AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #41 Skrevet 11. juli 2021 knulleGuden666 skrev (41 minutter siden): Nei, noen har fått mer og andre har fått mindre, det spørs helt på politifolkene og hvor det skjer. Hva du tror og ikke tror må være opp til deg, det at jeg drar inn regjeringen er pga jeg er sterk imot dagens regjering, og jo, ingen ting forundrer meg for etter Jens dro har Norge gått rett på ræva og sunket som en stein med Erna i spissen… malt blir bedre med ap/sp styrt regjering, må bare ikke få med oss sinnsyke mdg…. Jeg er mot skattepolitikken i Spania, men drar ikke det inn i diskusjoner om førerkort av den grunn. Siden de to tingene inne har noe med hverandre å gjøre 😂 Anonymkode: 05cee...c69 1
Miss-Grey Skrevet 11. juli 2021 #42 Skrevet 11. juli 2021 Tenker at du har hatt et relativt beskyttet liv, dersom dette virkelig er et så voldsomt stort traume for deg... Du har blitt tatt i å gjøre noe som var ulovlig, og det har fått konsekvenser for deg. Men du har tydeligvis ikke forstått alvoret i det du har gjort, og hjemsøker dette forumet i håp om at noen skal validere følelsene dine. Jeg har ikke kommentert i noen av trådene dine tidligere. Men å spamme dette forumet har ingen hensikt, dersom du trenger å bearbeide dette foreslår jeg at du snakker med en psykolog isteden. 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #43 Skrevet 11. juli 2021 knulleGuden666 skrev (3 timer siden): På hvilken måte kan det sammenlignes og være like farlig som det idioten i golfen gjorde?? En parkeringsplass er pr definisjon et offentlig sted. Der hvem som helst kan sette fra seg bilen. Og det på en trygg og forsvarlig måte. Det er overhodet ikke hverken forsvarlig, eller fornuftig på noe slags måte, at du ”øver” deg på vinterføre med å sladde rundt og leke deg! Alle som har lest dine sutrete kommentarer, skjønner godt at det du har gjort henger ikke på greip! Du er ganske så alene i det å mene at dette er helt uskyldig, og for din egen ”sikkerhet” på veien etterpå. Det er kun bullshit og ikke noe anna! Og nå skjerper du deg!! Anonymkode: ab04a...fb6 2
frogger Skrevet 11. juli 2021 #44 Skrevet 11. juli 2021 4 hours ago, knulleGuden666 said: Du aner ikke hvor hardt det er å miste lappen for en som digger biler og en som bor langt uti bygda hvor det ikke finnes busser osv, har vært som et fengsel i et halvt år.. Jo det aner jeg, har selv mistet lappen. Men er ingen andre enn meg selv å skylde på. Er jo vi som har driti oss ut! Du heller mista jo ikke lappen uten grunn!!
frogger Skrevet 11. juli 2021 #45 Skrevet 11. juli 2021 3 hours ago, knulleGuden666 said: malt blir bedre med ap/sp styrt regjering, må bare ikke få med oss sinnsyke mdg…. Hvordan blir malten bedre eller verre uansett regjering?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #46 Skrevet 12. juli 2021 knulleGuden666 skrev (19 timer siden): Du aner ikke hvor hardt det er å miste lappen for en som digger biler og en som bor langt uti bygda hvor det ikke finnes busser osv, har vært som et fengsel i et halvt år.. Hvis det var så fælt for deg å bli fratatt sertifikatet, burde du fulgt veitrafikkloven. Noe du ikke gjorde. Anonymkode: f572a...497 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå