Gå til innhold

Hvilket parti skal du stemme på til høsten?


knulleGuden666

Hvilket parti skal fu stemme på i år?  

373 stemmer

  1. 1. Hvilket parti skal du stemme på i år?

    • Senterpartiet
      53
    • Arbeiderpartiet
      42
    • Rødt
      54
    • Sosialistisk venstreparti
      40
    • Fremskrittspartiet
      40
    • Venstre
      19
    • Andre
      31
    • Ingen/blankt
      15
    • Høyre
      45
    • Miljøpartiet de grønne
      34


Anbefalte innlegg

Jeg skal stemme på Senterpartiet, hvem skal du stemme på? 

Endret av knulleGuden666
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør kanskje endre på "Hvilket parti skal fu stemme på i år?"

Endret av Visum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senterpartiet eller demokratene på denne karen... Bestemmer meg trolig først på valgdagen. Har stemt SP i mange år og gamle vaner er vonde å vende...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt

Må innrømme at jeg denne gangen er ekstra usikker, men stemme skal jeg uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Partiet De Kristne. Vi trenger et parti på Stortinget som vil kjempe for tradisjonelle verdier som retten til liv, tradisjonelle kjønn, det tradisjonelle ekteskapet mot homolobbyen og feministene som har kuppet Løvebakken og fått innført sin ekstreme politikk som truer Norges eksistens. De har også en politikk for lavere skatter, mindre byråkrati, streng innvandringspolitikk og mye annet bra.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer Venstre, da de vil ta imot langt flere flyktninger og asylsøkere til Norge. Vi har mer enn nok med ressurser for å hjelpe disse stakkars flyktningene. De burde heller tatt imot 5000 flyktninger istedet for 50 fra Moria-leieren. 

I Norge har alle det bra økonomisk, om de ikke har det, så er de selv ansvarlig for det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, men jeg syns 8 år er lenge nok for enhver regjering. Vi trenger balansen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP. Alltid stemt FrP eller høyre. Nå går alle valgomater jeg har testet til FrP. Ingen tvil. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/11/2021 at 10:38 AM, Visum said:

Stemmer Venstre, da de vil ta imot langt flere flyktninger og asylsøkere til Norge. Vi har mer enn nok med ressurser for å hjelpe disse stakkars flyktningene. De burde heller tatt imot 5000 flyktninger istedet for 50 fra Moria-leieren. 

I Norge har alle det bra økonomisk, om de ikke har det, så er de selv ansvarlig for det.

Ja ta i mot 5000 uten utdannelse. En virkelig beriking for Norge.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir SV i år. Ønsker mer frihet, at det skal lønne seg å jobbe, bedre integrering og en skole som ser alle elevene. Det må lønne seg mer å jobbe enn å arve. Man må tjene mer på intelligens og hardt arbeid enn å komme inn på boligmarkedet til rett tid. Jeg mener dessuten alle i sittende regjering bør dømmes for unødvendige dødsfall knyttet til korona. 

Endret av Majer
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP eller SP

Aldri i verdens land og rike om jeg noen gang hadde stemt FRP. Mer drittparti skal man se langt etter  :ninja:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...