AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg blir så puffy og oppblåst når jeg trener mye. Trener en del styrketrening og kondisjon. Jeg spiser sunt, og er i underskudd. Hvorfor blir jeg så oppblåst dagene etter? Hva skal jeg gjøre for å ikke bli oppblåst? Blir skikkelig demotivert da Hjernen min får meg til å tro at jeg legger på meg av å trene og at jeg må slutte. Er det flere som blir oppblåst men fortsatt går ned i vekt? Anonymkode: d2d49...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 Når man trener styrke så holder muksler mer på vann så derfor.. samt om du spiser en del salt så binder det enda mer. Anonymkode: 19abc...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når man trener styrke så holder muksler mer på vann så derfor.. samt om du spiser en del salt så binder det enda mer. Anonymkode: 19abc...f18 Hah nå skjønner jeg!! Spiser mye soyasaus så har sikkert noe med det å gjøre! Spiser ikke mer, faktisk mindre Anonymkode: d2d49...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Del Skrevet 23. juni 2021 Ja, men hvis jeg tar en hviledag så roer det seg. Anonymkode: 8e6e7...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men hvis jeg tar en hviledag så roer det seg. Anonymkode: 8e6e7...de4 Takk! Skal faktisk ta en hviledag i dag😁 Anonymkode: d2d49...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hah nå skjønner jeg!! Spiser mye soyasaus så har sikkert noe med det å gjøre! Spiser ikke mer, faktisk mindre Anonymkode: d2d49...d57 Det er MYE salt i soyasaus, jeg ser det på klærne dagen etter kinamat, jeg legger på meg mange kg i vann når jeg får i meg mye salt hehe Anonymkode: 19abc...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er MYE salt i soyasaus, jeg ser det på klærne dagen etter kinamat, jeg legger på meg mange kg i vann når jeg får i meg mye salt hehe Anonymkode: 19abc...f18 Skal slutte å spise det!! Haha, er det som får meg til å bli skikkelig puff!! Anonymkode: d2d49...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå