knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Endelig har jeg fått tilbake lappen, nå begynner et normalt og enkelt liv igjen, tiden uten lappen har vært grusom. Har hatt min første kjøretur, det var helt fantastisk 😃 skal passe meg mer for politiet heretter! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 Kjør pent og ta hensyn til andre Anonymkode: 05051...e34 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. juli 2021 #3 Del Skrevet 1. juli 2021 3 minutter siden, knulleGuden666 said: skal passe meg mer for politiet heretter! Er det ikke bedre å kjøre etter de lover og regler som er enn å måtte passe seg for politiet? 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjør pent og ta hensyn til andre Anonymkode: 05051...e34 Det skal jeg gjøre 👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juli 2021 newman01 skrev (1 minutt siden): Er det ikke bedre å kjøre etter de lover og regler som er enn å måtte passe seg for politiet? Jo jeg skal såklart det, men alltid greit å passe seg for politiet, det gjør nok alle som har lappen. Alle kjører litt for fort eller gjør noe annet ulovlig en gang i blant, det gjelder ikke bare meg. jeg skjønner dog ikke enda hvorfor jeg mistet lappen for det jeg gjorde når de som skaper alvorlige trafikkulykker ikke straffes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. juli 2021 #6 Del Skrevet 1. juli 2021 1 hour ago, knulleGuden666 said: jeg skjønner dog ikke enda hvorfor jeg mistet lappen for det jeg gjorde Hva gjorde du da? Politiet tar ikke førerretten fra folk uten grunn. Enten har man kjørt ALT for fort, litt for fort mange ganger, fyllekjørt eller drevet med ting i bil man normalt sett ikke skal gjøre i og med en bil (som sladding, drifting, spinning osv) på offentlige veier og parkeringsplasser 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Del Skrevet 1. juli 2021 Hvorfor kaller du deg for knulleGuden? Anonymkode: ba85b...c32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 1. juli 2021 #8 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (1 time siden): .................. skal passe meg mer for politiet heretter! Lykke til! Det beste er jo å holde seg hjemme så slipper man kontakt med de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 1. juli 2021 newman01 skrev (3 timer siden): Hva gjorde du da? Politiet tar ikke førerretten fra folk uten grunn. Enten har man kjørt ALT for fort, litt for fort mange ganger, fyllekjørt eller drevet med ting i bil man normalt sett ikke skal gjøre i og med en bil (som sladding, drifting, spinning osv) på offentlige veier og parkeringsplasser Jeg trente/lekte på en øde snø og islagt parkering ved Beitostølen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor kaller du deg for knulleGuden? Anonymkode: ba85b...c32 Likte det brukernavnet og det beskriver meg bra da jeg knuller som en gud, er alle damers drøm 👌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 1. juli 2021 Whistler skrev (3 timer siden): Lykke til! Det beste er jo å holde seg hjemme så slipper man kontakt med de. Takker 😁 ja du sier noe der, men det å ikke kunne kjøre er rett og slett terror spesielt her jeg bor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #12 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (4 timer siden): Jo jeg skal såklart det, men alltid greit å passe seg for politiet, det gjør nok alle som har lappen. Alle kjører litt for fort eller gjør noe annet ulovlig en gang i blant, det gjelder ikke bare meg. jeg skjønner dog ikke enda hvorfor jeg mistet lappen for det jeg gjorde når de som skaper alvorlige trafikkulykker ikke straffes. Ansvarsfraskrivelse Anonymkode: 04ffd...de9 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 1. juli 2021 #13 Del Skrevet 1. juli 2021 Ut i fra det du har skrevet tidligere, tipper jeg du kommer til å miste den på nytt ganske raskt. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (3 minutter siden): Likte det brukernavnet og det beskriver meg bra da jeg knuller som en gud, er alle damers drøm 👌 Folk som er gode i sengen trenger ikke påpeke det. Feite menn på 40 som er jomfru juger om sånn. Anonymkode: cba40...f9d 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. juli 2021 #15 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (4 timer siden): Jo jeg skal såklart det, men alltid greit å passe seg for politiet, det gjør nok alle som har lappen. Alle kjører litt for fort eller gjør noe annet ulovlig en gang i blant, det gjelder ikke bare meg. jeg skjønner dog ikke enda hvorfor jeg mistet lappen for det jeg gjorde når de som skaper alvorlige trafikkulykker ikke straffes. Det beste er at du legger deg til kjørevaner som er slk at det aldri gjør noe om du treffer på politiet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #16 Del Skrevet 1. juli 2021 Mr. BrokenRecord, kan ikke du være så snill å finne på noe annet enn å lage utallige tråder om det samme temaet? Finn deg en dame, dra ut i parken eller se en film. Anything. Anonymkode: eee6d...89c 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #17 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ansvarsfraskrivelse Anonymkode: 04ffd...de9 Nei det er det ikke, jeg mener at når jeg og min kamerat mistet det for den bagatellen vi gjorde burde alle som skaper alvorlige trafikkulykker miste lappen, ja faktisk alle som også er uheldige og bulker ved små kollisjoner, en liten kollisjon er faktisk mye mer alvorlig enn å trene/leke litt på en øde parkeringsplass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 1. juli 2021 Brunello skrev (9 minutter siden): Ut i fra det du har skrevet tidligere, tipper jeg du kommer til å miste den på nytt ganske raskt. Har skaffet med safedrive politivarsler, så skal mye til 👌👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #19 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Folk som er gode i sengen trenger ikke påpeke det. Feite menn på 40 som er jomfru juger om sånn. Anonymkode: cba40...f9d Har jeg påpekt det? Jeg svarte kun på et spørsmål 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #20 Del Skrevet 1. juli 2021 knulleGuden666 skrev (Akkurat nå): Har jeg påpekt det? Jeg svarte kun på et spørsmål 😛 Du påpeker det med det idiotiske navnet. Skal kalle deg ronkepåegenhåndguden fra nå av. Anonymkode: cba40...f9d 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå