Gå til innhold

Hvilket parti skal du stemme på til høsten?


knulleGuden666

Hvilket parti skal fu stemme på i år?  

373 stemmer

  1. 1. Hvilket parti skal du stemme på i år?

    • Senterpartiet
      53
    • Arbeiderpartiet
      42
    • Rødt
      54
    • Sosialistisk venstreparti
      40
    • Fremskrittspartiet
      40
    • Venstre
      19
    • Andre
      31
    • Ingen/blankt
      15
    • Høyre
      45
    • Miljøpartiet de grønne
      34


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

grease80s skrev (4 minutter siden):

Skal stemme på Listhaug, altså FRP!

Lol. De får juling på meningsmålingene så det holder. Velfortjent.

Nede i 9,4% akkurat nå. Det er ned fra 15,2% sammenlignet med september 2017.

http://www.pollofpolls.no/?cmd=Stortinget&do=snitt&yw=202107

Jau, nå er det kun 62 dager og 21 timer igjen til valget er over og de blå-blå er blitt sparket fra regjeringskontorene.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er SVer i hjertet, men jeg sliter litt med de relativt unge SVerne som krever oppmerksomhet. AP er jo blitt bitcha til MDG (i tillegg til at det hovedsakelig er retorikk som skiller dem fra Høyre), så de utgår, og Rødt er... Vel, litt for ekstreme for min smak. Helsepartiet har gode kjernesaker, men stemmen må gå strategisk for å fjerne de borgerlige. 

Frustrerende vanskelig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (20 minutter siden):

AP eller SP

Aldri i verdens land og rike om jeg noen gang hadde stemt FRP. Mer drittparti skal man se langt etter  :ninja:

Du har demokratene, om du skal finne mer drittparti.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å røpe hva jeg stemmer i denne tråden, men vil gjerne tipse om at det er mulig å stemme allerede nå dersom man ønsker det.

Det heter «tidligstemme», og er en mulighet som er åpen frem til forhåndsstemmingen begynner.

Jeg hadde aldri hørt om det før, men jeg vet ikke om jeg kommer til å befinne meg i nærheten av et valglokale på selve valgdagen, og er veldig sikker på hvilket parti jeg ønsket å støtte. Så da var det supert å få gjort det allerede nå!

Så dersom det er flere som er sikre på hvilket parti de skal stemme på (og ikke ønsker å komme «i stemning» ved å stå i kø ved valglokalet senere), er dere herved tipset.

Søk på «tidligstemme» og navnet på kommunen din på Google, så får du mer informasjon. En veldig fin ordning!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SV som alltid. Synes de er flinkere til å se mennesker i samfunnet, enn at alle bare skal fungere og passe inn i en a4 mal. Skal man få bedre velferd, få flere i arbeid osv så må man sørge for at alle også får muligheter. Det finnes f.eks. mye systematisk diskriminering av folk med funksjonsnedsettelser på flere nivåer i samfunnet. Det er mye som må forbedres. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landet trenger fornying. Mye slitasje og lite nytenkning når de samme styrer for lenge.

1/3 av arbeidstokken i det private næringsliv + petroliumsinntekter finansierer 1/3 av de som jobber i det offentlige og 1/3 av de som er på offentlig tiltak.

Dette kan jo gå bra noen år til😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer SV.

På tide å få inn nye koster i regjeringsapperatet. 8 år er meeeeeer en nok.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker. Blir kanskje FrP. Det er vel det partiet jeg er minst uenig med for tiden.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jaconandersen

Håper ikke de som skal stemme SV har sønner. SV jobber for feminisme i dagens Norge til tross for at kvinner har bedre liv enn menn. Det er jo svært umoralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaconandersen skrev (3 timer siden):

Håper ikke de som skal stemme SV har sønner. SV jobber for feminisme i dagens Norge til tross for at kvinner har bedre liv enn menn. Det er jo svært umoralsk.

Feminisme handler om at menn og kvinner er likestilte. Da bør man stemme på SV.

Det er ett bedre alternativ enn gubbepartiet FRP. Ett partiet som består bare av menn og Listhaug.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...