Gå til innhold

Dine beste LavFODMAP-tips

pia mater

Anbefalte innlegg

Jeg har for noen uker siden begynt å spise kun lavFODMAP, noe kroppen min elsker. Men... Jeg reagerer tydeligvis på alkohol. Drakk lavFODMAP alkohol på fredag, har fortsatt magesmerter. 

Syns hele dietten er en jungel så trenger tips og triks og ikke minst motivasjon! Nå er jeg nok en gang lei! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vil anbefale deg å kjøpe noen bøker. Jeg gjorde det da vi hadde en i hus med FODMAP diett. Kommer raskt inn i det. Søkte også oppskrifter på nett som jeg la i felles mappe, eks oppskrift på tacokrydder, tacosalsa osv, ting vi bruker ofte.

Hold deg til den strenge dietten i seks uker også slipp sakte men sikkert opp for å se hva du tåler.

Anonymkode: a1965...0f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vil anbefale deg å kjøpe noen bøker. Jeg gjorde det da vi hadde en i hus med FODMAP diett. Kommer raskt inn i det. Søkte også oppskrifter på nett som jeg la i felles mappe, eks oppskrift på tacokrydder, tacosalsa osv, ting vi bruker ofte.

Hold deg til den strenge dietten i seks uker også slipp sakte men sikkert opp for å se hva du tåler.

Anonymkode: a1965...0f2

Har nylig kjøpt to bøker av Julia Edin, og forsøker å samle oppskrifter jeg liker godt i en perm. 

Har spist strengt i litt over tre uker nå, så kjenner jeg gleder meg til å reintrodusere. Selv om det blir en heftig prosess. Må kanskje føre dagbok for å få skikkelig oversikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...