Gå til innhold

Fhuzzy skal bli mamma

Fhuzzy

Anbefalte innlegg

Fhuzzy

Ja, det er litt rart å tenke på at den lille nå teknisk sett er "ferdig", bare ikke ferdigvokst! Håper jo hun fortsetter å kose seg i magehuset sitt til over nyttår da 🥰

Så artig at du også har craving på epler @Eira2020:fnise: Her er det også norske og sure det går i, eller et deilig pink lady 💖! Min mor fyste visstnok også på epler da hun gikk gravid med meg. Synes absolutt 23 uker er verdt en liten feiring! Det ble ikke så mye av det her i dag, mannen er på et arrangement med jobben og jeg har spist fiskepinner på sofaen mens jeg så på fødeavdelingen :Knegg: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fhuzzy

23+2

Bah... Etter litt mas fra samboer måtte jeg ta kontakt med legekontoret i dag fordi jeg har fått en lokal reaksjon etter jeg tok Covidvaksina. Begynte å klø på overarmen akkurat ei uke etter, så ble overarmen rød og litt varm, men nå sitter jeg igjen med en ujevn rød ring rundt stikket også klør det litt innimellom. Svaret fra legen er at det mest sannsynlig er snakk om en infeksjon på selve injeksjonsstedet så han skrev ut en 7-dagers penicillinkur til meg. Da jeg kom hjem kom jeg selvsagt på at jeg er jo allergisk mot akkurat den penicillinen :fnise: Har ikke fått den foreskrevet siden jeg var 18 og hadde en skikkelig allergisk reaksjon som endte med sykehusinnleggelse... Så da håper jeg han rekker å skrive ut en ny erstatning før dagen er over! 

Meeeeen mannen har nå bestilt time til 3D ultralyd 18. oktober også har jeg fått time til glukosebelastning 19. oktober, så nå faller de siste avtalene på plass også :danse:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...