Gå til innhold

Nå har jeg endelig lappen igjen! 😁😁😁

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått tilbake lappen, nå begynner et normalt og enkelt liv igjen, tiden uten lappen har vært grusom. Har hatt min første kjøretur, det var helt fantastisk 😃 

skal passe meg mer for politiet heretter!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjør pent og ta hensyn til andre :) 

Anonymkode: 05051...e34

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, knulleGuden666 said:

Er det ikke bedre å kjøre etter de lover og regler som er enn å måtte passe seg for politiet?

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjør pent og ta hensyn til andre :) 

Anonymkode: 05051...e34

Det skal jeg gjøre 👍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (1 minutt siden):

Er det ikke bedre å kjøre etter de lover og regler som er enn å måtte passe seg for politiet?

Jo jeg skal såklart det, men alltid greit å passe seg for politiet, det gjør nok alle som har lappen. Alle kjører litt for fort eller gjør noe annet ulovlig en gang i blant, det gjelder ikke bare meg. 
jeg skjønner dog ikke enda hvorfor jeg mistet lappen for det jeg gjorde når de som skaper alvorlige trafikkulykker ikke straffes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, knulleGuden666 said:

jeg skjønner dog ikke enda hvorfor jeg mistet lappen for det jeg gjorde

Hva gjorde du da? Politiet tar ikke førerretten fra folk uten grunn. Enten har man kjørt ALT for fort, litt for fort mange ganger, fyllekjørt eller drevet med ting i bil man normalt sett ikke skal gjøre  i og med en bil (som sladding, drifting, spinning osv) på offentlige veier og parkeringsplasser

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor kaller du deg for knulleGuden?

Anonymkode: ba85b...c32

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (1 time siden):

..................

Lykke til!  Det beste er jo å holde seg hjemme så slipper man kontakt med de.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (3 timer siden):

Hva gjorde du da? Politiet tar ikke førerretten fra folk uten grunn. Enten har man kjørt ALT for fort, litt for fort mange ganger, fyllekjørt eller drevet med ting i bil man normalt sett ikke skal gjøre  i og med en bil (som sladding, drifting, spinning osv) på offentlige veier og parkeringsplasser

Jeg trente/lekte på en øde snø og islagt parkering ved Beitostølen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor kaller du deg for knulleGuden?

Anonymkode: ba85b...c32

Likte det brukernavnet og det beskriver meg bra da jeg knuller som en gud, er alle damers drøm 👌 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whistler skrev (3 timer siden):

Lykke til!  Det beste er jo å holde seg hjemme så slipper man kontakt med de.

Takker 😁 ja du sier noe der, men det å ikke kunne kjøre er rett og slett terror spesielt her jeg bor 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (4 timer siden):

Jo jeg skal såklart det, men alltid greit å passe seg for politiet, det gjør nok alle som har lappen. Alle kjører litt for fort eller gjør noe annet ulovlig en gang i blant, det gjelder ikke bare meg. 
jeg skjønner dog ikke enda hvorfor jeg mistet lappen for det jeg gjorde når de som skaper alvorlige trafikkulykker ikke straffes. 

Ansvarsfraskrivelse

Anonymkode: 04ffd...de9

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det du har skrevet tidligere, tipper jeg du kommer til å miste den på nytt ganske raskt.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (3 minutter siden):

Likte det brukernavnet og det beskriver meg bra da jeg knuller som en gud, er alle damers drøm 👌 

Folk som er gode i sengen trenger ikke påpeke det. Feite menn på 40 som er jomfru juger om sånn. 

Anonymkode: cba40...f9d

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (4 timer siden):

Det beste er at du legger deg til kjørevaner som er slk at det aldri gjør noe om du treffer på politiet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mr. BrokenRecord, kan ikke du være så snill å finne på noe annet enn å lage utallige tråder om det samme temaet? Finn deg en dame, dra ut i parken eller se en film. Anything.

Anonymkode: eee6d...89c

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ansvarsfraskrivelse

Anonymkode: 04ffd...de9

Nei det er det ikke, jeg mener at når jeg og min kamerat mistet det for den bagatellen vi gjorde burde alle som skaper alvorlige trafikkulykker miste lappen, ja faktisk alle som også er uheldige og  bulker ved små kollisjoner, en liten kollisjon er faktisk mye mer alvorlig enn å trene/leke litt på en øde parkeringsplass 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (9 minutter siden):

Ut i fra det du har skrevet tidligere, tipper jeg du kommer til å miste den på nytt ganske raskt.

Har skaffet med safedrive politivarsler, så skal mye til 👌👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Folk som er gode i sengen trenger ikke påpeke det. Feite menn på 40 som er jomfru juger om sånn. 

Har jeg påpekt det? Jeg svarte kun på et spørsmål 😛 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (Akkurat nå):

Har jeg påpekt det? Jeg svarte kun på et spørsmål 😛 

Du påpeker det med det idiotiske navnet. Skal kalle deg ronkepåegenhåndguden fra nå av. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...