Gjest Acer Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 (endret) En gledesspreder forbindes med ein person som sprer glede, og optimisme i sosiale samanhenger. I dei aller fleste bygder finnes det noen ildsjeler som tar initiativet, og bruker mye av sin energi på å skape sosiale arangemanger. Ja, dette er personer med en positiv holdning som bidrar til å skape liv å røre i bygdene rundt om, og de vert sett på som gledesspredere i bygdene. Er du ein person som aldri tar initiativet til sosiale arangemanger, men synes dette er noe andre bør ta ansvaret for. ? Eller er du ein som bare tenker negativt, og ein gledesdreper ? Endret 28. juni 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Nei, jeg er introvert. Anonymkode: fff4e...37d 3
AnonymBrukern Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Nei jeg er ikke en gledesspreder og føler null ansvar for alle sosiale arrangementer. Hater mennesker🙂 3
Gjest 10.54 Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Nope. Jeg tenker at den som ønsker å delta på sosiale arrangementer får ta ansvar for å arrangere dem, selv klarer jeg meg fint uten. Gledesdreper? Kanskje, men det er ikke slik vennene mine oppfatter meg, merkelig nok
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 I wish, men er fortsatt introvert. Drømmer om et medikament som kan gjøre meg superutadvendt over natten. Det hadde vært noe, bare la munndiaréen flomme liksom og selvtilliten booste 😄 Anonymkode: 1b226...887 1
Gjest 10.54 Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: I wish, men er fortsatt introvert. Drømmer om et medikament som kan gjøre meg superutadvendt over natten. Det hadde vært noe, bare la munndiaréen flomme liksom og selvtilliten booste 😄 Anonymkode: 1b226...887 Det kalles amfetamin, men det er ikke anbefalt
Gjest Acer Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBrukern skrev (52 minutter siden): Nei jeg er ikke en gledesspreder og føler null ansvar for alle sosiale arrangementer. Hater mennesker🙂 Trist !
GrønnNellik68 Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 ja elsker å lage litt fart og moro på jobb eller hvor det måtte være. Latter og moro er en viktig for meg ellers hadde livet blitt veldig trist å leve. Fart og moro for meg er ikke noe avansert. Det er bare å være blid og positiv ovenfor andre mennesker. Være på tilbudssiden. Bli med på ting. Dra igang ting osv osv... 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Nei. Ingen liket meg, selv om jeg er både blid og hyggelig. Anonymkode: ca96d...41b 1
CorvusCorax Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 Jeg er en gledesspreder når jeg først sosialiserer. 1
Gjest Acer Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Bente1234 skrev (9 timer siden): ja elsker å lage litt fart og moro på jobb eller hvor det måtte være. Latter og moro er en viktig for meg ellers hadde livet blitt veldig trist å leve. Fart og moro for meg er ikke noe avansert. Det er bare å være blid og positiv ovenfor andre mennesker. Være på tilbudssiden. Bli med på ting. Dra igang ting osv osv... Det å vera begavet med litt humor i kvardagen er viktig i dei fleste samanhenger. Det å ikkje ta alle ting så allvorleg kan også vera ein god egenskap. Det å vera blid, og hyggeleg overfor andre kan vera smittsomt, og ein får ein oftest eit smil tilbake. Det å ta del i dugnader, og ulike arangemanger kan vera både givende, og sosialt å ein blir kjent med mange nye mennesker.
Trøndere1 Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 2-3 personer som liker meg. Jeg er ikke hverken hyggelig eller En ok person. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 Jeg er en gledespreder; sprer humor, smil og latter. Jeg arrangerer bursdagsfeiringer for venner, og jobbfester/-lunsjer for kollegaer. Får ofte høre at uten meg hadde det ikke blitt noe sosialt. Men...jeg er introvert. Og har sosial angst. Det har hendt ganske ofte at jeg har arrangert noe, men ikke klart å delta selv. Tenker da at de andre i hvertfall har det gøy, og sånn sett har jeg jo fått spredt litt glede🙂 Anonymkode: 720c1...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 Nja? Blir beskrevet som positiv, og befinner meg et sted mellom introvert og ekstrovert. Men jeg er på ingen måte en «partyarrangør», har nok med familiehverdagen. Var det kanskje i litt større grad da jeg var ung og barnløs? Anonymkode: b9ac4...eed 2
Othea Skrevet 2. juli 2021 #15 Skrevet 2. juli 2021 Nei. Ingen liker meg. Ønsker det var motsatt og jeg ønsker jeg var en annen person enn den jeg er. Jeg ønsker jeg kunne ha gått på en personlighets endring kurs. Hvordan bli ett bedre menneske kurs? 1
Trøndere1 Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 Othea skrev (På 3.7.2021 den 1.09): Nei. Ingen liker meg. Ønsker det var motsatt og jeg ønsker jeg var en annen person enn den jeg er. Jeg ønsker jeg kunne ha gått på en personlighets endring kurs. Hvordan bli ett bedre menneske kurs? Så lenge ingen liker deg så kan du heller ikke bli såret av andre. Det er en fordel som slår alt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 Jeg er positiv, morsom og er alltid med på sprell og moro, så jeg er vel en gledesspreder for venner, familie og på jobb. Men jeg er introvert og egentlig ganske beskjeden, så jeg har ikke noe ønske om å være gledesspreder for de jeg ikke kjenner om det betyr at jeg må arrangere et eller annet. Generelt har jeg det best når jeg er en til en eller i små grupper, og jeg bør helst kjenne alle eller de fleste når jeg er sosial. Store arrangementer og/eller arrangementer hvor jeg knapt kjenner noen er bare utmattende og gir meg ingen glede, da ser jeg heller ikke noe poeng i å arrangere noe sånt for andre heller. Om det gjør meg til en gledesdreper så får jeg bare være det da, men jeg synes det er litt rart å sette likhetstegn mellom utadvendt/ekstrovert og gledesspreder. Anonymkode: 90d94...513
Cata Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 12.27): Nei, jeg er introvert. Anonymkode: fff4e...37d Vi er to. Jeg er definitivt ikke noen gledesspreder, men det henger ikke sammen med min evne til å arrangere sosiale sammenkomster. Jeg arrangerer riktignok ikke, men i all rettferdighets navn så prøver jeg å snike meg unna når det arrangeres også. Jeg er rett og slett introvert og liker ikke sosiale sammenkomster. Jeg skal ikke påstå jeg er noen gledesspreder ellers heller altså, men på den annen side vil jeg ikke utrope meg til gledesdreper heller. Det er ikke sånn at jeg har som mål i livet å gjøre mine omgivelser sure og grinete og lei seg.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 Jeg er en gledesspreder. Jeg er kronisk smilende, har alltid en vits eller en kompliment på lur, og jeg har inntrykk av og får tilbakemelding på at folk føler seg vel i mitt selskap. Det sagt er jeg på ingen måte noen ildsjel eller initiativtaker til arrangementer. Det ligger ikke for meg. Men jeg kan gjerne møte opp og bidra til positiv stemning - det er jeg sabla god til 😊 Anonymkode: b327c...24b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 13.03): I wish, men er fortsatt introvert. Drømmer om et medikament som kan gjøre meg superutadvendt over natten. Det hadde vært noe, bare la munndiaréen flomme liksom og selvtilliten booste 😄 Anonymkode: 1b226...887 Jeg kan love deg at munndiaré og selvtillit ikke alltid går hånd i hånd 🙈 jeg har veldig lite kontroll på vanliga mi, og skammer meg over det hele tida, slik at selvtilliten bare blir bedre de gangene jeg klarer å holde kjeft og ha det kjipt (for jeg trives jo selv best som midtpunktet i samtalene, selv om jeg vet det er plagsomt)... Anonymkode: 836cd...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå