Gå til innhold

Mannen min onanerte på Spa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt nedbrutt nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har vært sammen med mannen min i litt over et år. Jeg er seks måneder gravid og fant ut for noen uker siden at mannen min har vært utro med to forskjellige. Jeg tilga ham, men tok han i fersken litt senere hvor han tok på seg selv mens en annen dame tok på seg selv. Dette foregikk ved at mannen min satt forran dataen. Mannen min mente dette ikke var utroskap, men jeg sa klart ifra at dette ikke var greit. Han lovte å ikke å gjøre det igjen fordi han elsket meg. Nå er det dukket opp en regning på Mastercardet mitt på 1 800 NOK fra et nettsted som heter LiveJasmin så han har brukt kortet mitt til å betale en dame for å ta på seg selv. Jeg synes det burde vært ulovlig. Foreldrene mine har også betalt 68 000 NOK for å nedbetale Mastercardet til mannen min, men nå har han - 12 000 NOK på Mastercardet sitt og jeg føler at det er svik mot mamma og pappa.
Men etter alle disse økonomiske og sex-relaterte problemene så inviterte mannen min meg med på Spa.
Da vi satt i boblebadet tok han hånden min på tingen sin. Jeg ble sur og dro hånden tilbake. Da satt han og onanerte i boblebadet. De fleste la heldigvis ikke merke til ham, men jeg er ikke i tvil om at han onanerte. Jeg gikk opp og det var en dame som satt ved siden av ham som også gikk da hun skjønte hva mannen min gjorde.  Dette er så flaut at jeg ikke kan snakke med noen om det. Mannen min sier at jeg er overfølsom på grunn av hormoner og at dette er normalt hos menn. Han sier at jeg er mer intelligent enn andre damer og derfor finner ut mer om menn.

Finnes det behandling for denne typen sex-avhengighet eller er det sånn menn er?

Anonymkode: 575b0...dc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og du er sammen med denne mannen fordi…?

Anonymkode: 6e495...f87

Jeg er sammen med mannen min fordi vi skal ha barn sammen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (Akkurat nå):

Jeg er sammen med mannen min fordi vi skal ha barn sammen

Ikke kom her å si at dette er første gangen han oppfører seg grisete

Anonymkode: 7148c...cd9

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funnet deg en skikkelig drømmemann du. Dere har vært sammen kun ett års tid og alt nå er han utro. Du må enten godta åpent forhold eller forlate han. Dette er ikke greit

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmerende type, og for et naust av et naivt kvinnfolk 

Anonymkode: 582f9...7cf

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, innlegget ditt er så latterlig jeg måtte bare le. Altså det med boblebadet og hun som reiste seg å gikk tok kaka.

Nei, dette er ikke normal. Virkelig ikke. Du burde gått fra han når han først var utro, du kan fortsatt gå.  Han kommer jo aldri til å forandre seg :P Lyver for deg gjør han og, kaller deg smart. Neida, hehe. Men han lyver, alle menn er ikke sånn. De færreste menn er sånn. Din mann er meget spesiell.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmerende type. Å så ett år inn i forholdet da gitt. Tviler på at han noen sinne vil endre seg, å han kommer til å gi deg skyldfølelse for at du setter ned foten. Å blir du hos han etter flere samtaler hvor han hver gang lover å endre seg så syns jeg ikke synd på deg. 

Anonymkode: 7148c...cd9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt vanlig og jeg synes du overreagerer litt. Hvis du elsker mannen din, så støtter du ham. Jeg synes også forøvrig du skal be ham om unnskyldning for å snakke bak hans rygg til tusenvis av andre her på Internett. Hva for ei kone er du? Han burde dumpe deg og finne seg ei ordentlig kvinne.

Anonymkode: 9233d...d74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg vekk fra han der!! Det der er ikke normal oppførsel, og han kommer ikke til å endre seg. Er det et slik liv du ønsker? Når dere skal på badeland med babyen så sikler han over unge mødre og runker i bassenget? Spar deg selv for ydmykelse og belastning med en slik fyr, han er patetisk.

Anonymkode: 0260d...025

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er helt vanlig og jeg synes du overreagerer litt. Hvis du elsker mannen din, så støtter du ham. Jeg synes også forøvrig du skal be ham om unnskyldning for å snakke bak hans rygg til tusenvis av andre her på Internett. Hva for ei kone er du? Han burde dumpe deg og finne seg ei ordentlig kvinne.

Anonymkode: 9233d...d74

Håper han dumper hun ja, hun fortjener noe betre enn den grisen!

Anonymkode: 0260d...025

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er helt vanlig og jeg synes du overreagerer litt. Hvis du elsker mannen din, så støtter du ham. Jeg synes også forøvrig du skal be ham om unnskyldning for å snakke bak hans rygg til tusenvis av andre her på Internett. Hva for ei kone er du? Han burde dumpe deg og finne seg ei ordentlig kvinne.

Anonymkode: 9233d...d74

Det er ikke vanlig.

Anonymkode: 31c1a...422

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar deg selv for mye smerte, dump han før barnet kommer. Han er virkelig søppel. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er helt vanlig og jeg synes du overreagerer litt. Hvis du elsker mannen din, så støtter du ham. Jeg synes også forøvrig du skal be ham om unnskyldning for å snakke bak hans rygg til tusenvis av andre her på Internett. Hva for ei kone er du? Han burde dumpe deg og finne seg ei ordentlig kvinne.

Anonymkode: 9233d...d74

TS- overvåker han deg også?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker opp pengene dine, foreldrene dine sine og han er utro og han runker på offentlig sted. Dette er altså mannen du vil dele livet ditt med?

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er helt vanlig og jeg synes du overreagerer litt. Hvis du elsker mannen din, så støtter du ham. Jeg synes også forøvrig du skal be ham om unnskyldning for å snakke bak hans rygg til tusenvis av andre her på Internett. Hva for ei kone er du? Han burde dumpe deg og finne seg ei ordentlig kvinne.

Anonymkode: 9233d...d74

Jeg elsker mannen min og vil støtte ham, men han får ikke lov til å være utro. Jeg har ikke dårlig samvittighet for å snakke bak hans rygg på et anonymt forum. Dessuten er jeg en ordentlig jente. Du kan ikke mene at det er min feil at mannen min oppfører seg som en idiot? Selvom jeg har sagt nei til sex og BJ fordi jeg har vært kvalm så har han ingen rett til å ha seg med andre. Jeg begynner å skjelve når jeg tenker på dette siden han begrunner mangel på sex for utroskapen. Han sa at han trodde jeg ikke elsket ham. Jeg ønsker å gå i terapi med mannen min, men han vil ikke.

Det er jo tydelig at dette ikke er normalt og at mannen min trenger professjonell hjelp. Er det ingen som vet om noen klinikker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager tenkte foreldrene dine at det var naturlig å betale for 68 tusen i kredittkortgjeld til en mann du har kjent i et år?? 
I tillegg har han rukket å være mye utro på dette året. 
 

Han hadde jeg dumpa, baby eller ikke. 

Anonymkode: b0796...538

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...