Gå til innhold

Massiv mediedekning av folk som skal gifte seg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så massiv mediedekning av folk som skal gifte seg for tiden? Ja, det har sikkert vært upraktisk å måtte utsette bryllupet pga pandemien. Men hvorfor har dette nasjonal interesse? 

Og hvor finner journalistene alle disse parene som har lidd fordi de måtte utsette bryllupet? 

Anonymkode: 81bda...1af

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du et eksempel eller to, hvem er det som har fått så mye dekning? Kan ikke si jeg har merket meg dette, verken i lokalavisa eller nasjonale medier (nå leser ikke jeg se og hør og lignende, men de bladene regnes vel ikke med her).

Anonymkode: f5c3d...6b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror de melder seg selv😄

Er enig, de løftes vel frem fordi de er 'idealet' i dette samfunnet. Familien AS starter med ekteskapet.

Anonymkode: f5e01...464

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du et eksempel eller to, hvem er det som har fått så mye dekning? Kan ikke si jeg har merket meg dette, verken i lokalavisa eller nasjonale medier (nå leser ikke jeg se og hør og lignende, men de bladene regnes vel ikke med her).

https://www.vg.no/nyheter/i/wewzx1/planla-bryllup-for-tre-ulike-scenarioer-hoppet-av-glede

Anonymkode: f5e01...464

AnonymBruker
Skrevet

Er så ufattelig uinteressant. 

Anonymkode: 6322d...649

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bryllupsindustrien tok et MASSIVT tap i fjor. Det har nok noe med det å gjøre. Trenger positiv reklame slik at folk ser at det fint går an å gifte seg nå, så ikke folk står igjen med ett år til uten inntekt.

Anonymkode: 6540d...1be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel for å gi befolkningen håp

Anonymkode: fa3b4...a39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke helt se at dette går som "massiv mediedekning", jeg så for meg noe litt mer .. massivt!

Men det er agurktider, og koronatider, resultatet blir mye snålt i avisene. Og særlig tabloide aviser som VG, har jo i mange år vært mer som et ukeblad enn en nyhetsavis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett noen slike reportasjer og jeg leser mange nettaviser hver dag. Så at det har vært massiv dekning er en stor overdrivelse.

Anonymkode: 87319...afd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg klarer ikke helt se at dette går som "massiv mediedekning", jeg så for meg noe litt mer .. massivt!

Men det er agurktider, og koronatider, resultatet blir mye snålt i avisene. Og særlig tabloide aviser som VG, har jo i mange år vært mer som et ukeblad enn en nyhetsavis.

Hvis journalistene gadd å gjøre en ordentlig jobb er det flust av saker de kunne skrevet om. Lokalvalg i Frankrike i dag og hvor stor oppslutning RN vil få. Valg i Etiopia er jo hvertfall interessant. Man kunne skrevet mer om valget i Iran, og de pågående diplomatiske samtalene om atomavtalen. Valget i Peru. Man kunne skrevet litt om Zambias nyere historie i forbindelse med at presidenten døde denne uken. Moldovas nye president, og landets håndtering av Covid. Protestene i Tunis mot politivold den siste uken. Vest-Sahar som ønsker å bli selvstendig. Eller man kunne skrevet om hvordan vestlige oljeselskaper ødelegger naturresurser flere steder på kloden. Eller at Polen er et av de landene i Europa med høyest luftforurensning fordi vi vestlige land skyver våre klimaproblemer over på fattigere land. 
At journalister skriver agurknytt er ren latskap! 

Anonymkode: d2f3a...568

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...