knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 1. juli 2021 Hulderen skrev (4 minutter siden): Det beste er at du legger deg til kjørevaner som er slk at det aldri gjør noe om du treffer på politiet. Kjører du aldri for fort eller gjør annet som kan resultere i bøter og miste av førerkortet? jeg kjører forsiktig og ansvarsfullt i trafikken, men er jo såklart glad i litt lek og moro også, i mitt hue er det ikke galt å leke/trene litt på en øde parkeringsplass spesielt når kamerater er rundt og passer på ifall et barn eller noe dukker opp av intet. jeg er hvertfall ikke redd for å tilstå at jeg kunne ha mistet førerkortet flere ganger i mitt liv, det gjelder alle men ikke alle innrømmer det. Jeg hadde ikke klaget om jeg mistet det av en grunn, men det med meg var en politifeil av overivrige politifolk som kun er ute etter å ødelegge for bygdefolket som meg, de får heller fokusere på det viktige nemlig trafikksikkerheten langs veiene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #22 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mr. BrokenRecord, kan ikke du være så snill å finne på noe annet enn å lage utallige tråder om det samme temaet? Finn deg en dame, dra ut i parken eller se en film. Anything. Anonymkode: eee6d...89c Har funnet mange damer jeg, det er ikke noe problem, men parken derimot, hvor i all verden er den? Jeg bor ikke i byen 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du påpeker det med det idiotiske navnet. Skal kalle deg ronkepåegenhåndguden fra nå av. Anonymkode: cba40...f9d Ronke ikke runke? 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 1. juli 2021 #24 Del Skrevet 1. juli 2021 Jooohooo! Jeg har hatt lappen i mange år! Aldri blitt fratatt den! 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #25 Del Skrevet 1. juli 2021 7 minutter siden, knulleGuden666 said: Kjører du aldri for fort eller gjør annet som kan resultere i bøter og miste av førerkortet? jeg kjører forsiktig og ansvarsfullt i trafikken, men er jo såklart glad i litt lek og moro også, i mitt hue er det ikke galt å leke/trene litt på en øde parkeringsplass spesielt når kamerater er rundt og passer på ifall et barn eller noe dukker opp av intet. Når du og kompisen din ikke klarte å passe på at dere ikke ble tatt av politiet så tror jeg ikke dere hadde klart å passe på at ikke et barn dukket opp der du lekte med bilen. Håper dette er en trolletråd for det virker ikke som om du har modningsnivået til å burde få lappen tilbake. Anonymkode: 22121...dda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #26 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (19 minutter siden): Har skaffet med safedrive politivarsler, så skal mye til 👌👍 Hva med å heller følge trafikkreglene og vegtrafikkloven?. Det er jo tydelig at du ikke er skikket til å ha førerkort med disse holdningene, jeg har drevet med forskjellige typer motorsport i mange år og det er sånne som deg som ødelegger for oss vil gjøre ting etter boken. Anonymkode: 41c32...b5a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #27 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (1 time siden): Jeg trente/lekte på en øde snø og islagt parkering ved Beitostølen. Du hverken lekte eller trente, du gjorde helt klart noe ulovlig. Og har enda ikke gått inn hos deg! Anonymkode: d1fe7...911 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enterprises Skrevet 1. juli 2021 #28 Del Skrevet 1. juli 2021 5 hours ago, knulleGuden666 said: Endelig har jeg fått tilbake lappen, nå begynner et normalt og enkelt liv igjen, tiden uten lappen har vært grusom. Har hatt min første kjøretur, det var helt fantastisk 😃 skal passe meg mer for politiet heretter! Du kjørte faktisk ikke nei. Det gjorde jeg, frem og tilbake på jobb og et par kjøre turer i uka. 6mnd uten, ble ikke på virka for 5øre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #29 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (1 time siden): Likte det brukernavnet og det beskriver meg bra da jeg knuller som en gud, er alle damers drøm 👌 😷 Anonymkode: 1b4c0...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. juli 2021 #30 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (6 timer siden): Endelig har jeg fått tilbake lappen, nå begynner et normalt og enkelt liv igjen, tiden uten lappen har vært grusom. Har hatt min første kjøretur, det var helt fantastisk 😃 skal passe meg mer for politiet heretter! Det er bare å følge trafikkreglene det, så får du ikke flere problemer... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 1. juli 2021 #31 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (3 timer siden): ........... er alle damers drøm 👌 Damer drømmer om en som har lappen kontinuerlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. juli 2021 #32 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (3 timer siden): Kjører du aldri for fort eller gjør annet som kan resultere i bøter og miste av førerkortet? jeg kjører forsiktig og ansvarsfullt i trafikken, men er jo såklart glad i litt lek og moro også, i mitt hue er det ikke galt å leke/trene litt på en øde parkeringsplass spesielt når kamerater er rundt og passer på ifall et barn eller noe dukker opp av intet. jeg er hvertfall ikke redd for å tilstå at jeg kunne ha mistet førerkortet flere ganger i mitt liv, det gjelder alle men ikke alle innrømmer det. Jeg hadde ikke klaget om jeg mistet det av en grunn, men det med meg var en politifeil av overivrige politifolk som kun er ute etter å ødelegge for bygdefolket som meg, de får heller fokusere på det viktige nemlig trafikksikkerheten langs veiene Nei, jeg gjør faktisk ikke det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #33 Del Skrevet 1. juli 2021 Kvinne, 50 år her. Har hatt lappen siden jeg var 18. Kjører 15 mil om dagen i stort sett 110-sone. Klart jeg ligger litt over grensen av og til og klart det gjennom alle disse årene har hendt at jeg har vært uoppmerksom, men heldigvis klart å avverge ulykker. Jeg har blitt påkjørt ved to anledninger, jeg har fått noen parkeringsbøter (uunngåelig i Oslo) og jeg har fått et par "mindre" fartsbøter. Tap av førerkort har aldri vært aktuelt. Det er mulig, knullegud! Anonymkode: c2ac4...921 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #34 Del Skrevet 2. juli 2021 Crobern skrev (18 timer siden): Jooohooo! Jeg har hatt lappen i mange år! Aldri blitt fratatt den! 🙄 Gratulerer 👍 håper ikke du mister den like uskyldig som meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #35 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Når du og kompisen din ikke klarte å passe på at dere ikke ble tatt av politiet så tror jeg ikke dere hadde klart å passe på at ikke et barn dukket opp der du lekte med bilen. Håper dette er en trolletråd for det virker ikke som om du har modningsnivået til å burde få lappen tilbake. Anonymkode: 22121...dda Forskjell på å se det på lang avstand som det at et barn eller noe kommer inn på parkeringen vel?.. ei dette og de andre trådene jeg har startet er ikke trolling, det er reelt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #36 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva med å heller følge trafikkreglene og vegtrafikkloven?. Det er jo tydelig at du ikke er skikket til å ha førerkort med disse holdningene, jeg har drevet med forskjellige typer motorsport i mange år og det er sånne som deg som ødelegger for oss vil gjøre ting etter boken. Anonymkode: 41c32...b5a Jeg følger de, vi kommer bok til å ta slik øving på min eller mine kameraters private adresser da flere av oss har god plass til slikt, men er tydeligvis ikke lov det heller så vidt jeg har forstått på noen her inne. Men blir vi tatt når vi kjører på egne private eiendommer blir både media og advokater kontaktet, privat adresse er privat adresse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #37 Del Skrevet 2. juli 2021 Lappen i 15 år, aldri fått fartsbot og absolutt aldri gjort noe som vil tilsi at jeg kan bli fratatt lappen nei. Aldri. Det er et enormt ansvar og jeg synes det er alt for svake straffer for de som ikke klarer å se dette. Nå tviler jeg på at ts er reell, men lignende historier en det plenty av. Folk som behandler biler som legetøy burde ikke sluppet til på veien. Anonymkode: eb7ec...fe9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #38 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du hverken lekte eller trente, du gjorde helt klart noe ulovlig. Og har enda ikke gått inn hos deg! Anonymkode: d1fe7...911 Noe ulovlig var det vel kanskje rent teoretisk ja, men alt i Norge er jo teoretisk ulovlig så ikke mye å få gjort. Uansett har vi fått kraftig straff for det, så vi skylder hvertfall ingen ting….. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #39 Del Skrevet 2. juli 2021 Enterprises skrev (17 timer siden): Du kjørte faktisk ikke nei. Det gjorde jeg, frem og tilbake på jobb og et par kjøre turer i uka. 6mnd uten, ble ikke på virka for 5øre Ei når jeg mistet lappen kjørte jeg ikke, jeg startet motoren og kjørte litt rundt på tomta mi men ikke i trafikken. Er jævla surt å bli tatt uten lappen og spesielt om noe skjer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #40 Del Skrevet 2. juli 2021 Teatrica skrev (16 timer siden): Det er bare å følge trafikkreglene det, så får du ikke flere problemer... Jeg følger de men slikt som jeg mistet lappen på anser jeg ikke som å bryte trafikkreglene, det er en helt idiotisk reaksjon fra politiet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå