pia mater Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg har for noen uker siden begynt å spise kun lavFODMAP, noe kroppen min elsker. Men... Jeg reagerer tydeligvis på alkohol. Drakk lavFODMAP alkohol på fredag, har fortsatt magesmerter. Syns hele dietten er en jungel så trenger tips og triks og ikke minst motivasjon! Nå er jeg nok en gang lei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 Vil anbefale deg å kjøpe noen bøker. Jeg gjorde det da vi hadde en i hus med FODMAP diett. Kommer raskt inn i det. Søkte også oppskrifter på nett som jeg la i felles mappe, eks oppskrift på tacokrydder, tacosalsa osv, ting vi bruker ofte. Hold deg til den strenge dietten i seks uker også slipp sakte men sikkert opp for å se hva du tåler. Anonymkode: a1965...0f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vil anbefale deg å kjøpe noen bøker. Jeg gjorde det da vi hadde en i hus med FODMAP diett. Kommer raskt inn i det. Søkte også oppskrifter på nett som jeg la i felles mappe, eks oppskrift på tacokrydder, tacosalsa osv, ting vi bruker ofte. Hold deg til den strenge dietten i seks uker også slipp sakte men sikkert opp for å se hva du tåler. Anonymkode: a1965...0f2 Har nylig kjøpt to bøker av Julia Edin, og forsøker å samle oppskrifter jeg liker godt i en perm. Har spist strengt i litt over tre uker nå, så kjenner jeg gleder meg til å reintrodusere. Selv om det blir en heftig prosess. Må kanskje føre dagbok for å få skikkelig oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå