knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Teslasjåføren som i dette tilfellet kom i blindsonen til trailersjåføren pga teslaen kjørte forbi i Høyre felt på en motorvei hvor man skal kjøre forbi til venstre. må forby elbilsøppel å kjøre i kollektivfelt, hadde det vært forbudt hadde ikke denne ulykken skjedd, jeg mener teslaen har mest skyld og håper trailersjåføren slipper all skyld. Forby slike vibratorer å kjøre i kollektivfelt forby gjerne vibratorer helt også i mine øyne, dette er lekebilens feil ikke trailerens….. at han attpå til anmelder sier mye om han og alt om lekebileiere https://www.vgtv.no/video/221058/e6-kjoerer-med-tesla-i-stoetfangeren?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_campaign=overlay-main-ios 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 Hvor vil du med dette da? Ny sutretråd over noe som du ikke er enig i? Ja jeg har sett video, før du delte den her, og har min klare oppfatning om hva det er for feil som gjort. Anonymkode: 48426...437 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor vil du med dette da? Ny sutretråd over noe som du ikke er enig i? Ja jeg har sett video, før du delte den her, og har min klare oppfatning om hva det er for feil som gjort. Anonymkode: 48426...437 Er ingen sutretråd men en tråd om trafikksikkerhet. Hvorfor skal slike søplabiler få kjøre forbi til høyre og skape trafikkulykker?? De kjører som idioter som videoen beviser, håper virkelig trailersjåføren også anmelder teslaen da det er han som har den største skylden i dette… slik det er nå er det utrolig det ikke skjer mer i trafikken, hadde det vært opp til meg hadde jeg forbydd elbiler, nei jeg mener søplabiler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Del Skrevet 4. juli 2021 knulleGuden666 skrev (2 minutter siden): Er ingen sutretråd men en tråd om trafikksikkerhet. Hvorfor skal slike søplabiler få kjøre forbi til høyre og skape trafikkulykker?? De kjører som idioter som videoen beviser, håper virkelig trailersjåføren også anmelder teslaen da det er han som har den største skylden i dette… slik det er nå er det utrolig det ikke skjer mer i trafikken, hadde det vært opp til meg hadde jeg forbydd elbiler, nei jeg mener søplabiler De mangler ofte også blinklysolje hilsen taxisjåfør Anonymkode: d779a...749 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Del Skrevet 4. juli 2021 Hadde dette vært i England hadde Tesla mista lappen og risikert fengsel for å oppholde seg i blindsona Anonymkode: b9177...a2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De mangler ofte også blinklysolje hilsen taxisjåfør Anonymkode: d779a...749 Ja det er helt sant, blinklysolja er visst jævla dyr og det tar nok også litt for mye av rekkevidden på søpla 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde dette vært i England hadde Tesla mista lappen og risikert fengsel for å oppholde seg i blindsona Anonymkode: b9177...a2b Ja absolutt. helt utrolig at han anmeldte dette, håper virkelig trailersjåføren også anmelder og eller at politiet også reagerer på hans kjøring, dette er et førerkortbeslag som bør være godt over 6 mnd. Å kjøre slik teslaen gjorde er direkte livsfarlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Del Skrevet 4. juli 2021 Hadde du reagert slik hvis det var en Honda i stedet for Tesla? Anonymkode: 73b72...998 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Del Skrevet 4. juli 2021 Nå generaliserer du veldig. Gidder ikke å se videoen, men i dag er Tesla noe hvermannsen kjører, så ingen grunn til å være ufin og forutinntatt pga. bilmerket. Anonymkode: 6386a...674 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Del Skrevet 4. juli 2021 Teslaen fikk som fortjent. Brukte høyrefelt som et forbikjøringsfelt og la seg inn rett foran en lastebil. Hva trodde idioten i elbilen skulle skje? Anonymkode: 14c36...a8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Del Skrevet 4. juli 2021 Ville du sagt det samme om det var en taxi som kjørte forbi i kollektivfeltet? For lastebilsjåføren gjør det ingen forskjell i hva som er mulig å se. Anonymkode: 9b8f7...178 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Del Skrevet 4. juli 2021 knulleGuden666 skrev (26 minutter siden): Er ingen sutretråd men en tråd om trafikksikkerhet. Hvorfor skal slike søplabiler få kjøre forbi til høyre og skape trafikkulykker?? De kjører som idioter som videoen beviser, håper virkelig trailersjåføren også anmelder teslaen da det er han som har den største skylden i dette… slik det er nå er det utrolig det ikke skjer mer i trafikken, hadde det vært opp til meg hadde jeg forbydd elbiler, nei jeg mener søplabiler Teslaen fulgte loven. Og mister da heller ikke førerkortet sitt. Personlige meninger om lovverket hjelper egentlig ikke i trafikken. Anonymkode: 2bc3f...0f6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hadde du reagert slik hvis det var en Honda i stedet for Tesla? Anonymkode: 73b72...998 Ja såklart jeg hadde det, slik kjøring er totalt idioti uansett hvilket bilmerke det er… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nå generaliserer du veldig. Gidder ikke å se videoen, men i dag er Tesla noe hvermannsen kjører, så ingen grunn til å være ufin og forutinntatt pga. bilmerket. Anonymkode: 6386a...674 Du bør absolutt se videoen, teslasjåføren kjører forbi i Høyre felt og rett inn foran en trailer i blindsona 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Teslaen fikk som fortjent. Brukte høyrefelt som et forbikjøringsfelt og la seg inn rett foran en lastebil. Hva trodde idioten i elbilen skulle skje? Anonymkode: 14c36...a8b Ja absolutt, håper virkelig han får all skyld og mister førerkortet i lang tid, slike har ikke noe i trafikken å gjøre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ville du sagt det samme om det var en taxi som kjørte forbi i kollektivfeltet? For lastebilsjåføren gjør det ingen forskjell i hva som er mulig å se. Anonymkode: 9b8f7...178 Ja jeg hadde sakt det samme såklart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #17 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Teslaen fulgte loven. Og mister da heller ikke førerkortet sitt. Personlige meninger om lovverket hjelper egentlig ikke i trafikken. Anonymkode: 2bc3f...0f6 Som sakt, den loven som er i Norge er sinnsyk, skulle tro det er dyr eller barn som har vedtatt det….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Del Skrevet 4. juli 2021 knulleGuden666 skrev (1 minutt siden): Ja jeg hadde sakt det samme såklart Men hvorfor er da hovedfokuset ditt da Tesla, vibrator, elsøppel og lekebil? Hvorfor ikke bare si bilen kjørte på venstre side.....? Anonymkode: f678d...965 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Del Skrevet 4. juli 2021 Det der skjedde med meg en gang for 15 år siden. En idiot av en mann kom i min høyre blindsone og skulle være så smart men jeg kjørte over halve hans bil med min semi-trailer. Synd ikke mannen havnet under mine hjul. Menn må slutte å tro at de kan være smarte, i trafikken eller andre steder. Sånne idioter. hilsen voksen dame med kl 2 lappen Anonymkode: 09f63...5d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #20 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor er da hovedfokuset ditt da Tesla, vibrator, elsøppel og lekebil? Hvorfor ikke bare si bilen kjørte på venstre side.....? Anonymkode: f678d...965 For nå var det tesla i dette tilfellet og det er ikke til å stikke under en stol at teslasjåfører ofte kjører som idioter mer enn andre bilmerker. Dessuten hadde ikke en diesel eller bensin gjort dette for de har ikke lov å kjøre slik, andre små billige elbiler kjører nok ikke slik ofte for de har ikke batterikapasitet nok… du mente vel høyre side?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå