Gå til innhold

Satt spiren på første forsøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei. Vi var naive optimister som trodde det skulle klaffe på første forsøk, siden vi var unge, friske og ikke hadde hatt andre sexpartnere noen av oss. Det ble mange måneder og år med skuffelser og utredninger før vi måtte innfinne oss med å være ufrivillig barnløse.

Anonymkode: e034d...79f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi hadde nok tro på at det skulle gå kjapt, men etter 1 år hadde ingenting skjedd. Så da ble vi henvist videre og begynte på prøverørs. Tok tilsammen 3 år, men nå er snart mini her, endelig 🥰

Anonymkode: e5ea5...428

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tok lang tid før jeg oppdaget når jeg faktisk hadde eggløsning, pga lang syklus. Fikk utslag på eggløsningsstrimler på helt andre dager enn når jeg faktisk hadde egglosning. La fra meg strimlene og stolte på kroppen. Da satt spirene på første forsøk begge gangene. 

Anonymkode: a7ba1...210

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arkana

Både ja og nei. Vi brukte ett år på både nr 1 og nr 2 (ikke gått på hormonprevensjon i forkant) mens nr 3 satt på første forsøk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Våres to barn satt på første forsøk:)

nå er vi damene i familien min veldig heldige med at vi er utrolig fruktbare da:)

Anonymkode: 1f8ec...f6b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Førstegangsmor her og poden satt på første forsøk ja, før eggløsningen tilogmed :’) tror sannelig vi ble gravide første dag etter mensen :’) 28 år, har brukt kondom en stund før vi satt i gang

Anonymkode: 14f05...4c0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Tarzani

Med ekstremt uregelmessig syklus trodde eg det ville bli vanskelig.. så vi hadde oss annenhver dag gjennom en hel syklus, og det funka som gull😊 spiren satt på første forsøk ikkje mindre enn 5 ganger😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...