse svarte han på med lange avhandlinger.

Husker ikke detaljene 

Anonymkode: 2b652...e41

Et vennskap som ble like fort brutt opp? Eller noe. Sinnsykt gal fyr, jenta var heldig som slapp unna.

Men jeg mistenker trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fant «kollega sa at jeg stinker»-tråden. Den var visst fra 2017.

 

Anonymkode: 556f5...296

Wow!😳 Måtte lese hele tråden + oppfølgingstråden i går! Sykt! Skulle gjerne visst hvordan det gikk med TS!

 

Anonymkode: d3dc3...2e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe av det sjukeste jeg har lest her inne, var ei dame på 40 som lagde 4-5 ulike tråder om at hun var blitt «uplanlagt» gravid med sin kjæreste på nesten 60 som absolutt IKKE ønsker barn, og var usikker på om hun skulle beholde eller ikke. Da hun ikke fikk de svarene hun ønsket, ble hun totalt krakilsk og anklaget de som svarte henne for hets, sjikane, abortpress og for å være ondsinnede. 😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (21 minutter siden):

Noe av det sjukeste jeg har lest her inne, var ei dame på 40 som lagde 4-5 ulike tråder om at hun var blitt «uplanlagt» gravid med sin kjæreste på nesten 60 som absolutt IKKE ønsker barn, og var usikker på om hun skulle beholde eller ikke. Da hun ikke fikk de svarene hun ønsket, ble hun totalt krakilsk og anklaget de som svarte henne for hets, sjikane, abortpress og for å være ondsinnede. 😂

Og hun som var sykelig opphengt i å få kjæresten til å sprute i henne, som så ble gravid og tok angrepille litt for sent etc...

Anonymkode: 7257f...387

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol fy faen nå leser jeg den vennskap brutt ned tråden igjen etter jeg fant den igår, og jeg KLARER ikke. Hahah. Det er nok det sykeste jeg har lest, ENORMT FAKTISK:-)))

Anonymkode: 7257f...387

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleire, men ein del tråder om kvinner som blir slått og voldtatt av partneren sin. Som framleis ikkje orker eller klarer å dra. Trist.

Ellers så var det ein brukar her ei stund som hang på gravidforumet som var veldig opphengt i bleier. Ganske uskyldig eigentlig, men sært. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...