Gå til innhold

Slow-walkere som akselererer når du prøver å passere dem,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

for deretter å tilpasse tempoet etter ditt, slik at dere blir gående ved siden av hverandre.

Hva i HELVETE er galt med dem?

Anonymkode: 1fc3b...38f

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De later som de kjører bil. :nisse:

Anonymkode: b9038...548

• Liker 4
Skrevet

Tror det er de samme som gjerne bremser ned til 65 km/t alle svinger, og når den sletta du har ventet på kommer, flyr de opp i 85-90. Fine folk.

• Liker 4
Gjest Bremnes.Kari
Skrevet

Trodde først du mente det urgamle instinktet om å akselerere farta når noen går så seint at du innser de kommer til å ende opp ved siden av deg over et lengre strekk. Men så leste jeg igjen 😂

Og hyyyl!

AnonymBruker
Skrevet

Åh fy flaaaate de er dritirriterende! 😤 Hva feiler dem? Jeg vil forbi ff, jeg er stereotypisk nordmann så jeg har da ikke lyst til å forholde meg til fremmede mer enn absolutt nødvendig. Da har jeg så klart ikke lyst til å gå ved siden av dem heller 🙄 Hadde jeg bare kunnet telekinese 😣

Anonymkode: adcb2...a6a

Gjest 10.54
Skrevet

Neste gang roper du "FORBIKJØRING" i det du strener forbi, da tipper jeg de sakker av, om ikke annet så på grunn av sjokket.

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan da umulig være noe stort problem?  :klo:

Og hvis det er et stort problem får du klappe seg selv på skulderen, og gi deg selv ros, for at du har klart å motivere dem til å få litt hjertetrim den dagen, før du akselererer enda mer, og passerer dem i løpet av 5 meter.

Anonymkode: ed4ba...cea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeeeppp ... Det er jo bare flaut. 

Det er sikkert de samme menneskene som går rundt og kritiserer andre mennesker på hobbybasis. Så det er bare til å peise forbi dem, man vinner ikke en skit på å vente på dem. 

Anonymkode: ba200...269

Skrevet

Jeg hater sånt. Må gasse på så mye at jeg må småjogge enkelte ganger for å ikke ha slike folk hengende rett bak meg.

Enda verre er faktisk sånne folk som står i ro og styrer med noe, gjerne på tur og 2-3 meter før du når fram til dem skal de absolutt begynne å spasere, gjerne i søndagstempo. 

Hater også når man møter folk i et kryss og skal samme vei og begge parter må "bli enige" om hvem som skal gå fort og sakte for å ikke gå ved siden av hverandre 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er et slags instinkt. Det samme som slår inn ved forbikjøring med bil. Noen gjør det kanskje med vilje, men de fleste er nok ikke klar over det en gang.

Anonymkode: 5e736...e7d

• 2 uker senere...
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om å irritere meg grønn over sånt...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...