AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg har begynt å bruke appen, og scanner f.eks. brødposen for å legge til to brødskiver. Men hva er 1 serving? Skal jeg velge 2 serving når det er to brødskiver? Og hva gjør med tre skiver ost? Legger til 3 serving på osten? Har appen på engelsk, og får ikke endret til norsk. Anonymkode: 6d5cd...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 Bytt til MyFitnessPal appen. Den er på norsk og det står skiver ol. Anonymkode: 0ce14...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #3 Del Skrevet 2. juli 2021 Vei heller maten og legg inn antall gram på varen, du bare scroller ned på valg der. Da blir det mer nøyaktig. Jeg og lifesum har ikke samme størrelse på ei skive brød for å si det sånn, DET har jeg lært😅 Anonymkode: d4afd...db0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Del Skrevet 2. juli 2021 Du må veie, ellers blir det alt for unøyaktig Anonymkode: 93727...b48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Del Skrevet 2. juli 2021 Du bør ikke bruke «serving» da det er svært unøyaktig og helt tilfeldig hva andre har lagt inn i appen. Du bør veie og registrere gram. MyFitnessPal er bedre til dette. Anonymkode: d543b...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå