Gå til innhold

Mannen min onanerte på Spa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror du må lese hva jeg skriver mer enn en gang!! Det jeg sier er at ingen mann vil ha en kvinne med nyfødt spebarn hvor han er ikke er far til barnet!! Etter noe tid går det seg til da vi bytter partnere med en høyere frekvens idag enn tidligere og barnet blir eldre. Les før du svarer!!!

Anonymkode: d65eb...c02

Det er da heller ingen kvinne som trenger en mann når hun har en nyfødt. Stengt tatt har vi meget meget sjelden behov for en mann. Det finns leketøy.!

Anonymkode: b0796...538

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andungene skrev (53 minutter siden):

Jeg har veldig lyst til å snakke med noe om dette da jeg sliter veldig med å takle alle problemene. I begynnelsen av forholdet var han verdens snilleste, men han, jeg eller vi forandret oss etter jeg ble gravid. Jeg ble mer føyelig og han fortere sint på meg. Nå vil jeg bare så inderlig at alt skal bra og at mannen min forandrer seg. Tør ikke fortelle dette til mamma og pappa. Føler at jeg ikke er klar for å bli mamma. Jeg er ikke sterk nok psykisk og det er tydelig noe galt med dømmeevnen min som ender opp med en slik mann. Jeg håper jeg kan forandre ham til å bli normal.

Noen der ute må vell ha vært i en lignende situasjon?

Men alle som har vært i en lignende situasjon, går fra han. Det store flertallet hadde gått fra han for lengst. Han kommer jo virkelig ikke til å forandre seg. Han vil ikke forandre seg. Spiller jo ingen rolle hvor mye du ønsker det. Så gjør deg selv en kjempestor tjeneste å gå fra han fortest mulig.

Anonymkode: d703b...9bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (18 timer siden):

Jeg er sammen med mannen min fordi vi skal ha barn sammen

I min bok er ikke det god nok grunn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror du må lese hva jeg skriver mer enn en gang!! Det jeg sier er at ingen mann vil ha en kvinne med nyfødt spebarn hvor han er ikke er far til barnet!! Etter noe tid går det seg til da vi bytter partnere med en høyere frekvens idag enn tidligere og barnet blir eldre. Les før du svarer!!!

Anonymkode: d65eb...c02

Er det virkelig så viktig å ha en mann at du klager over at ingen vil ha en dame med spedbarn? Det går faktisk helt fint å vente med dating til barnet er litt større 

Anonymkode: 7148c...cd9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (13 timer siden):

Jeg har veldig lyst til å snakke med noe om dette da jeg sliter veldig med å takle alle problemene. I begynnelsen av forholdet var han verdens snilleste, men han, jeg eller vi forandret oss etter jeg ble gravid. Jeg ble mer føyelig og han fortere sint på meg. Nå vil jeg bare så inderlig at alt skal bra og at mannen min forandrer seg. Tør ikke fortelle dette til mamma og pappa. Føler at jeg ikke er klar for å bli mamma. Jeg er ikke sterk nok psykisk og det er tydelig noe galt med dømmeevnen min som ender opp med en slik mann. Jeg håper jeg kan forandre ham til å bli normal.

Noen der ute må vell ha vært i en lignende situasjon?

Utifra det uthevede så kan jeg være enig i at du ikke er moden nok til å bli mamma ja. Dessverre for sent å gjøre noe med det nå, så det beste du kan gjøre utav situasjonen er å gå fra han, og bli uavhengig og sterk på egen hånd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.7.2021 den 16.35):

Dette er helt vanlig og jeg synes du overreagerer litt. Hvis du elsker mannen din, så støtter du ham. Jeg synes også forøvrig du skal be ham om unnskyldning for å snakke bak hans rygg til tusenvis av andre her på Internett. Hva for ei kone er du? Han burde dumpe deg og finne seg ei ordentlig kvinne.

Anonymkode: 9233d...d74

Er det faktisk slik at folk ikke skjønner at trollet svarer trollet..

Anonymkode: 85ade...4a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (På 2.7.2021 den 17.33):

Det var ikke planlagt. Jeg hadde aldri blitt sammen med ham om jeg visste dette, men nå er jeg fanget. Jeg er gravid og det forandrer alt. Han er kjempehyggelig mot foreldrene mine som liker ham veldig godt. Han har beiset hytta til pappa uten å ta betalt. Det føles som om jeg er tvunget med i en dårlig film hvor jeg er verdens største idiot. Noe fler her bekrefter. Jeg trodde det var mannen min alene som var skyldig i handlingene.

Du er ikke tvunget til noenting. 

Tenk på det slik. Tror du barnet ditt får det bra når han ser at mor er dypt ulykkelig i forholdet? Barn merker slikt. Du som mor, men også enkeltindivid må ta valg som gjør deg og barnet godt. 

Han ønsker ikke forandre seg. Da hadde han tatt grep før. For å få behandling og bli bedre, må man ønske det selv.

Han utnytter dere også når foreldrene dine betaler all gjelden hans. Hvordan skal dette bli et godt forbildet for barnet ditt? 

Ofte kan man jobbe seg gjennom ting, men her tror jeg oppriktig du og barnet har det mye bedre uten han. Så kan dere ordne delt samvær eller det som passer best. Det er ikke alltid ting blir slik man ønsket. Man feiler og går på smeller. Det som teller, er hvordan du håndterer det i ettertid. Du har muligheten til å få et godt liv. Du sitter med all makt til å endre. Jeg forstår det er vanskelig. Du fortjener å ha det godt. 

Du burde også enten selv eller ved hjelp av en profesjonell se på hvorfor du aksepterer slik dårlig oppførsel og hva dette bunner i, slik at ikke det ikke skjer igjen 🙂 

 

Anonymkode: 38281...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er ikke tvunget til noenting. 

Tenk på det slik. Tror du barnet ditt får det bra når han ser at mor er dypt ulykkelig i forholdet? Barn merker slikt. Du som mor, men også enkeltindivid må ta valg som gjør deg og barnet godt. 

Han ønsker ikke forandre seg. Da hadde han tatt grep før. For å få behandling og bli bedre, må man ønske det selv.

Han utnytter dere også når foreldrene dine betaler all gjelden hans. Hvordan skal dette bli et godt forbildet for barnet ditt? 

Ofte kan man jobbe seg gjennom ting, men her tror jeg oppriktig du og barnet har det mye bedre uten han. Så kan dere ordne delt samvær eller det som passer best. Det er ikke alltid ting blir slik man ønsket. Man feiler og går på smeller. Det som teller, er hvordan du håndterer det i ettertid. Du har muligheten til å få et godt liv. Du sitter med all makt til å endre. Jeg forstår det er vanskelig. Du fortjener å ha det godt. 

Du burde også enten selv eller ved hjelp av en profesjonell se på hvorfor du aksepterer slik dårlig oppførsel og hva dette bunner i, slik at ikke det ikke skjer igjen 🙂 

 

Anonymkode: 38281...c04


Mannen min har sagt ja til å gå til behandling for atferdsendring. Det kan jo hende at mannen min forandrer seg.
Jeg søkte på google og det hender dessverre iblant at de finner sædflekker så det er sikkert mange der ute som har det samme problemet som mannen min. Det er bare utrolig ekkelt at noen menn oppfører seg sånn.

Jeg føler bare at det er min feil selvom jeg vet at det ikke er det. Jeg er redd for at en psykolog vil si at jeg er uegnet som mor hvis jeg forteller hva mannen min har gjort.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (33 minutter siden):


Mannen min har sagt ja til å gå til behandling for atferdsendring. Det kan jo hende at mannen min forandrer seg.
Jeg søkte på google og det hender dessverre iblant at de finner sædflekker så det er sikkert mange der ute som har det samme problemet som mannen min. Det er bare utrolig ekkelt at noen menn oppfører seg sånn.

Jeg føler bare at det er min feil selvom jeg vet at det ikke er det. Jeg er redd for at en psykolog vil si at jeg er uegnet som mor hvis jeg forteller hva mannen min har gjort.

 

Har han plutselig det ja 😅 

Anonymkode: 7148c...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har han plutselig det ja 😅 

Anonymkode: 7148c...cd9

Jeg har vist mannen min denne tråden og vi har hatt en dyp samtale om temaet. Han sa at han var sexavhengig og innrømte at han har sittet i bilen og onanert mens jeg har vært på butikken og lignende. Etter jeg tok han på fersken forran dataen har han sluttet. Han fortalte at han skammet seg og at det er et stort press på menn om at de skal ha ligget med flest mulig.  Jeg velger å stole på at han har forandret seg og at atferdsbehandlingen fungerer. Jeg fortalte at han måtte spare penger og betale tilbake mamma og pappa. Dette sa han seg enig.

Takk til alle som har delt hva de mener om saken 🙂

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for dumt. I 2021 har damer jobb og selvstendig økonomi så ingen er fanget. Skubb han ut og klar deg på egenhånd. 

Anonymkode: f6196...09b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette er for dumt. I 2021 har damer jobb og selvstendig økonomi så ingen er fanget. Skubb han ut og klar deg på egenhånd. 

Anonymkode: f6196...09b

Jeg har egen leilighet, bil og fast jobb. Dette handler ikke om penger

Man må være to når man skal oppdra barn

Ingen mann blir sammen med en gravid dame. Derfor føler jeg meg tvunget til å holde på mannen min. Han har sagt at han aldri kommer til å ha kontakt med barnet hvis det blir slutt mellom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andungene skrev (5 timer siden):

Jeg har egen leilighet, bil og fast jobb. Dette handler ikke om penger

Man må være to når man skal oppdra barn

Ingen mann blir sammen med en gravid dame. Derfor føler jeg meg tvunget til å holde på mannen min. Han har sagt at han aldri kommer til å ha kontakt med barnet hvis det blir slutt mellom oss.

Man MÅ ikke nei. Det finnes plenty med aleneforeldre hvor den andre ikke er deltakende. Mannen din er en dritt 

Anonymkode: 7148c...cd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker syk. Du kan aldri stole på han. Herregud for en skrekkfilm! Hadde gått fra han på flekken om jeg fant ut om noe sånn cam greier. Finnes det ingen menn med verdighet lenger? Bare kåte kukker som skal dra seg i løken etter alt de ser.. haha. Bedre å være alene 👩🏻

Anonymkode: 6dbba...73f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Man MÅ ikke nei. Det finnes plenty med aleneforeldre hvor den andre ikke er deltakende. Mannen din er en dritt 

Anonymkode: 7148c...cd9

Helt enig

Andungene skrev (10 timer siden):

Jeg har egen leilighet, bil og fast jobb. Dette handler ikke om penger

Man må være to når man skal oppdra barn

Ingen mann blir sammen med en gravid dame. Derfor føler jeg meg tvunget til å holde på mannen min. Han har sagt at han aldri kommer til å ha kontakt med barnet hvis det blir slutt mellom oss.

Nei, det må man ikke. Han høres ut som en skikkelig drittsekk. True med at han ikke vil ha kontakt med barnet hvis deres forhold blir slutt. Han er ikke noe å spare på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som skremmer meg mest er at det virker som babyen i magen bare er ett objekt for ts og at det er mannen som er viktigst! Håper virkelig at dette er trolling!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forferdelig med slike cringey mennesker som ikke klarer å oppføre seg, så man er stuck i verdens dårligste film. 
 

Kjenner meg igjen, ja. Spesielt når man er så dausliten og det benyttes som anledning for andre å være ‘sterke’. Jeg har fått ‘sterke’ mennesker i vrangstrupen. 🙈 

Slitsomt med mennesker som har så rasende lite selvinnsikt. Men det er vel alt de har. 

Anonymkode: e3c71...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (På 2.7.2021 den 16.29):

Jeg er sammen med mannen min fordi vi skal ha barn sammen

Du trenger ikke en mann for å oppdra et barn. 

Anonymkode: 7c77a...a8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...