Gå til innhold

mange på jobben sier: Vi skal ihverfall ikke til utlandet i sommer.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker at alle som har tatt vaksinen fortjener å reise dit det er relativt trygt. Nyt ferien! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ikke til å reise utenlands selv, SÅ viktig er det ikke. Og ser litt ned på dem som gjør det. Men sier ingenting til dem selvsagt.😉

Anonymkode: 5aec6...c46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker «åååå så flinke dere er! Er det en konkurranse om hvem som gjør mest eller?».

Jeg er drittlei alle folk som skal være sp fantastisk flinke til alt.

Reis til utlandet med god samvittighet! Det landet trenger garantert pengene dine mer enn Norge.

Anonymkode: b42b2...8c7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hr fulgt absolutt alt av regler hele veien, og det gjør dere også selv om dere reiser til Spania. Dere er vaksinert, og det er slik dette å ta slutt. Jeg skjønner ikke hva problemet er når det ikke engang er karantene for fullvaksinerte lenger. Da mener jo myndighetene at vaksinen holder.

Anonymkode: 3e282...ddd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal bare fremheve seg selv..

Jeg har fulgt alle regler siden Mars 2020. Nå er både jeg og mannen fullvaksinert, og ingen kan hindre oss i å reise til et rolig sted i Italia. Vi leier hus og holder oss stort sett for oss selv. 

Reiser med god samvittighet, så får folk tenke hva de vil. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i det O' Store utland akkurat nå😊

Skal være her i tre måneder og jobbe "hjemmefra." Godt med stueforandring og få sol på kroppen. Måtte faktisk til utlandet for å bli vaksinert, siden alt går så tregt hjemme...

Reis gjerne, men vær forsiktig:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så snill at jeg sier at utenlandsferie er greit ,lyve gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1d9c0...4a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke så snill at jeg sier at utenlandsferie er greit ,lyve gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1d9c0...4a3

Hvorfor?

Anonymkode: aa932...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man begge vaksinere og slipper karantene er det jo bare å reise. Hva er ellers vitsen med vaksiner? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke så snill at jeg sier at utenlandsferie er greit ,lyve gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1d9c0...4a3

Hvorfor er det ikke greit? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er ikke så snill at jeg sier at utenlandsferie er greit ,lyve gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1d9c0...4a3

Det kan du selvsagt, men folk bryr seg nok pent lite om din mening. 

Anonymkode: 5654d...3bb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 10.56):

Hvorfor?

Anonymkode: aa932...eb0

Hvorfor hva? Hvorfor jeg ikke gidder å lyve? 

Anonymkode: 1d9c0...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 11.28):

Det kan du selvsagt, men folk bryr seg nok pent lite om din mening. 

Anonymkode: 5654d...3bb

Det får bli deres valg, påvirker ikke mitt syn uansett. 

Anonymkode: 1d9c0...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du følger de reglene som gjelder ser jeg ingen problemer med at dere reiser. 

Når jeg sier at vi ikke skal til utlandet i år er det fordi det er vanskelig å planlegge og vi vil være i nærheten i tilfelle vi får vaksinetime, så det enkleste er å legge opp til en fleksibel bilferie for vår del. Det er det som er mest praktisk for oss, men vi er da ikke noe bedre enn noen andre eller ser ned på noen av den grunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passpartou

Egoistisk galskap å dra på ferietur til Spania. Stor smittebølge bl.a. I Mallorca som sprer seg over hele Spania nå. Jeg bor her nede (solkysten), ingen vits i å dra på ferie hit nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/21/2021 at 3:44 PM, AnonymBruker said:

La de som har familie i utlandet reise. Resten kan holde seg i eget land synes jeg. Tviler dessuten på at det er så veldig «kos» å være på ferie med restriksjoner. 

Anonymkode: d12ef...36d

Tante Sofie, er det deg?

On 6/22/2021 at 5:26 PM, AnonymBruker said:

Jeg tenker «åååå så flinke dere er! Er det en konkurranse om hvem som gjør mest eller?».

Jeg er drittlei alle folk som skal være sp fantastisk flinke til alt.

Reis til utlandet med god samvittighet! Det landet trenger garantert pengene dine mer enn Norge.

Anonymkode: b42b2...8c7

Nettopp... "Vi har ikke noe annet å skryte av for å fremheve oss selv, så da må vi reklamere for at vi ikke skal til Syden. Neste uke skal vi skryte av at vi ikke kjører sportsbil og ikke drikker Champagne":plystre:

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen har nær familie i sør-Europa og vi drar dit i slutten av juli. Mest sannsynlig slipper vi karantene i det hele tatt når vi kommer hjem. Skal ta en koronatest før avreise og forøvrig bruke munnbind og antibac på flyplasser etc. 

Har egen bolig å bo i. Blir nok bra 🙂

Anonymkode: 31aab...5e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 20.40):

Mannen har nær familie i sør-Europa og vi drar dit i slutten av juli. Mest sannsynlig slipper vi karantene i det hele tatt når vi kommer hjem. Skal ta en koronatest før avreise og forøvrig bruke munnbind og antibac på flyplasser etc. 

Har egen bolig å bo i. Blir nok bra 🙂

Anonymkode: 31aab...5e8

Vi drar til Kreta 10/7. Blir herlig 🌞

Anonymkode: aa4c8...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 22.21):

Jeg er ikke så snill at jeg sier at utenlandsferie er greit ,lyve gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1d9c0...4a3

Hvem bryr seg hva du sier?!

Det er lov å reise, og som skrevet over her : det er mange som snakker høyt om at de ikke skal reise, noe de ikke hadde gjort dersom korona ikke fantes uansett… just dont

Anonymkode: 744e5...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på jobben vet at jeg skal reise. Ingen har sagt noe negativt. De tørr ikke 😉

Jeg er fullvaksinert og drar til et sted hvor 85% av befolkningen over 18 år er fullvaksinerte.

Jeg bryr meg ikke om hva kollegaer måtte mene. Jeg trenger virkelig dette. Ferie i Norge er ikke et alternativ for meg. Da hadde jeg heller blitt hjemme.

Anonymkode: a08ba...4b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...