AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Del Skrevet 28. juni 2021 Tenker dere på slankingen ofte i løpet av dagen? Veier dere hver dag? Jeg tenker mye på det. Og klarer ikke la være. Bil se resultater fra dag til dag. Hva gjør dere? Anonymkode: 350ba...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg har gått ned i vekt en gang, og det var på grunn av en varig kostholdsendring. Jeg tenkte ikke på slanking i det daglige, men la jo ganske fort merke til at klærne satt løsere. Jeg har aldri hatt vekt, så jeg veide meg ikke i det hele tatt. Det eneste jeg vet er at midjemålet gikk ned fra 92 til 75 i løpet av 3-4 mnd og at alt jeg gjør føles mye lettere 😊 Anonymkode: 49379...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg må innrømme at jeg jojo-slanker☺️ Så har sluttet å veie meg, ser heller på hvordan klærne passer. Tenker forøvrig ofte over hva jeg putter i munnen, og er sulten oftere enn jeg liker. Er forøvrig ikke overvektig, vil bare ned til trivselsvekt. Anonymkode: 2e3e4...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Del Skrevet 28. juni 2021 Tenker på det mere enn jeg burde 🙈 Føler jeg endelig har knekt koden for en sunn livsstil som passer meg og er så utålmodig for å bli normalvektig igjen. Veier meg også hver dag. Anonymkode: be3b3...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosh Skrevet 1. juli 2021 #5 Del Skrevet 1. juli 2021 Tenker en del på det. Prøver å ta bevisste valg når det kommer til spising. Veide meg hver dag inntil nylig, men nå veier jeg en gang i uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 1. juli 2021 #6 Del Skrevet 1. juli 2021 Tenker stort sett på det gjennom dagen, det krever ganske mye mental styrke av meg. Jeg kjenner to stk som har gått ned mye og blitt der/lykkes og de begge bruker fortsatt, mange år etter, mye tid på det. Jeg har bare slått meg til ro med at jeg heller vil ha ulempen med å tenke mye på det resten av livet enn ulempen med å ikke kunne gå fine turer, passe i karuseller, etc - det er verdt litt mentalt styr altså. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Del Skrevet 1. juli 2021 Denne gangen tenker jeg ikke så mye på det. Har bestemt meg for at dette skal ta tid. Har nå holdt på siden april og gått ned 8 kg. Tidligere (f.eks. Grete Roede) har jeg bare tenkt på å "holde" ut i 8 uker. Og det har jeg klart og gått ned mye raskere, men det har ikke holdt over tid. Jeg veier meg heller ikke så ofte som tidligere, unngår f.eks å veie meg under mensen og eggløsning (holder på vann da). Satser på å bygge sunne vaner denne gangen. Logger kcal hver dag, men det er ingen krise om jeg går litt over noen dager, og under andre dager. Anonymkode: a1485...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Del Skrevet 2. juli 2021 Tirius skrev (På 1.7.2021 den 7.29): Jeg har bare slått meg til ro med at jeg heller vil ha ulempen med å tenke mye på det resten av livet enn ulempen med å ikke kunne gå fine turer, passe i karuseller, etc - det er verdt litt mentalt styr altså. Veldig fin tankegang det der synes jeg. For det er ikke rart man tenker på det ofte eller mye, når det å holde vekta er viktigere enn å spise alt som ikke er godt for en, samtidig som folk rundt mener vi burde unne oss det. Anonymkode: 350ba...217 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AM ghd Skrevet 2. juli 2021 #9 Del Skrevet 2. juli 2021 Tenker mye på det ja. Veier meg hver dag. Har nok fått en smule anstrengt forhold til mat/kropp men ikke så mye at det er sykelig. Har vært opptatt av å slanke meg siden jeg var ganske ung og veide myyeee mindre enn nå. Har egentlig alltid vært normalvektig (utenom en kort stund etter begge graviditeter). Men snakker aldri om slanking hjemme, veldig viktig for meg at barna mine har et sunt forhold til mat og kropp. Så vi spiser sunt her hjemme fordi kroppen vår trenger gode byggeklosser, ikke fordi mamma slanker seg. Liker egentlig ikke det ordet, fordi det jeg ønsker meg er en sunn livsstil over tid (med en slank kropp på kjøpet). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #10 Del Skrevet 2. juli 2021 @AM ghd Jeg tenker akkurat slik som deg. Og synes det er synd når andre snakker om at jeg slanker meg. Fordi de ser jeg har gått ned i vekt. Men for meg er det en livsstil jeg skal fortsette med. Også tenker jeg det må være lov å prøve å gå ned i vekt etter flere svangerskap og få en kropp man er fornøyd med, uten at folk legger en dårlig merkelapp på det. Anonymkode: 350ba...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AM ghd Skrevet 2. juli 2021 #11 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): @AM ghd Jeg tenker akkurat slik som deg. Og synes det er synd når andre snakker om at jeg slanker meg. Fordi de ser jeg har gått ned i vekt. Men for meg er det en livsstil jeg skal fortsette med. Også tenker jeg det må være lov å prøve å gå ned i vekt etter flere svangerskap og få en kropp man er fornøyd med, uten at folk legger en dårlig merkelapp på det. Anonymkode: 350ba...217 Helt enig! Jeg har en sunn livsstil og har hatt det i mange år, men har gått opp i vekt pga inaktivitet i svangerskap (og litt for mye sjokolade). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Del Skrevet 2. juli 2021 AM ghd skrev (4 minutter siden): Helt enig! Jeg har en sunn livsstil og har hatt det i mange år, men har gått opp i vekt pga inaktivitet i svangerskap (og litt for mye sjokolade). Slik var det for meg også. Fort gjort;) men vi er heldigvis på rett spor nå! ts Anonymkode: 350ba...217 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 2. juli 2021 #13 Del Skrevet 2. juli 2021 Nei. Ser ikke på det som slanking, men konsekvens av livsendring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #14 Del Skrevet 3. juli 2021 Jeg tenker mye på det, men denne gangen har jeg gått for alvor inn. Tidligere har det vært veldig halvhjertet. Veier meg hver dag, men det er mest fordi jeg er en statistikknerd som synes tall er gøy. Hver eneste uke er jeg på mitt letteste på over femten år, det er veldig motiverende. Anonymkode: 57fd9...649 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå