Gå til innhold

Mannen min onanerte på Spa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er helt vanlig og jeg synes du overreagerer litt. Hvis du elsker mannen din, så støtter du ham. Jeg synes også forøvrig du skal be ham om unnskyldning for å snakke bak hans rygg til tusenvis av andre her på Internett. Hva for ei kone er du? Han burde dumpe deg og finne seg ei ordentlig kvinne.

Anonymkode: 9233d...d74

Sa en trist liten incel fra kjellerleiligheten hos mamma og pappa.

Anonymkode: b0796...538

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen din er kriminell i tillegg til å være en looser.  Det er straffbart å onanere på offentlig sted.  Herregud for en jæ..... gris.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (16 minutter siden):

Jeg elsker mannen min og vil støtte ham, men han får ikke lov til å være utro. Jeg har ikke dårlig samvittighet for å snakke bak hans rygg på et anonymt forum. Dessuten er jeg en ordentlig jente. Du kan ikke mene at det er min feil at mannen min oppfører seg som en idiot? Selvom jeg har sagt nei til sex og BJ fordi jeg har vært kvalm så har han ingen rett til å ha seg med andre. Jeg begynner å skjelve når jeg tenker på dette siden han begrunner mangel på sex for utroskapen. Han sa at han trodde jeg ikke elsket ham. Jeg ønsker å gå i terapi med mannen min, men han vil ikke.

Det er jo tydelig at dette ikke er normalt og at mannen min trenger professjonell hjelp. Er det ingen som vet om noen klinikker?

Tror du VIRKELIG at han vil godta å gå til psykolog for dette? Hah

Anonymkode: 7148c...cd9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dump søppelet . utrolig barnslig guttevalp 

Anonymkode: 676e2...f08

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok egentlig at ts er et lite troll ;) glemte å huke av for anonym, å du ble medlem rett før du laget noe som skal være en provoserende tråd. Gir deg 7/10 

Anonymkode: 7148c...cd9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal vise mannen min alle svarene så han ikke kan si at jeg er gal på grunn av hormoner. Det er tydelig at dette ikke er normalt og det er en mann på tråden som har bekreftet det.

Hvis noen vet om et behandlingshjem for sex-avhengige ville jeg blitt glad. Da kan mannen min bli ferdigbehandlet før barnet vårt kommer.

Det eneste stedet jeg har funnet er dette https://ecura.no/vare-tjenester/rus-og-avhengighet/

Jeg kommer til å kreve at han drar i behandling, men det er ingen som kan svare på hvor mange som blir friske?

Hvor kan jeg få informasjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (1 minutt siden):

Jeg skal vise mannen min alle svarene så han ikke kan si at jeg er gal på grunn av hormoner. Det er tydelig at dette ikke er normalt og det er en mann på tråden som har bekreftet det.

Hvis noen vet om et behandlingshjem for sex-avhengige ville jeg blitt glad. Da kan mannen min bli ferdigbehandlet før barnet vårt kommer.

Det eneste stedet jeg har funnet er dette https://ecura.no/vare-tjenester/rus-og-avhengighet/

Jeg kommer til å kreve at han drar i behandling, men det er ingen som kan svare på hvor mange som blir friske?

Hvor kan jeg få informasjon?

Tror du er litt vel optimistisk . Sånne menn kan ikke helbredes 

Anonymkode: 676e2...f08

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyopprett profil på fredag ettermiddag - da tror jeg ikke på historien i det hele tatt.

Anonymkode: ffabd...063

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være troll.

Jeg tror helt og fullt at det finnes slike ekle menn. Men jeg kan ikke tro at det finnes kvinner som har så liten selvrespekt og er i tillegg så naiv at de ikke forstår at mannen er en jævla ekling som verken elsker henne og som absolutt ikke egner seg til å være far. Æsj. 

Anonymkode: 619a0...f84

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt tidlig å bli gravid med en man har kjent i 3 måneder? 

Til dere andre, her ser man at svaret på det er JA!

Anonymkode: 605dc...ee9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke litt tidlig å bli gravid med en man har kjent i 3 måneder? 

Til dere andre, her ser man at svaret på det er JA!

Anonymkode: 605dc...ee9

Det var ikke planlagt. Jeg hadde aldri blitt sammen med ham om jeg visste dette, men nå er jeg fanget. Jeg er gravid og det forandrer alt. Han er kjempehyggelig mot foreldrene mine som liker ham veldig godt. Han har beiset hytta til pappa uten å ta betalt. Det føles som om jeg er tvunget med i en dårlig film hvor jeg er verdens største idiot. Noe fler her bekrefter. Jeg trodde det var mannen min alene som var skyldig i handlingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo hakket bedre enn mange andre trolletråder, men kunsten er å vite når man har gått for langt. 

For oss som har vært her på KG en stund; Er det flere enn meg som savner Milla? Hun kunne virkelig trolle!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (41 minutter siden):

Djisus Christ :fnise:

Nei, Djisøss Kraist. 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (6 minutter siden):

Dette var jo hakket bedre enn mange andre trolletråder, men kunsten er å vite når man har gått for langt. 

For oss som har vært her på KG en stund; Er det flere enn meg som savner Milla? Hun kunne virkelig trolle!

Likte best Pet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (3 minutter siden):

Likte best Pet. 

Pet var morsom, men for meg var Milla dronningen av trollene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peonjenta skrev (8 minutter siden):

Nei, Djisøss Kraist. 😄

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (1 time siden):

Jeg elsker mannen min og vil støtte ham, men han får ikke lov til å være utro. Jeg har ikke dårlig samvittighet for å snakke bak hans rygg på et anonymt forum. Dessuten er jeg en ordentlig jente. Du kan ikke mene at det er min feil at mannen min oppfører seg som en idiot? Selvom jeg har sagt nei til sex og BJ fordi jeg har vært kvalm så har han ingen rett til å ha seg med andre. Jeg begynner å skjelve når jeg tenker på dette siden han begrunner mangel på sex for utroskapen. Han sa at han trodde jeg ikke elsket ham. Jeg ønsker å gå i terapi med mannen min, men han vil ikke.

Det er jo tydelig at dette ikke er normalt og at mannen min trenger professjonell hjelp. Er det ingen som vet om noen klinikker?

Det er jo nettopp det han får når du har tatt ham i utroskap 3 (!!!) ganger og likevel blir hos ham!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (1 time siden):

Jeg elsker mannen min og vil støtte ham, men han får ikke lov til å være utro. Jeg har ikke dårlig samvittighet for å snakke bak hans rygg på et anonymt forum. Dessuten er jeg en ordentlig jente. Du kan ikke mene at det er min feil at mannen min oppfører seg som en idiot? Selvom jeg har sagt nei til sex og BJ fordi jeg har vært kvalm så har han ingen rett til å ha seg med andre. Jeg begynner å skjelve når jeg tenker på dette siden han begrunner mangel på sex for utroskapen. Han sa at han trodde jeg ikke elsket ham. Jeg ønsker å gå i terapi med mannen min, men han vil ikke.

Det er jo tydelig at dette ikke er normalt og at mannen min trenger professjonell hjelp. Er det ingen som vet om noen klinikker?

 Dette er et troll, bare overse. Vedkommende vet at det de skriver er galt, de er ute etter å provosere. 

Det er mange på kvinneguiden som ikke er helt bra i hodet sitt, og får utløp for det på kvinneguiden fordi her kan de være anonyme. Derfor kan er det ikke beste stedet å få hjelp når man allerede er sårbar.

Ser du får mange andre usympatiske kommentarer også som er mer hånende enn hjelpsomme. Som sagt, mange her som bruker forumet for å få utløp for en oppførsel og en personlighet som de vet ikke er godtatt i det virkelige liv. 

 

Når det gjelder hovedinnlegget ditt så vil jeg bare si at NEI, det er ikke normalt å oppføre seg sånn. Normale menn gjør ikke slikt. Dette er avvikende seksuell oppførsel. Og normale mennesker med empati ville ikke brukt andres penger uten dårlig samvittighet på den måten. Dette er alvorlig, denne mannen er ikke frisk. 

Jeg vil anbefale deg å snakke med noen om dette. Jeg skjønner at det er vansklige ting å skulle fortelle, men du kan snakke med legen din rett og slett, eller noen andre nøytrale, og som har taushetsplikt. Jordmor kanskje, om du går til svangerskapskontroller.

 Få en bekreftelse fra noen (andre enn her på kvinneguiden) om at dette IKKE er ok, og at du ikke skal ha det sånn. Det kan være prosess i seg selv å innse. Men det kan også være med å hjelpe deg til å sortere ut hva du skal gjøre videre. 

 

Ønsker deg masse lykke til❤

 

Anonymkode: 7d875...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er helt nedbrutt nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har vært sammen med mannen min i litt over et år. Jeg er seks måneder gravid og fant ut for noen uker siden at mannen min har vært utro med to forskjellige. Jeg tilga ham, men tok han i fersken litt senere hvor han tok på seg selv mens en annen dame tok på seg selv. Dette foregikk ved at mannen min satt forran dataen. Mannen min mente dette ikke var utroskap, men jeg sa klart ifra at dette ikke var greit. Han lovte å ikke å gjøre det igjen fordi han elsket meg. Nå er det dukket opp en regning på Mastercardet mitt på 1 800 NOK fra et nettsted som heter LiveJasmin så han har brukt kortet mitt til å betale en dame for å ta på seg selv. Jeg synes det burde vært ulovlig. Foreldrene mine har også betalt 68 000 NOK for å nedbetale Mastercardet til mannen min, men nå har han - 12 000 NOK på Mastercardet sitt og jeg føler at det er svik mot mamma og pappa.
Men etter alle disse økonomiske og sex-relaterte problemene så inviterte mannen min meg med på Spa.
Da vi satt i boblebadet tok han hånden min på tingen sin. Jeg ble sur og dro hånden tilbake. Da satt han og onanerte i boblebadet. De fleste la heldigvis ikke merke til ham, men jeg er ikke i tvil om at han onanerte. Jeg gikk opp og det var en dame som satt ved siden av ham som også gikk da hun skjønte hva mannen min gjorde.  Dette er så flaut at jeg ikke kan snakke med noen om det. Mannen min sier at jeg er overfølsom på grunn av hormoner og at dette er normalt hos menn. Han sier at jeg er mer intelligent enn andre damer og derfor finner ut mer om menn.

Finnes det behandling for denne typen sex-avhengighet eller er det sånn menn er?

Anonymkode: 575b0...dc9

Mannen din er åpenbart sexavhengig og det finnes støttegrupper for dette (likt som AA-møter, bare for sex-avhengighet). 
Men ett spørsmål jeg har til deg, hvordan er sexlivet deres ellers? Har dere sex sammen eller er seksuelle i forholdet, eller er det ganske dødt? For for meg så høres det ut som at han ikke får seg noe hos deg, og dermed går andre steder. Ikke at det er greit å gå andre steder, men det å runke på nettet til en annen dame er ikke innafor - samtidig som det er "bedre" enn at han går ut og direkte har sex med ei annen. Misforstå meg gjerne, mener ikke at det er greit det han har gjort. Og han har tydelig utnyttet foreldrene dine sin godhet ovenfor mastercard gjeld, så dette må du sette han på plass over. Syntes du skal klippe opp mastercard kortene hans og si at nå er det nok. 

Og revurder hele forholdet hvis han ikke er villig til å gå på sex-avhengighets møter, eller parterapi eller sexolog (sexolog kan dere gå til sammen). For selv om disse handlingene er langt ifra greit, så stammer problemet fra ett sted - og det må jo være forholdet deres som kanskje ikke er så rosenrødt som du selv tenker det er. Kommunikasjon er nøkkelen i alle langvarige forhold, og dere skal ha barn sammen. Så dere må jo kunne kommunisere deres behov, men igjen så lurer jeg mest på hvordan dere to er seksuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...