AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg vurderer å prøve det i helgene...gå/løpetur. Anonymkode: 8be2f...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Del Skrevet 10. juli 2021 Kommer an på hvor tett opp til leggetid du spiste kvelden før. Folk er forskjellige på det. Anonymkode: d412b...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Del Skrevet 10. juli 2021 Frokost er dagens første og kanskje viktigste måltid. Frokosten skal gi deg energi til å komme igang på jobb eller skole eller trening, og gjøre deg klar til å løse dagens første oppgaver. Anonymkode: 064bf...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Del Skrevet 10. juli 2021 Du har kun fordeler av å trene før frokost om kroppen din trives med det. Jeg trener før frokost, og spiser gjerne først 2-3 timer etter det igjen. Men det er jo bare fordi det passer min timeplan, og at kroppen min trives med det. Hadde jeg trengt frokost for å fungere, eller hatt mer energi på ettermiddagen, ville det selvfølgelig vært mange flere fordeler med å trene da. Anonymkode: fbd60...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Del Skrevet 10. juli 2021 Mange fordeler med å trene fastende Føler meg så tung hvis jeg spiser først, hvis jeg presser meg så føler jeg at det kan komme i retur 😛 Anonymkode: 23857...cb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Frokost er dagens første og kanskje viktigste måltid. Frokosten skal gi deg energi til å komme igang på jobb eller skole eller trening, og gjøre deg klar til å løse dagens første oppgaver. Anonymkode: 064bf...250 Tull. Har ikke spist frokost siden barneskolen. Har tatt to mastergrader - alle eksamener på tom mage, og har en krevende jobb. Trener motbakkeintervaller med mer før mat flere ganger i uka. Anonymkode: fbd60...a19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg trener før frokost hver dag, og det er det som gir mest optimal trening for meg. Selv om jeg trener tung styrke er det ikke noe problem på tom mage(tar et glass pwo da). De få gangene jeg trener etter jobb føler jeg meg oppblåst og slapp. Har en dag i uka jeg ikke rekker å trene før jobb siden jeg begynner så tidlig, da har jeg ofte løpetur på kveldstid(nå som vi har hatt varme og sol på dagen), og jeg sliter skikkelig med løpingen uansett hvor lenge det er siden middag. Uansett hvor mange ganger jeg har vært på do den dagen kan du banne på at jeg må akutt på do under løpeturen(gjerne når jeg har kommet halvveis og er langt hjemmefra!), og da må jeg gå resten av turen for å holde ting inne. Anonymkode: 714e2...3fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 10. juli 2021 #8 Del Skrevet 10. juli 2021 Du må kjenne etter hva som passer best for deg. Jeg er ikke et morgenmenneske selvom jeg står tidlig opp og trener dårligere tidlig på dagen enn på ettermiddag/kveld. Dette gjelder løping. Styrketrening spiller det liten rolle når jeg gjør. Men jeg må uansett han spist en lett frokost helst 1 times tid før styrketrening. Ikke fordi jeg da presterer bedre men fordi jeg som regel er sulten kort tid etter at jeg står opp. Kan fint løpe etter middag så lenge det har gått 1-2 timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg må ha mat umiddelbart når jeg står opp. Skulle nok aller helst hatt mat en time eller to før jeg våkna. Kam spise lett og trene en time eller to nesten umiddelbart etterpå, men liker best å trene på ettermiddagen, da før middag. Tar med en ekstra brødskive til lunsj og spiser et par timer før arbeidsdagen slutter, så kan jeg løpe 2 timer etter jobb. Men da er middag klar idet jeg kommer hjem fra løpetur. Mannen min trener helst på tom mage om morgenen, så han drar hjemmefra 0600 for å trene før jobb. Anonymkode: 8b4e3...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #10 Del Skrevet 11. juli 2021 Tror det er veldig individuelt hva man synes fungerer. Alltid tenkt at det hadde vært deilig å gjøre unna treningen tidlig, men jeg må ha litt i magen først. Å stå opp grytidlig og trene minutter etterpå klarer jeg bare ikke, energien er ikke tilstede. Men spise kanskje litt yoghurt, et knekkebrød og vente 30 min fungerer bedre. Anonymkode: 808a7...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #11 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg presterer mye dårligere hvis jeg har spist, så for min del er det alltid fastende trening som gjelder. Du må finne ut hva som gjelder for deg Anonymkode: 073e3...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå