AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #21 Del Skrevet 20. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken kropp synes du er fin, og skulle ønske du hadde? Er fornøyd med kroppen min. 🙂 naturlig og fin med fine former og 0 opprasjoner plastisk kirurgi. De fleste kjendiser had tatt plastik kirurgi botox fillers osv med andre ord de fleste av dem er ikke naturlige men fake. Anonymkode: ee933...4fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #22 Del Skrevet 20. juni 2021 3 hours ago, AnonymBrukern said: Kylie jenner Æsj Anonymkode: ee933...4fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 21. juni 2021 #23 Del Skrevet 21. juni 2021 Almando skrev (7 timer siden): Er bare å punge ut med noen hundre tusen, så kan du få det uten problemer. Hun har operert en del. nei det har jeg ingen behov for.. synes hun har fine ben og midje men de puppene kan jeg spare meg for har nok fra før av😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 21. juni 2021 #24 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ville ikke vært enda lavere enn jeg er. . Skulle gitt bort alt jeg eier hvis jeg kunne blitt 175 cm. Anonymkode: cf75c...b64 Man er som man er og høyde kan man ikke gjøre noe med uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #25 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor vil dere ha en kropp som kvinner på bare 160 cm som Sarah Jessica Parker og Salma Hayek ? Anonymkode: cf75c...b64 Som om det er noe galt med å være 160...🙄 Anonymkode: 0ce47...391 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. juni 2021 #26 Del Skrevet 21. juni 2021 Har alltid vert svak for Tank girl egentlig. Kommer aldri til å få drømmekroppen, men jeg kan ha det greit i den toppen jeg allerede har og prøve å være glad i meg selv slik jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #27 Del Skrevet 21. juni 2021 Merkelig fokus på høyde her. Aldri tenkt over egen høyde... Kroppsmessig, hmm.. Amanda Seyfried. Hun er perfekt imo 😍 Anonymkode: 0898c...b1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 21. juni 2021 #28 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som om det er noe galt med å være 160...🙄 Anonymkode: 0ce47...391 Å være lav/petite/liten er jo det som er sett på som mest attraktivt, iallfall i samfunnet her til lands. Så det må jo bare være fint å være det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #29 Del Skrevet 21. juni 2021 Almando skrev (1 minutt siden): Å være lav/petite/liten er jo det som er sett på som mest attraktivt, iallfall i samfunnet her til lands. Så det må jo bare være fint å være det. Vel, ikke alle er til lands er enige i dette. Anonymkode: 6b314...c3e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #30 Del Skrevet 21. juni 2021 Elle MacPherson helt klart. Totalt uoppnåelig. Anonymkode: 4c82d...f2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #31 Del Skrevet 21. juni 2021 Lalisa Manoban 99/100 - tilnærmet perfekt Anonymkode: 61c45...748 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #32 Del Skrevet 21. juni 2021 Almando skrev (4 minutter siden): Å være lav/petite/liten er jo det som er sett på som mest attraktivt, iallfall i samfunnet her til lands. Så det må jo bare være fint å være det. Det er derfor alle modellene er så lave... 🤔 Anonymkode: 4c82d...f2e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #33 Del Skrevet 21. juni 2021 Ingen. Jeg er god nok 🥰 Anonymkode: 67d8a...ec1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 21. juni 2021 #34 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er derfor alle modellene er så lave... 🤔 Anonymkode: 4c82d...f2e Det er vel ingen som syns at modeller er dagens ideal og at de er pene. Menn kaller dem beinrangler og kvinner vil se ut som Kim Kardashian. Å bruke modeller som er argument blir litt tåpelig... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #35 Del Skrevet 21. juni 2021 Almando skrev (2 minutter siden): Det er vel ingen som syns at modeller er dagens ideal og at de er pene. Menn kaller dem beinrangler og kvinner vil se ut som Kim Kardashian. Å bruke modeller som er argument blir litt tåpelig... Jeg kjenner ikke et menneske som vil se ut som Kim Kardashian. Og mennene synes ikke det er lekkert heller ut fra hva jeg har hørt. Kanskje når du er 20. Victoria secrets er de vakreste kvinnene og langt fra noen benrangel. Anonymkode: 4c82d...f2e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #36 Del Skrevet 21. juni 2021 Noen av Kardashian søstrene har ødelagt kroppene sine med å sette inn de abnorme rumpene/hoftene. Kim, kloe og kylie - ser bare ikke ut. Anonymkode: ab42d...370 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #37 Del Skrevet 21. juni 2021 Jeg ser ikke opp til kjendiser, på noen måte, og dermed ikke på kroppene deres heller. Når jeg var frisk elsker jeg kroppen min, at den bar meg der jeg ønsket å dra, og at jeg hadde energi til å gjøre det jeg ville. Nå som jeg er kronisk syk savner jeg min friske kropp. For meg er ikke utseendet viktig, men funksjon, og jeg har alltid vært slik. Jeg savner min kropp som fungerer, og hadde dermed tatt hvilken som helst kropp som fungerer om jeg kunne bytte. Anonymkode: 94631...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #38 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor vil dere ha en kropp som kvinner på bare 160 cm som Sarah Jessica Parker og Salma Hayek ? Anonymkode: cf75c...b64 Hvorfor ikke? Jeg er 161, og hadde heller valgt 5 cm lavere enn 5 cm høyere, men veldig fornøyd akkurat som jeg er. Men hverken Sarah Jessica Parker eller Salma Hayer er mine kroppsideal, jeg liker mer muskler. Silje Mariela har fantastisk flott kropp. Tror dessverre hun har fake pupper, hadde vært enda finere uten. https://pin.it/7i6Hrdb Anonymkode: b6708...e25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #39 Del Skrevet 21. juni 2021 Almando skrev (23 timer siden): Enig angående Carrie Bradshaw/Sarah Jessica Parker i Sex og singelliv. Strøken kropp. Om jeg kunne valgt en annen kropp, hadde jeg nok valgt Salma Hayek sin. Nederste bildet er 30 år gammelt. Men hu var drit fin da ja. Anonymkode: 934fc...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 21. juni 2021 #40 Del Skrevet 21. juni 2021 Jennifer Aniston 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå