AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Har det noe for seg å ha en periode på feks en uke eller bare en dag der man spiser mye/ikke tenker på kalorier? For å 'kickstarte" forbrenningen igjen? For å unngå å falle helt ut? For å unngå "sparebluss"? Opplever faktisk å gå mer ned i vekt etter en dag og to der jeg har skeiet ut. Men lurer på om det er tilfeldig eller om det har noe for seg. Mener selvfølgelig ikke veldig ofte, men kanskje 1 helg i måneden eller noe. Anonymkode: 14a0b...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 Når du spiser karbs og salt holder kroppen gjerne på mer vann, så du slipper vannet når du er på diett igjen. Men jeg skjønner hva du mener, og jeg tror du har rett 😄 Kroppen trenger litt pause, og spiser du for lite går det seinere, for du går på sparebluss.....og ikke minst, det er godt for motivasjonen at det ikke blir et langt maraton uten å spise litt usunt iblant Anonymkode: 7f6e0...c64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. juli 2021 #3 Del Skrevet 4. juli 2021 Aner ikke om det er reelt eller ikke men jeg mener jeg opplevde det samme i sin tid. Det strider mot matematikken i slankeprosessen men ser ikke bort fra at kroppen går litt i surr og at det faktisk kan virke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Del Skrevet 4. juli 2021 Du skal ikke gå på diett. Du må finne en livsstil du klarer livet ut. Det tar 28 dager å oppnå en ny rutine i livet. Begynn sakte, endre èn ting om gangen, dvs 1 ting i løpet av mnd. Som f.eks kutte brus, vent 28 dager, kutt ut en annen ting i kostholdet som ødelegger. Fortsett. Til slutt kommer du til trivsellivsstilen og kan fortsette med dette Anonymkode: ae754...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå