AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #81 Del Skrevet 21. juni 2021 Det tar tid for kroppen å komme seg etter en fødsel, for noen langt mer enn et år. Jeg og kunne ha "gravidmage" selv om jeg var like tynn etter fødsel som før. Jeg har ikke orket å lese alle svarene fordi noen av de er så dumme og giftige, så du må ikke høre på folk som sier dette er fett osv. Kan være det er sagt, men: legg deg ned på bakken på ryggen og løft hodet. Legg to fingre litt over navlen og der vil du mest sannsynlig kjenne et "søkk". Det er her magemusklene har delt seg. De deler seg under svangerskapet for å gjøre plass til gravidmagen. Hvis du aktiverer de tverrgående magemusklene, f.eks ved å skyve korsryggen litt ned i gulvet, så vil du kanskje kjenne disse musklene "tetter" hullet. Hvis du vil ha flat mage så er det lurt å finne øvelser som aktiverer disse tverrgående musklene (har jeg lest). Vanlige sit ups )har jeg hørt), kan gjøre at magen buler ut enda mer, for da trener du de musklene som går på langs mest. Altså - jeg er ingen med ekspert på verken trening eller fysiologi - dette er noe jeg selv har lest fordi jeg selv synes magen bulte etter fødsel og det ble verre da jeg trente magemusklene vanlig! Tror også det hjelper med andre styrkeøvelser som f.eks knebøy, hvor man må aktivere magemusklene. Så er det bare å ta den tiden det tar.. kanskje år. Nå er det 9 år siden sist fødsel og magen min er ganske slank, bortsett fra litt skrukkete hud over navlen og litt strekkmerker Anonymkode: 10461...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #82 Del Skrevet 21. juni 2021 Det er helt komisk å se hvordan folk ikke takler tanken på at enkelte faktisk kan og vil forme sin egen kropp. Hva bryr det egentlig meg om noe er "normalt" når jeg kan gi jernet og bli bedre enn denne triste "normalen" dere driver og snakker om? Anonymkode: b58d1...508 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #83 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er helt komisk å se hvordan folk ikke takler tanken på at enkelte faktisk kan og vil forme sin egen kropp. Hva bryr det egentlig meg om noe er "normalt" når jeg kan gi jernet og bli bedre enn denne triste "normalen" dere driver og snakker om? Anonymkode: b58d1...508 Hva er greia? Anonymkode: 10461...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #84 Del Skrevet 21. juni 2021 On 6/19/2021 at 8:01 PM, Mrs Robinson said: Jøss, tror du har større issues enn bare misfornøyd med egen kropp Så TS har "issues" fordi hun reagerer på at du (med flere) kommer inn og avsporer tråden hennes med "kroppspositivistisk" kritikk som absolutt ingen har bedd om? Herregud for en gjeng med kjerringer dere er Anonymkode: 4de79...f86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå