Gå til innhold

Vi er blitt det tykke paret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.7.2021 den 8.35):

I dag har jeg det veldig vondt. Vi har vært sammen med flere vennepar på Lørdag og det ble tatt en del bilder av alle oss parene og bildene har vi lagt ut i messenger (gruppen som vi har i sammen). 

Og jeg innser nå at jeg og min samboer er blitt det tykke paret. 

Vi har vært venner i flere år med disse venneparene, alle har fått barn, og de fleste barna er blitt ungdommer og vi har nå litt mer tid til oss selv. 

Både jeg og min samboer trener og spiser sunt, men vekten har krøpet litt og litt oppover de siste årene. 

Når det bare har vært oss to så har vi ikke lagt så spesielt merke til dette. Men vennene våres så er det så mange nå som virkelig har gått inn for slanking og trening og alle er blitt så veldig tynne (veldig trente)  og ingen har neste ekstra fett på kroppen lengre. 

Og dette ble nå først synlig på disse gruppebildene som vi har tatt. 

Jeg fikk meg en skikkelig knekk, og har vært litt sint og mutt og kjeftet litt på samboeren min og at vi nå må virkelig ta ett tak. Jeg tror jeg såret hans følelser og. Og i dag har han bare spist ett egg for så å gå ut på trening. 

Vi er voksne, så skulle nesten ikke tror at vi var så opptatt av vekt osv lengre, men må innrømme at selv om vi er voksne og ellers har god selvtillit så har dette gjort noe med meg. Og at jeg igjen har såret min samboers følelser (jeg har for det meste nevnt meg selv til min samboer at vi er blitt det tykke paret, han er 195 høy og veier ca 125 kg).

Var det veldig slemt av meg å ta dette opp, eller gjør jeg oss en stor tjeneste nå. Han har tydeligvis tenkt på dette selv, men var ikke meningen å såre ham ☹. Han har aldri såret meg når det kommer til vekt. Men jeg hadde satt pris på det visst han kunne sagt at nå må vi to ta oss i sammen angående mat, kosthold, trening osv . 

Anonymkode: 1c2a0...b57

Hvordan er det mulig å ikke få med seg at man blir tykk? Veier du deg aldri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...