AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #21 Del Skrevet 7. juli 2021 Mer tidsfordriv enn hobby, men. Jeg reiser på Google Maps. Søker opp en plass langt borte og setter på street view og kjører rundt og ser hvordan folk bor. Har et mål om å kjøre Amerika på langs, men det går litt trått. Har vært i Alaska i ukesvis, og det er ingenting å se der. Anonymkode: f5156...c62 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melise__87 Skrevet 8. juli 2021 #22 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mer tidsfordriv enn hobby, men. Jeg reiser på Google Maps. Søker opp en plass langt borte og setter på street view og kjører rundt og ser hvordan folk bor. Har et mål om å kjøre Amerika på langs, men det går litt trått. Har vært i Alaska i ukesvis, og det er ingenting å se der. Anonymkode: f5156...c62 Trodde jeg var den eneste 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #23 Del Skrevet 8. juli 2021 Melise__87 skrev (49 minutter siden): Trodde jeg var den eneste 😆 I hele verden? Anonymkode: e1221...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melise__87 Skrevet 8. juli 2021 #24 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): I hele verden? Anonymkode: e1221...e3f Ja i hele verden 😄 Endret 8. juli 2021 av Melise__87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #25 Del Skrevet 29. juli 2021 Har blitt en samler av hobbysaker 🙈 litt sånn "oi! Det ser kult ut! Det vil jeg lære meg!" og så kjøper jeg inn det jeg trenger og så blir det ikke noe mer 🙈🙈 Anonymkode: 481dd...291 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #26 Del Skrevet 2. august 2021 On 7/7/2021 at 3:19 PM, AnonymBruker said: Mer tidsfordriv enn hobby, men. Jeg reiser på Google Maps. Søker opp en plass langt borte og setter på street view og kjører rundt og ser hvordan folk bor. Har et mål om å kjøre Amerika på langs, men det går litt trått. Har vært i Alaska i ukesvis, og det er ingenting å se der. Anonymkode: f5156...c62 Anbefaler Geoguesser! Det er et gratis spill som går ut på at du får street view fra et tilfeldig sted i verden, så må du leke detektiv og finne ut hvor du er. Jeg har ingen veldig rare hobbyer, jeg er en voksen kvinne som jobber med regnskap og gamer flere timer hver eneste kveld, men jeg har min egen lille "gjeng" å spille med, så det er ikke sååå rart tror jeg. Anonymkode: 4c109...a34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 3. august 2021 #27 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg har alltid vært skikkelig fascinert av tall og statistikk. Klokkeslett, kalender, datoer, lister over tidspunkter osv. Som barn kunne jeg sitte og lese tv-guider og deretter dikte opp egne tv-kanaler og skrive liksom-tv-guider. Fortsatt i dag er det noe jeg syns er spennende å holde på med, men tar meg ikke akkurat tid til det lenger. Men jeg er fortsatt glad i å skrive, og skriver mye egen skjønnlitteratur. Elsker å lage tidslinjer og oversikt over livene til karakterene mine, og noe av det første jeg gjør når jeg dikter opp en ny karakter, er å gi dem en fødselsdato 😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #28 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 23.33): Har blitt en samler av hobbysaker 🙈 litt sånn "oi! Det ser kult ut! Det vil jeg lære meg!" og så kjøper jeg inn det jeg trenger og så blir det ikke noe mer 🙈🙈 Anonymkode: 481dd...291 Her også Det går i nøster og heklepinner og strikkepinner og oppskrifter, og å se på og å lære nye teknikker, og jeg har altfor mange planer Hvor mange nøster kan man greie å bruke opp pr år tro, hvis jeg starter nå og strikker noen timer pr dag? Tiotusen røde nøster... 🌹 🎶 Anonymkode: c7435...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #29 Del Skrevet 5. august 2021 Hunter7 skrev (På 28.6.2021 den 18.22): Kirigami http://ullagami.com/assets/images/models/jonah10_1.jpg Hvilket materiale lager du de i? Anonymkode: c7435...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 5. august 2021 #30 Del Skrevet 5. august 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilket materiale lager du de i? Anonymkode: c7435...ec6 Vanlig (glatt) papir, rettere sagt minimum 170 gm/m2. Har også brukt fotokartong (300 gm/m2), men synes det er vanskeligere å skjære i, fordi det krever mer trykk på skalpellen og at stållinjalen holdes godt på papiret slik at den ikke sklir. Til gjengjeld blir resulatet ganske stabilt og fint når alt klaffer. Utstyret koster heller ikke allverden - skalpell, linjal med stålkant, nål/tegnstift (for å markere punktene man skal skjære i mellom) og skjærematte er engangsutgifter, mens skalpellblad og papir er "løpende utfgifter". Det finnes også egne skalpeller for runde former, og de kan man jo kjøpe når man vil prøve seg på det. Her er et par nyttige og interessante lenker (noen med videotutorials): https://www.origami-resource-center.com/origamic-architecture.html https://peterdahmen.de/en/category/tutorials/ https://discover.hubpages.com/art/kirigami-architecture-instructions-free-templates-patterns-tutorials 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #31 Del Skrevet 5. august 2021 Tanuki skrev (På 2021-7-7 den 14.41): lager terrarium med sukkulenter, syntes det er en gøy hobby, og så gror jeg minitrær i glassvaser. Er ikke det vondt for trærne? Anonymkode: 94848...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #32 Del Skrevet 5. august 2021 Skriver sexy fanfiction... Og dataspill. Disse to krysser gjerne over i hverandre. Anonymkode: 5840a...717 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #33 Del Skrevet 5. august 2021 Hunter7 skrev (25 minutter siden): Vanlig (glatt) papir, rettere sagt minimum 170 gm/m2. Har også brukt fotokartong (300 gm/m2), men synes det er vanskeligere å skjære i, fordi det krever mer trykk på skalpellen og at stållinjalen holdes godt på papiret slik at den ikke sklir. Til gjengjeld blir resulatet ganske stabilt og fint når alt klaffer. Utstyret koster heller ikke allverden - skalpell, linjal med stålkant, nål/tegnstift (for å markere punktene man skal skjære i mellom) og skjærematte er engangsutgifter, mens skalpellblad og papir er "løpende utfgifter". Det finnes også egne skalpeller for runde former, og de kan man jo kjøpe når man vil prøve seg på det. Her er et par nyttige og interessante lenker (noen med videotutorials): https://www.origami-resource-center.com/origamic-architecture.html https://peterdahmen.de/en/category/tutorials/ https://discover.hubpages.com/art/kirigami-architecture-instructions-free-templates-patterns-tutorials Tusen takk! ♥️ 💐 Anonymkode: c7435...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. august 2021 #34 Del Skrevet 6. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke det vondt for trærne? Anonymkode: 94848...ba2 hvordan vondt mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå