AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Del Skrevet 7. juli 2021 Jeg har alltid fyldt fritiden med kultur og sports aktiviteter. I år har jeg ikke gjort noe. Helgene har også stort sett vært late. Jeg har vært veldig sliten da, kan være noe med det. Har hatt en uke fri nå og har ikke gjort noe! Skal vi se, drukket flere kopper kaffe om morgen, slappet av i hagen, hørt podkast, lest, ligget på sofaen og sett tv og ruslet min daglige tur. Er det greit eller må jeg strammes opp? Har noen venner men de er bortreist så blir alene noen uker. Vanligvis er jeg aktiv, virker som jeg er blitt vant til lavt aktivitetsnivå under korona. Egentlig litt greit å slippe å streve etter noe, et jag. Men er mange år til jeg blir pensjonist så jeg kan ikke begynne å mate fuglene enda. Hvordan komme ut av koronavaner? Eller er det ok med lavt aktivitetsnivå? Redd for å gå glipp av noe eller føle at ferien bare forsvant. Men samtidig sliten og. Tanker? Anonymkode: 172bd...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Del Skrevet 7. juli 2021 Håper det er greit, for det er det samme som jeg har gjort . Har ikke rukket å se på tv enda, da. Jeg har aldri reist til Syden, men de som gjør det, pleier de ikke bare å drikke kaffe og slappe av på stranda og høre podkast og lese? Så er det så mye dårligere bare fordi du gjør det hjemme? Jeg pleier ikke å finne på så mye i ferien. For meg er ferie å sove så lenge jeg vil før en god frokost, pusle med hobbyer eller hage, gå litt i fjellet, teste ut nyte middager, se tv-seriene jeg aldri har tid til ellers og bare lade batteriene. På bare ei ukes ferie hadde jeg ikke brydd meg om å gjøre mer. Men når jeg har 3-4 uker ferie, så må jeg gjøre noe lite iallfall (gjøre ferdig et hobbyprosjekt, reise på en dagstur et sted jeg ikke har vært, kort besøk hos familie el.l.), ellers går siste uka bare med til stress og FOMO-følelse. Anonymkode: a2bca...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Del Skrevet 7. juli 2021 Gjør nøyaktig det du vil? Du er da vel voksen og kan bestemme din egen fritid? 😛 Anonymkode: 54e67...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 7. juli 2021 #4 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har alltid fyldt fritiden med kultur og sports aktiviteter. I år har jeg ikke gjort noe. Helgene har også stort sett vært late. Jeg har vært veldig sliten da, kan være noe med det. Har hatt en uke fri nå og har ikke gjort noe! Skal vi se, drukket flere kopper kaffe om morgen, slappet av i hagen, hørt podkast, lest, ligget på sofaen og sett tv og ruslet min daglige tur. Er det greit eller må jeg strammes opp? Har noen venner men de er bortreist så blir alene noen uker. Vanligvis er jeg aktiv, virker som jeg er blitt vant til lavt aktivitetsnivå under korona. Egentlig litt greit å slippe å streve etter noe, et jag. Men er mange år til jeg blir pensjonist så jeg kan ikke begynne å mate fuglene enda. Hvordan komme ut av koronavaner? Eller er det ok med lavt aktivitetsnivå? Redd for å gå glipp av noe eller føle at ferien bare forsvant. Men samtidig sliten og. Tanker? Anonymkode: 172bd...cec Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå