Gå til innhold

Syns du det er ubehagelig når noen ser på telefonen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger ubehag hvis noen ser på telefonen min. Jeg lar folk bruke telefonen min til å ringe hvis de må, men jeg liker ikke hvis noen ser på bilder, blar igjennom appene mine, eller hvis de går på internet. Jeg er veldig privat, så spesielt det å bruke min telefon til internet er ganske ekkelt for meg, fordi da kan folk se hva nettsider jeg bruker mye.
Jeg liker også ikke at andre bruker min PC. Jobb PC er helt greit, men min private PC... nope. 

Anonymkode: d9417...eb2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lar ikke noen se på mobilen min det er personlig. Hadde heller ikke lånt bort pc.

Anonymkode: 88eb8...135

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det liker ikke jeg heller. Synes det er greit at mannen min ser på bilder eller lignende, men ingen andre. 

Anonymkode: ce439...b9d

Skrevet

Ja. Folk har ingenting med å snoke rundt på telefonen min eller pc.

• Liker 1
Skrevet

Ingen andre enn meg får gå inn på bilder og apper, kan låne den vekk visst noen skal ringe men da er jeg der, har for mye privat innpå

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha nei får helt spader, livredd noen skal se diverse dirty bilder av meg og sexpartneren 🙈.

Anonymkode: 68c81...64c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg har ikke nudes akkurat, men jeg har Discord som jeg bruker til kink chat. 🤣 Og  jeg leser mye snusk på kindel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å låne vekk. Har jo alle mulige faner oppe. Alt fra uskyldige ting, til mer private faner som selvfølgelige KG, nettsider om graviditet/prøving (ingen vet at vi prøver), et sært google-søk osv. 

Skriver jo også private meldinger / på messenger. Ikke sånn veldig privat, men liker ikke om noen kan lese samtaler med andre. 

Har også et par apper jeg ikke vil at andre skal se at jeg har, samt noen utfordrende bilder sendt til mannen osv. 

Liker derfor ikke å låne vekk, og om noen må låne for å ringe så pleier jeg å trykke meg inn på anrop slik at de bare kan taste nummeret. 

Er ubehagelig å f.eks sitte på bussen også ser du at sidemannen stirrer. Noen ganger skriver man kanskje en litt privat melding eller rett og slett bare ikke vil føle at noen snoker. 

Til og med mannen får ikke sjekke mobilen. Vi har aldri spurt hverandre om å sjekke, stoler på hverandre. 

Anonymkode: 187cb...e0d

• Liker 2
Skrevet

Hadde en kamerat uten sosiale antenner. Jeg måtte en tur på badet og da jeg kom ut igjen, satt han med telefonen min i hendene og sa at han hadde gått gjennom meldinger, bilder og eposten min. Jeg ble stum.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Hadde en kamerat uten sosiale antenner. Jeg måtte en tur på badet og da jeg kom ut igjen, satt han med telefonen min i hendene og sa at han hadde gått gjennom meldinger, bilder og eposten min. Jeg ble stum.

Jeg hadde blitt sur. 

Da jeg gikk på videregående hadde jeg to venner som greide å knekke passordet til maskinen min. Ikke så vanskelig akkurat. Og de fikk høre det!!! Etter det lagde jeg passord ingen kan gjette. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde blitt sur. 

Da jeg gikk på videregående hadde jeg to venner som greide å knekke passordet til maskinen min. Ikke så vanskelig akkurat. Og de fikk høre det!!! Etter det lagde jeg passord ingen kan gjette. 

Jeg har PIN og fingertrykk på mobilen nå.

AnonymBruker
Skrevet

Eh... ops. Jeg prøvde å redigere mitt eget innlegg. Glemte jeg ikke kunne gjøre det som AB. :P

Skrevet

Min mobil og pc er dønn privat. Ingen utlån her. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (15 minutter siden):

Skjermlås med fingeravtrykksleser for å åpne er en fin oppfinnelse i den sammenheng :)

Anonymkode: 7501e...83c

• Liker 1
Gjest Maxwell
Skrevet

Tror de aller fleste synes det er ubehagelig. 

Gjest Maxwell
Skrevet
Honey Dew skrev (16 minutter siden):

Fy f... da hadde jeg blitt sint. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjermlås med fingeravtrykksleser for å åpne er en fin oppfinnelse i den sammenheng :)

Anonymkode: 7501e...83c

Akkurat det gidder jeg ikke. Hater å bruke fingeravtrykkleser.

Skrevet
Honey Dew skrev (20 minutter siden):

Herregud. Jeg tror ikke jeg hadde visst hvordan jeg skulle ha reagert i en sånn sammenheng.

Skrevet
Honey Dew skrev (28 minutter siden):

Herlighet, han mangler ikke bare sosiale antenner han er jo rett og slett mindre begavet. For en idiot.

For meg er pc og mobil privat, kun for meg. Lært guttungen samme greia, hans telefon og pc er det bare han som skal ha tilgang til og  man går aldri inn på andres telefoner og pc'er.

• Liker 1
Skrevet
Khadira skrev (37 minutter siden):

Herregud. Jeg tror ikke jeg hadde visst hvordan jeg skulle ha reagert i en sånn sammenheng.

FrøkenMånestråle skrev (27 minutter siden):

Herlighet, han mangler ikke bare sosiale antenner han er jo rett og slett mindre begavet. For en idiot.

For meg er pc og mobil privat, kun for meg. Lært guttungen samme greia, hans telefon og pc er det bare han som skal ha tilgang til og  man går aldri inn på andres telefoner og pc'er.

Etter alt det merkelig og diverse uttalelser som han kom med, er vi ikke venner i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...