Gå til innhold

Trenger litt meninger her!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For 10 mnd siden ble jeg dumpet av kjæresten min for andre gang. Vi hadde vært sammen i 9 år. Var i bryllup for 3 uker siden, der min venninne giftet seg med en kamerat av han. Fikk et alvorlig tilbakefall, da!Han flørtet og danset rundt med andre jenter og jeg ble kraftig provosert av det, selv om jeg vet at jeg ikke har noe med det lenger.

3-4 ganger i løpet av forholdet har jeg funnet "kjærlighetsbrev" fra andre jenter til han + at han alltid har vært ganske flørtete av seg. Han har løyet for meg og sagt at han har sluttet å skrive med disse jentene, selv om han har fortsatt. Jeg tror ikke at han har vært direkte utro og ligget med andre, men selvfølgelig har tilliten blitt svekket for hver gang jeg har funnet noe. Dette har plaget meg veldig og dere aner ikke hvor irriterende det er å fortsatt gå å deppe over en som man godt kan klare seg uten!! Har noen andre opplevd noe liknende?

Til neste år skal ENDA en av mine venninner gifte seg med en kamerat av han. Er redd for å gå i dette bryllupet og få nok et "tilbakefall"! Hva burde jeg gjøre i forhold til dette??

Utrolig vanskelig å skru av følelser etter et så langt forhold, enda jeg vet at jeg er dum!

Hjeeelp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd noe av det samme som deg men i mitt tilfelle så ble det slutt etter 9 år, og jeg dro på date med en kamerat og det sa bare pang.

Jeg har nå fått det mye mye bedre. Ja, jeg møter på x'en min av og til men klarer å stå imot. Jeg har hørt på gamle tanter som sier at det aldri vil fungere mellom dere etter et sånt brudd som vi hadde. X'en min sier at han er villig til å prøve. Men, da må man jobbe hardt, veldig hardt for å få det til å fungere igjen. Så er du villig til det??? Høres ikke ut som om x'en din er så interessert som det du er?

Så det eneste som hjelper er at du forelsker deg på nytt i en annen. Da vil den ekle følesen gå over når du møter ham. Du vil bare se på ham som en gammel venn som du kjenner veldig godt.

:P Tenk på deg selv, kos deg, lev livet og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar. Godt å høre at det finns håp. Jeg vet at det gjør det, men må si at jeg nesten var suicidal en periode når det var som mørkest. Og han har ikke lyst til å prøve igjen, så det er jo bortkastet å gå å håpe. Flere som har litt solskinnshistorier etter at det så som mørkest ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dine følelser for han er nok ikke ute av kroppen din enda. Det er vel en normal reaksjon du har vil jeg tro.

Kan hende han ikke er ferdig følelsesmessig med deg heller siden han oppfører seg slik. Vise at han har draget?

Tross alt hadde dere vert i lag i mange år, det tar tid å få det ut.

Den dagen du finner ny kjærlighet så vil det forsvinne.

så er det den følelsen vi kvinner får når vi blir dumpa. Vi skal helst ha retten til å dumpe.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har nok dessverre fremdeles kjærlighetssorg. Det må du jobbe deg ut av. Prøv å se positivt på fremtiden din. Se for deg hvordan du kan tenke deg å ha det i livet ditt. Fokuser fremover istedenfor bakover.

Det er lys i enden av tunnellen. Jeg hadde kjærlighetssorg i flere måneder, gikk til og med til psykolog for å få hjelp til å komme meg videre. Det hjalp.

Snart treffer du en ny mann som er riktig for deg. Eksen din bli mer og mer uinteressant, og du vil se hvilken barnslig drittunge han egentlig er. Da kan du være tilfreds med at du faktisk har tatt den tunge veien og kommet deg igjennom bruddet, mens han framdeles ikke aner hva han driver med.

Husk dette når du treffer ham. Ikke dvel med det som har vært men gled deg heller over det som kommer. Det er mye mye mer spennende.

Vær glad i deg selv.

Klem

Aina :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oppfatter din historie med hans "utroskap" som en måte for deg å få sympati og at du egentlig vil at folk her skal si at "du fortjener noe bedre", selv om du selv innrømmer at han ikke var utro. Mye skjer når man er sammen i 9 år, det du beskriver er ikke spesielt orginalt i noen forhold. Det du egentlig sier er at du er dumpa og vil ha ham tilbake.

Hvis jeg var deg ville jeg heller ha brukt tiden på å komme meg videre, ikke å tenke på hva han gjorde eller ikke gjorde mot deg da dere var sammen. Det er tydelig at du ikke har kommet over han, mens han er ferdig med deg (hvis det er 10 mnd siden han dumpet deg for 2. gang). Når du innser det, skjønner du at du må videre og ikke kaste bort de neste 9 årene med å være bitter på en fyr som er ferdig med deg og som du burde være ferdig med også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er egentlig veldig enig i hva dere skriver. Trenger bare å høre det fra andre, tror jeg. Men fyttirakkern så vanskelig det er!!

Så tusen takk for innlegg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...