AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Del Skrevet 29. juni 2021 Jeg har aldri blitt dårlig av å spise nøtter før. Men i gårkveld hadde jeg vondt i hodet, og det gikk ikke over. Tenkte jeg burde få i meg litt ekstra energi. Spiste litt nøtter uten salt og endte opp med skikkelig mageknip. Til å med nå har jeg småvondt. Kom det virkelig av nøtter? Flere som får magevondt av nøtter? Jeg har tidligere kun reagert på mel og melkeprodukter i store mengder. Spiste ellers i går cottage cheese, bær og frø til frokost. Kylling og salat med avokado til middag. Havregrøt med melon til kveldsmat. Hodepinen er også uforståelig, da jeg drakk mye og spiste ikke senere enn hver fjerde time. Anonymkode: 7767a...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Del Skrevet 29. juni 2021 Hvilke nøtter er det snakk om? Er store forskjeller. Feks Cashewnøtter er sunne, men veldig harde for magen. Spesielt om du spiser mye. Valnøtter er milde mot magen igjen. Anonymkode: 0dcaa...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Del Skrevet 29. juni 2021 Det var en slik nøtteblanding med tørkede frukt og rosiner, men de spiste jeg ikke. Mener det var cashewnøtter og Peanutter. Så cashewnøtter er harde til magen ja? Anonymkode: 7767a...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Del Skrevet 29. juni 2021 Det varierer jo hva folk reagerer på, men det er vanligere å reagere med magevondt på cashew og peanøtter enn ekte nøtter. Cashew og peanøtter er belgfrukter, akkurat som for eksempel erter og soya. Men mageknipen kan jo være andre ting, eller det kan være kombinasjon av inntaket. For eksempel kan jeg tåle litt løk eller litt erter, men jeg tåler ikke litt løk OG litt erter. Da blir det for mye samlet. Hodepinen kan være sukkerabstinenser eller koffeinabstinenser for eksempel. Anonymkode: d16f5...81e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Del Skrevet 29. juni 2021 Takk for råd og tips! tror du kan ha rett ang kaffen, for det fristet ikke å starte dagen med kaffe, kanskje det ligger der ja;) Anonymkode: 7767a...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Del Skrevet 1. juli 2021 Peanutter......hvorfor skriver du ikke cashewnutter også? Anonymkode: c1c4a...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Peanutter......hvorfor skriver du ikke cashewnutter også? Anonymkode: c1c4a...258 Helt merkelig at du svarer kun pga en skrivefeil. Ble du provosert? Til orientering så var det en korreksjon gjort av iPhone. Anonymkode: 7767a...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå