AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Føler at det er negativt at det var tiltak via nav, så vurderer å droppe å skrive det i det hele tatt? Anonymkode: c2c2d...fa6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Jeg hadde praksisplass i en bedrift, via Nav. På min CV står det "praksisplass hos XX". Anonymkode: 31df9...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Det er vel mer negativt med hull i CV'n. Er du ung/ voksen/ eldre? Hvor lenge har du hatt hull i CV'n, eller gått i tiltak? Anonymkode: edb0a...9a0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Bedriften altså, nevnte ikke Nav. Anonymkode: 31df9...0a9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde praksisplass i en bedrift, via Nav. På min CV står det "praksisplass hos XX". Anonymkode: 31df9...0a9 Jeg gjorde det samme Hva tenker du ts? Du må ikke legge til "nav tilltak" Anonymkode: fc5e7...834
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Det er 8 år tilbake i tid, og jeg har vært i jobb og studier etter det. Det var en praksis som varte i 6 mnd, mellom videregående og før jeg fikk jobb et annet sted. Hvor mye bryr arbeidsgivere seg om slike hull? Kan jeg skrive ned det på samme måte som jeg skriver en vanlig jobb, eller må jeg skrive at det er tiltak? Har jo ikke noen attest da jeg ikke var ansatt der. Eneste er at jeg føler erfaringen det fra er relevant for det yrket jeg har utdannet meg til. Anonymkode: c2c2d...fa6
Khadira Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Jeg synes det ser verre ut med søkere som har hull i CV. Selv om det "bare" er praksisplass så har man iallfall gjort noe og tilegnet seg kunnskap. 1
MRN Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Oppfør det som vanlig. Dersom spørsmål, så peker jeg på at disse og disse jobbene er "vanlig, 100% lønn og fulltid". "Denne var 50% lønn (Iønnstilskudd) og 80% arbeidstid" osv osv. La CVen være så normal som absolutt mulig. Ville lagt til NAV-tiltak istedenfor for hull, ja. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå