Gå til innhold

Hvilken effekt har det hatt å spise vegetar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Spiser du meieriprodukter i tillegg? Har du spist kun kjøtt lenge?

Anonymkode: c84f7...ae7

Har spist hovedsaklig kjøtt, eller rettere sagt animalsk, i 6-7 måneder. Hadde jeg levd alene ville det gått kun i animalsk, men det blir en og annen potet eller litt pasta til familiemiddagene. Da prøver jeg å begrense mengden. Spiser mye egg, litt ost og litt fisk av og til. Den største effekten på helsa så ut til å komme da jeg kuttet ut brød og sukker i ukedagene.

Anonymkode: 18c66...4f1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 16.39):

Dårlig formulering, men dere som har gått over til å spise vegetar:  Har det blitt endringer i kropp og hud hos dere?  :)  

Anonymkode: 4329c...bcd

Ikke når jeg har vegetar, men når jeg har hadde perioder der jeg kjører vegansk har jeg merket forskjell. Men det går 1-3 uker. Først får man faktisk dårligere hud, energinivå osv. Men etter en 2 ukers tid så snur det. Huden ble mye bedre og energinivå var høyere :)

Jeg er ikke veganer fast, men har perioder jeg har renseperioder og da kjører jeg vegansk og super sunn livstil :)

Anonymkode: c0665...a2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

De sier at veganere er pushe og presser sitt syn på andre,men i hver tråd her på kg,i hvert kommentarfelt på Facebook osv som spesifikt omhandler vegetarisme og Vegansime kryr det av de kommentar og innlegg fra de som spiser animalske produkter 

Anonymkode: c3124...d14

"Pushe og presse sitt syn på andre" 😅 Står de over deg og kjefter når du spiser et måltid med kjøtt? Ikke vær så lettkrenkbar. Ikke klikk deg inn på tråder om vegetarkosthold dersom det ikke er noe for deg, da. 

Anonymkode: 00be4...1e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...