Gå til innhold

Folk som hater islam og gladelig blir undertrykket av renter til bankene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv eier de ingenting og bor i en eller annen kjeller som de leier siden pengene bankene lager når de gir lån driver opp prisene. Så tar de renter på pengene de laget ut av løse lufta.  Islam tillater ikke et slikt banksystem. 

Men likevel hater du islam mens du gir etter for et jødisk banksystem😂

Anonymkode: facf4...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Derfor er også de fleste muslimske land også ekstremt vellykkede. De går vesten en høy gang.

Endret av Example
  • Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selv eier de ingenting og bor i en eller annen kjeller som de leier siden pengene bankene lager når de gir lån driver opp prisene. Så tar de renter på pengene de laget ut av løse lufta.  Islam tillater ikke et slikt banksystem. 

Hvordan driver islam bank mener du? 

Anonymkode: 94f51...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DNB har så langt ikke meid ned en haug uskyldige med lastebil på en promenade i Nice eller fløyet fly inn i skyskrapere i New York. Your call... 

Anonymkode: 39dab...0a2

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller bodd i et islamsk land enn å bo i vesten, hvis jeg kunne ha valgt selv.

Anonymkode: 39443...d88

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville heller bodd i et islamsk land enn å bo i vesten, hvis jeg kunne ha valgt selv.

Ok, I’ll bite: HVORFOR kan du ikke velge et islamsk land? Jeg mistenker at de fleste av dem som er muslimske republikker, har liberale innvandringsregler: det er javnt over korte køer på grensene deres.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Hvis islam er så flott hvorfor kommer millioner av flyktninger til vesten, forlater alt de har og kjente og kjære? Islam er en pest! Krig, tortur, fattigdom. 

Anonymkode: b2c3c...0df

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Renten vi betaler er 1.5 og vi betaler faktisk halvparten så mye for eiendommen som om vi måtte leie. I tillegg betaler vi til ned lån som er tvungen sparing. Når boligen er nedbetalt har vi dermed spart opp en høy sum, og med boligprisene som bruker å stige har vi denne fordelen også. 

Når våre barn blir eldre vil vi pga dette kausjonere og de får også en inngang på boligmarkedet. 

Anonymkode: 266cd...936

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 17.37):

Så man skal leve et dårlig liv man ikke tror på for å slippe å betale renter til banken? 

Nei takk. Friheten er ikke til salgs. 

Skrevet

Fascinerende hvordan du kobler økonomi og religion, den ene fantasiguden er vel like god som den andre. I tillegg minner jeg deg på at du er så heldig og bo i et fritt land og er i din fulle rett til å flytte dit du vil.

Spoiler

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I muslimske land er det såpass vanskelig å få lån at hele økonomien stopper opp, samfunnene henger langt bak i utviklingen av infrastruktur og millioner blir arbeidledige.

Men sure, låneøkonomi med renter er såå fælt.

Anonymkode: 646ea...a85

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

God tur! :)

Anonymkode: 23e6a...f00

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En MÅ ikke bo i Norge, det er fullt mulig å forlate landet og flytte til et land preget av islam. Eller er ikke de så vennlig innstilt mot utenlandske der?

Anonymkode: 546c7...940

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 17.37):

Du får forklare dette til de titusenvis av flyktningene som av en eller annen merkelig grunn kommer HIT til et "jødisk banksystem", når de kan være så økonomisk lykkelige i de islamske hjemlandene.

Anonymkode: 6de01...af7

• Liker 7
Gjest Jon Are
Skrevet

Men da syns jeg du skal flytte. Vært artig å høre fra deg etter noen år. Dumheten kjenner ingen grenser skjønner jeg.

Skrevet

Banker i muslimske land tar renter, så det holder. De bare gjør det på en annen måte, og kaller det noe annet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er det som er så fint med vesten, du kan velge selv. Jeg synes du bør følge drømmen!

Anonymkode: 6de01...af7

• Liker 5
Skrevet

Bare å flytte det, hva hindrer deg?

• Liker 5
Skrevet

Også muslimske banker skal ha tilbakebetalt mer enn det de låner ut. Ikke renter fordi det er forbudt, man kaller det noe annet og regner det på andre måter. 

Uansett så kjøper man penger ved å betale mer penger tilbake. 

Folk er ikke økonomiske idioter bare fordi de er muslimer. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...