Gå til innhold

Hvorfor er du så jævla konservativ med å gi upvotes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det koster ikke mye å upvote innlegget før deg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker innlegg jeg er enig i, kjenner meg igjen i, eller som er særlig godt skrevet. Jeg liker ikke innlegg med meninger jeg er uenig i (med mindre de er svært godt skrevet) eller stygge innlegg. Gjør du? 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
grease80s skrev (8 minutter siden):

Kan du linke til et innlegg som mangler likes?

Anonymkode: 93226...2ca

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nå har du fått en upvote, fornøyd? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke gnien på upvotes. Jeg liker faktisk alle innlegg jeg er enig med eller som jeg synes er morsomme. 

Anonymkode: 89ee4...c46

• Liker 4
Skrevet
grease80s skrev (14 timer siden):

Jeg upvoter innlegg som gir saklige/informative bidrag bidrag til diskusjonen. Det er vel ikke vits i å stemme på innlegg man synes er dårlige?

• Liker 5
Skrevet

Jeg gir likes der jeg mener det er fortjent. Har personen skrevet et usedvanlig godt formulert innlegg er det klikk på like-pilen med en gang. Eller hvis innlegget er morsomt.

Jeg liker selvfølgelig ikke innlegg jeg synes er tåpelige eller lite smarte, eller som egentlig ikke sier noe. Som den klassiske kommentaren i kjæresteproblemer-innleggene; "Dump!". Den gidder jeg ikke klikke like på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle innlegg på KG fortjener upvotes på samme måte som menn fortjener å bli ligget med av kvinner. Det må snarest bli opprettet et system som sikrer at ingen blir forbigått. Alle brukere på KG burde vært forpliktet til å like et visst antall innlegg pr dag, hvis ikke mistet de brukerrettigheter på forumet. Dette gjelder særlig kvinnelige medlemmer, for alle vet at kvinner er kjipe og gnitne som ikke deler sine biologiske goder med menn, og de er jævla konservative på hva de upvoter også. 

Anonymkode: ead4e...9cd

• Liker 7
Skrevet

Nå har du fått flere likes enn innlegg så nå håper jeg at du er glad 🙂

• Liker 1
Skrevet

Likes på kvinneguiden er sjeldent noe positivt ..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker alt jeg er enig i.

Anonymkode: b05ce...8b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 15.19):

Alle innlegg på KG fortjener upvotes på samme måte som menn fortjener å bli ligget med av kvinner. Det må snarest bli opprettet et system som sikrer at ingen blir forbigått. Alle brukere på KG burde vært forpliktet til å like et visst antall innlegg pr dag, hvis ikke mistet de brukerrettigheter på forumet. Dette gjelder særlig kvinnelige medlemmer, for alle vet at kvinner er kjipe og gnitne som ikke deler sine biologiske goder med menn, og de er jævla konservative på hva de upvoter også. 

Anonymkode: ead4e...9cd

Ja, vi bør innføre ett visst antall likes i løpet av døgnet. Admin må gjerne fordele hvem hver av oss skal upvote også, så alle får sin del. Dette for bidra til at folk ikke føler seg krenket 😂 Absolutt ingen innlegg skal stå tomme for upvotes. Ser vi det så må vi upvote umiddelbart enten vi liker innlegget eller ikke.

• Liker 1
Skrevet
On 7/7/2021 at 1:07 PM, Athena79 said:

Nå har du fått en upvote, fornøyd? ;)

Ja tusen takk :)

Gjest SomeDude32
Skrevet

Altså det er ikke vanskelig å høste likes men hvem bryr seg om likes på KG?

Det betyr absolutt ingenting

Skrevet
SomeDude32 skrev (19 minutter siden):

Altså det er ikke vanskelig å høste likes men hvem bryr seg om likes på KG?

Det betyr absolutt ingenting

Uenig. Ofte betyr mye likes på KG at man a) har skrevet noe feilaktig eller b) har skrevet noe politisk korrekt.

• Liker 1
Gjest SomeDude32
Skrevet
1 minutt siden, PetterKanin said:

Uenig. Ofte betyr mye likes på KG at man a) har skrevet noe feilaktig eller b) har skrevet noe politisk korrekt.

Ja det kan nok stemme. Er det jeg mener med å høste stemmer på KG. Det er mange strategier for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...