Gå til innhold

Hvor stuerent er det å reise til syden i sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem bryr seg om hva andre mener? Skal ihvertfall dra 😄

Anonymkode: 4edd8...478

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en skala fra 0 til 10: 0!!

Anonymkode: c64a2...f0f

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig hva andre mener? Har du lyst har du lov. 

Anonymkode: 67e38...12c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en tur til meg og datteren min i slutten av juli, krysser fingre for at den ikke blir avlyst. Jeg ser ikke problemet med det, og om noe andre gjør det så bryr det meg fint lite. Jeg lever ikke livet mitt på andre premisser.

Anonymkode: 83073...227

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har bestilt en tur til meg og datteren min i slutten av juli, krysser fingre for at den ikke blir avlyst. Jeg ser ikke problemet med det, og om noe andre gjør det så bryr det meg fint lite. Jeg lever ikke livet mitt på andre premisser.

Anonymkode: 83073...227

Det sa de som reiste i fjor sommer også. Så vi som velger å holde oss innenlands i år også, vi lever livet vårt på andres premisser? Syns jeg hørte noe om en fellesdugnad, men i følge deg er jo dette bare tøv og idiotisk, og  bare å dure på som om det ikke var noen morgendag 🥳🥳🥳🥳🥳

Anonymkode: 37f77...136

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

. Jeg lever ikke livet mitt på andre premisser.

Slike holdninger er virkelig byggeklossene i samfunnet vårt!

Anonymkode: 276d4...dd4

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er greit, nei. Ting er fremdeles usikkert og uforutsigbart, og dette er ikke over. Vi utsatte turen vår til neste år.

Anonymkode: e7412...889

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja hva synes du?

Anonymkode: 448aa...3fc

Så lenge myndighetene fraråder utenlandsreise 0

Når myndighetene sier det er greit å reise utenlands 6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som lurer på hvorfor jeg bryr meg om andre - jeg synes det er vanskelig å orientere seg og vil gjerne høre andres argumentet for å ikke reise, kanskje noen har noen argumenter jeg ikke har tenkt på. Jeg klarer ikke se noen problemer med det 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 448aa...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er skummelt med utenlandsreiser er mutasjoner.  

Jeg hadde ikke tatt med barna mine utenlands i år. De er ikke vaksinert. 

Anonymkode: 32797...fb4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å dra utenlands nå 😑 Vi klarer vel søren meg et år til i eget land ??

Anonymkode: fd2d7...c6c

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt stuerent nei. Flertallet er fortsatt ikke vaksinert og eventuelle mutasjoner er for uforutsigbare enda. 

Anonymkode: 46181...c5f

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare drit i det, vær så snill! Med mindre myndighetene åpner opp og sier det er helt greit. Så lenge «unødvendige reiser bør unngås» så lar du det rett og slett være. Det finnes utrolig mange flotte steder i eget land, og ikke bare skog og fjell. Vi har flotte hoteller, fornøyelsesparker, nydelige strender, plenty med bra restauranter og gode shoppingmuligheter i storbyene! Men vi har jo også flotte fjell og nydelig natur for de som liker slikt. Det er ikke straff å feriere i Norge. 

Anonymkode: 9b099...276

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke greit å dra utenlands nå 😑 Vi klarer vel søren meg et år til i eget land ??

Anonymkode: fd2d7...c6c

Jeg måtte bare kommentere denne, noen ganger finnes det gode grunner til å ønske reise annet enn bare å unne seg en fin tur. 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare drit i det, vær så snill! Med mindre myndighetene åpner opp og sier det er helt greit. Så lenge «unødvendige reiser bør unngås» så lar du det rett og slett være. Det finnes utrolig mange flotte steder i eget land, og ikke bare skog og fjell. Vi har flotte hoteller, fornøyelsesparker, nydelige strender, plenty med bra restauranter og gode shoppingmuligheter i storbyene! Men vi har jo også flotte fjell og nydelig natur for de som liker slikt. Det er ikke straff å feriere i Norge. 

Anonymkode: 9b099...276

Nå frarådes det vel ikke innenfor Schengen blant annet så lenge smittetallene er lave. Vi har feriert passe i Norge og er veldig glade i det også :) takk for at du delte meningen din!

Anonymkode: 448aa...3fc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det sa de som reiste i fjor sommer også. Så vi som velger å holde oss innenlands i år også, vi lever livet vårt på andres premisser? Syns jeg hørte noe om en fellesdugnad, men i følge deg er jo dette bare tøv og idiotisk, og  bare å dure på som om det ikke var noen morgendag 🥳🥳🥳🥳🥳

Anonymkode: 37f77...136

Hva snakker du om? Når Norge nå opphever reiserådet så sier jo til og med regjeringen at det er ok å reise ut, det frarådes ikke lenger. Stoler du kun på regjeringens dømmekraft når de sier «ikke reis», men ikke når de sier det er ok? Eller? Hvem er det vi liksom skal fortsette dugnaden for nå mener du? De eldre og de i risikogruppene er vaksinert, så godt som alle i hvert fall. Viruset er ikke farlig for de unge og friske, det sier fhi selv. 

Anonymkode: 83073...227

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart kommer EUs koronapass, og det kommer til å være helt akseptert å dra på ferie innen Schengen. God ferie, ts! 

Anonymkode: 15ad7...d6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er greit. Verden er ikke virusfri så da bør det bli Norgesferie. 

Anonymkode: 57c5b...ba1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Snart kommer EUs koronapass, og det kommer til å være helt akseptert å dra på ferie innen Schengen. God ferie, ts! 

Anonymkode: 15ad7...d6e

Hva med uvaksinerte? 

Anonymkode: a9964...a54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvem er det vi liksom skal fortsette dugnaden for nå mener du? De eldre og de i risikogruppene er vaksinert, så godt som alle i hvert fall. Viruset er ikke farlig for de unge og friske, det sier fhi selv. 

Anonymkode: 83073...227

Jeg er ung og er godt i risikogruppe, og er ikke vaksinert. Ikke kommet så langt med vaksinen overalt enda, blant annet fordi vi som ikke bor i Oslo måtte gi fra oss vaksiner.. Så takk skal du ha for at du bare gir deg hælvete å tar deg en sydentur 👏

Anonymkode: 9e48b...056

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...