Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok


Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes musikken dere har valgt er suveren! -Og om du feller en liten tåre, er det jo greit.

Skal Grieglåten spilles på orgel eller piano? Har aldri hørt den på orgel.

Synes også tanken om å gå alene opp gulvet er vakker, når barna skal gå foran. Det må jo bli stemningsfullt!

Mn far er død, så jeg skal spørre min kjære onkel om han vil gå med meg.

Er spent på videre kjolereferat. Synes Pronovias har mye spennende og spesielt. Det er jo ikke alle som vil ha Maggie-kjoler, de er jo litt like, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

Her var det mange spente sjeler :) .Hyggelig at dere stikker innom d.b min :klem: .Ja, så var det kjoleprøvingen da, ble litt paff jeg :hakeslepp: . Jeg som har hele tiden sagt at jeg ikke skal ha en slik havfruekjole(ikke fordi jeg ikke syntes om de , men fordi jeg ikke trodde at det var noe for meg i det hele tatt), men damen i butikken mente at det var kjoletypen for meg. Må si at jeg ble ganske målløs, for kjolen var kanonfin.

Her er linken til kjolen:

http://www.sanpatrick.com/entrada_index.asp?idioma=2

vet ikke helt om det blir denne enda, skal ned i slutten av oktober og prøve resten av de nyinnkommende kjolene da, men jeg må si jeg følte meg bra i denne kjolen.

Skal skrive mer i kveld, men potetene koker og barna kom nettopp inn døren og da er det middagstid.

Et spørsmål: Hvorfor klarer jeg ikke å lage link direkte til siden?, Hjelp,veslo,Hjelp.

Tilbake med mer referat ikveld,skal da også prøve å finne fram til engelske sidene med bordkort,hvis jeg klarer det da :ler:

Ha en flott ettermiddag alle vordrende bruder der ute. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Ser man det, ser man det jeg har jo klart å lage link, jeg er flink alså :sjarmor: .

Når det kommer inn på st. patrick siden går dere på -make your choice, paris, så til s. 3 i paris colletction, kjolen heter Darga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål: Hvorfor klarer jeg ikke å lage link direkte til siden?, Hjelp,veslo,Hjelp.

Er det link direkte til kjolen du meiner?? Det går ikkje an på den sida, fordi sida er laga i såkalte "frames" eller kva det no heiter.. Det vil si at adressa på sida ikkje endrar seg for kvar kjole du går inn på... Så du må nok gi oss ein gorklaring på korleis vi kjem inn på kjolen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig kjole!! :hjerter:

(men hjelpe meg så kroppsnær den var!) :overrasket:

Hvordan så den ut "på virkelig"?

:klem:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen
Jeg synes musikken dere har valgt er suveren! -Og om du feller en liten tåre, er det jo greit.

Skal Grieglåten spilles på orgel eller piano? Har aldri hørt den på orgel.

Synes også tanken om å gå alene opp gulvet er vakker, når barna skal gå foran. Det må jo bli stemningsfullt!

Mn far er død, så jeg skal spørre min kjære onkel om han vil gå med meg.

Er spent på videre kjolereferat. Synes Pronovias har mye spennende og spesielt. Det er jo ikke alle som vil ha Maggie-kjoler, de er jo litt like, på en måte.

Hei Corazon.

Takk for besøk i d.b min :)

JA, jeg syntes musikken er topp også. Vet ikke om Grieg skal spilles på orgel eller piano jeg har også bare hørt den på piano.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest høstdamen

Hei på dere.

Ainas,Luthien,Bett1 Veslo ogCorazon:Takker så mye for besøk i d.b. :klem:

Kjekt med tilbakemeldinger på kjolen,Som jeg skrev tidligere vet jeg ikke om det blir denne kjolen, men jeg må si at jeg har nok falt litt for denne kjolen.

Luthien: Ja, den var veldig kroppsnær på modellbilde, Fikk litt sjokk selv :sjokkert: ,Tror ikke den var så kroppsnær i virkeligheten, men jeg skal prøve kjolen igjen i slutten av oktober, så da for jeg se om den virkelig var så kroppsnær.

Har kommet på en liten ide til bryllupet og det er å putte innslag av danske tradisjoner inn i bryllupsfeiringen.Dette fordi min samboer er halvt dansk og danskene er så flinke med å få til gode stemninger. Så jeg tenkte det kunne være en god ide for å bryte isen og få latteren fram. Skal ta kontakt med Onkelen til samboeren min og få han til og komme med litt ideer.

Her er litt jeg har funnet på nettet :

http://www.josiella.co.uk/Products/Favour_..._Boxes/FGB.html

http://www.trulymadlydeeply.biz/products/18.html

HAr funnet fram til noen sider som selger små gavebokser. Det som er planen min er å dekorere disse gaveboksene og legge en hjemmelaget hvit sjokoladehjerte som er dyppet i mørk sjokolade oppi. Dette skal bli navnekortene til gjestene våre, Vet ikke helt om jeg skal ha navnet på boksen eller henge en lapp ved boksen, Vi får se- godt jeg har god tid på meg- dette blir arbeid, men det kommer til å bli kjempegøyt- elsker å lage ting selv :)

Ha en fortryllende dag der ute alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Yes - jeg er begynt å trene Pilates- er jeg ikke flink.

Så, nå må jeg gå ,treningen starter 20.00.

Ha en energirik kveld der ute alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...