AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Del Skrevet 26. juni 2021 Etter det jeg forstår er disse registrert som 4-hjuls motorsykkel og kan gå i 80km/t og kjøre uten å betale bompenger. Men hva er parkeringsreglene for en slik? Kan disse parkere gratis i boligsoner? Kan de stå på andre steder hvor vanlige biler ikke har lov å parkere? Anonymkode: c47a0...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 26. juni 2021 #2 Del Skrevet 26. juni 2021 Har du ikke Google? Første treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Del Skrevet 26. juni 2021 hva fant du da? Anonymkode: c47a0...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Del Skrevet 26. juni 2021 Dritvanskelig å google. Du bør prøve. Anonymkode: 41fa5...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Del Skrevet 26. juni 2021 Hvis parkeringsvakta mener det er en bil så er det en bil, og da gjelder parkeringsbestemmelser for bil. Jeg kjørte tidligere en knøttliten elbil som var registrert som firehjulsmotorsykkel og lurte på det samme. Kom frem til at det er opp til parkeringsvakta og at den er registrert som motorsykkel har ingenting å si på parkering. Og med fire hjul er det 99% sikker på at den går under definisjonen "bil". Jeg ble flink til å finne parkeringsplasser som var for små til vanlige biler men hadde plenty med plass til min lille bil, parkerte på enden av rekker og kunne bruke plasser der noen hadde parkert over streken, fikk aldri bot for kreativ parkering. Anonymkode: e4d73...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Del Skrevet 26. juni 2021 Det er vel sikkert litt forskjell på privat parkeringsplass ved kjøpesentre og slikt, og kommunal/offentlig parkering. De private kan vel tolke ting og lage reglene som de vil. Men de offentlige må vel forholde seg til definerte lover Anonymkode: c47a0...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå