AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Del Skrevet 7. juli 2021 Hei. Er det noen snille hjelpere som vil ta seg tiden med å eh.. hjelpe. Skal sy rynkebånd i en gardin og ser nå det er forskjellige bredder på dem. Er det riktig om jeg antar en bruker de på 7,5 cm på tyngre gardiner ( og med andre hemper enn de vanlige i plast) og smalere på lettere gardiner. Eller er det en annen grunn til forskjellen på bredden ? Anonymkode: dd8b9...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Del Skrevet 7. juli 2021 Her står det litt om rynkebånd: https://viivilla.no/interior/solskjerming-inne/gardiner/ Velger du et bredere rynkebånd blir rynkene mer fremtredende. Anonymkode: e20e8...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Del Skrevet 7. juli 2021 Aha. Tusen takk 😁😁 da skal nok jeg i grunn bare ha ett rynkebånd pga av hempene til oppheng, men ikke rynke ved å dra i trådene, og da spiller jo ikke bredden noe rolle forstår jeg. Takk takk for hjelp 🌻🌻🌻 Anonymkode: dd8b9...4eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå