Gå til innhold

Love spells, funker det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fungerer egentlig love spells?

Og isåfall hvilke Love spells funker best?

Og er det noe alle kan lære og kaste? :)

Anonymkode: 85c4e...92a

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Vi lever ikke i en eventyr verden.

Anonymkode: 45ef7...39a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trolltunge

Jeg fanget min mann ved å mane dette verset tre ganger:

Slik Jesus var naglet til korset binder jeg din kropp og din sjel. Uten meg ved din side vil du aldri føle deg hel. Dette jeg ønsker og befaler i Gudinnens hellige navn, at du aldri skal finne hvile i en annen kvinnes favn. 

Da ble det slik.

😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Fungerer egentlig love spells?

Og isåfall hvilke Love spells funker best?

Og er det noe alle kan lære og kaste? :)

Anonymkode: 85c4e...92a

"Hvordan ble du og pappa sammen, mamma?"

"Han ville ikke ha meg, men jeg forhekset ham og fikk ham til å bli kjæresten min mot sin vilje."

*ser kjærlig på hverandre*

Anonymkode: a8b57...aff

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

TSjeg anbefaler deg å fokusere på manifestering av det perfekte forhold for deg. Gi slipp om tanken på én spesifikk person og vær heller åpen for løsninger du kanskje ikke ser for deg. Ved å manifestere drømmemannen vil det være den rette for deg! Anbefaler 3-6-9 manifestering, jeg har snudd livet helt rundt etter at jeg begynte med det. (Jada, man kan si at det er placebo og samma det - resultatet er at jeg har snudd livet rundt og fått mer kjærlighet, penger, muligheter enn jeg noensinne kunne drømt om. Om det er magi eller placebo gir jeg faen i, det funker i alle fall!)

Anonymkode: 5b68f...83a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Selvfølgelig ikke. De som tror på dette hører hjemme på psykiatrisk.

Anonymkode: 91f3c...887

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trolltunge skrev (På 21.6.2021 den 3.17):

Jeg fanget min mann ved å mane dette verset tre ganger:

Slik Jesus var naglet til korset binder jeg din kropp og din sjel. Uten meg ved din side vil du aldri føle deg hel. Dette jeg ønsker og befaler i Gudinnens hellige navn, at du aldri skal finne hvile i en annen kvinnes favn. 

Da ble det slik.

😁

Gjorde du virkelig det?😮

Anonymkode: d99f7...0f7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trolltunge
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjorde du virkelig det?😮

Anonymkode: d99f7...0f7

Herregud, nei. 🤣

Jeg ville ikke engang ha min kjære da vi møttes, og ganske lang tid etter. Om noen brukte love spells må det ha vært ham. 

Jeg tror mer på at han hadde selvtillit, pågangsmot og vilje enn at han benyttet seg av slikt. Han fant seg ikke i avslag rett og slett. Irriterende fyr! Han fikk det som han ville. Noe som videre har vært story of my life. Han er like irriterende flink til å få overtalt meg til diverse fremdeles. 😆

Det var nok det mystiske som kalles forelskelse og kjærlighet i vårt tilfelle også. Ingen bevisste love spells. Slikt skjer, eller det skjer ikke. 

Jeg vet ikke hvorfor det skjedde i vårt tilfelle. Det bare gjorde det. 

Endret av Trolltunge
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Wow.... 😄 

Anonymkode: fe3e3...6e1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 13.13):

TSjeg anbefaler deg å fokusere på manifestering av det perfekte forhold for deg. Gi slipp om tanken på én spesifikk person og vær heller åpen for løsninger du kanskje ikke ser for deg. Ved å manifestere drømmemannen vil det være den rette for deg! Anbefaler 3-6-9 manifestering, jeg har snudd livet helt rundt etter at jeg begynte med det. (Jada, man kan si at det er placebo og samma det - resultatet er at jeg har snudd livet rundt og fått mer kjærlighet, penger, muligheter enn jeg noensinne kunne drømt om. Om det er magi eller placebo gir jeg faen i, det funker i alle fall!)

Det var et fint svar til ts med spennende råd❤

Interessant at du nevner manifestering ved 3-6-9 metoden! Jeg har spurt tidligere her inne, om noen hadde erfaring med metoden. Ble dessverre bare latterliggjort og nedstemt. Hvor raskt har du oppnåd mål med 3-6-9?

Anonymkode: 7c16f...8bf

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perelandra

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Perelandra, mod. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 7/14/2021 at 5:22 PM, AnonymBruker said:

Det var et fint svar til ts med spennende råd❤

Interessant at du nevner manifestering ved 3-6-9 metoden! Jeg har spurt tidligere her inne, om noen hadde erfaring med metoden. Ble dessverre bare latterliggjort og nedstemt. Hvor raskt har du oppnåd mål med 3-6-9?

Anonymkode: 7c16f...8bf

Det var ikke før etter nyttår i år at jeg begynte å ta det i bruk, og endringene som har skjedd i livet mitt har vært enormt uventet og to av dem svært drastiske (flytting til en ny by og en inntektsgivende hobby som jeg aldri hadde trodd at jeg kunne tjene penger på), ellers har det vært bedring i familierelasjoner som har vært forferdelig størstedelen av mitt voksne liv, ren hud i ansiktet for første gang i hele mitt liv uten endring av verken hudpleieprodukter eller kosthold.

Det er eksemplene jeg kommer på nå i farta, men det er en haug flere! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...