Almando Skrevet 19. juni 2021 #21 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synes denne tråden er så giftig 🤢 Anonymkode: b8f2b...be9 Vis meg en tråd på KG som ikke er giftig.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 19. juni 2021 #22 Del Skrevet 19. juni 2021 Almando skrev (19 minutter siden): Vis meg en tråd på KG som ikke er giftig.... Det er mange. Kvinner som hsr født barn, som så vidt veier 50 kg og syns de er stygg, og i tillegg deler bilder av dette på nett og får tips og råd til hva man skal gjøre med det - det er giftig. Det er farlig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #23 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg vil tro du har litt slappe magemuskler. Anonymkode: 7f6cc...8a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #24 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det er det jeg føler litt på, samtidig så vet jeg at hvis jeg går ned mer nå så blir ribbena under kravebenet litt synlig, og det syntes jeg ikke er så lekkert. Det er så rart for det er som om alt fettet i kroppen har samlet seg på magen. Alt annet er slankt, men magen buler som om jeg fremdeles er gravid😖 ts Anonymkode: 3c791...f73 Har ikke rett. Du er slank men trenger å trene magemusklene? Eller så er du fin nok 👍🏼 Anonymkode: 968ff...6d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #25 Del Skrevet 19. juni 2021 BunnyChester skrev (2 minutter siden): Det er mange. Kvinner som hsr født barn, som så vidt veier 50 kg og syns de er stygg, og i tillegg deler bilder av dette på nett og får tips og råd til hva man skal gjøre med det - det er giftig. Det er farlig. Dette er jo temmelig unyansert. Det er et faktum at det er deprimerende lite satsning på kvinnehelse i dette landet (Sikkert i alle land), og magen til TS handler egentlig mer om funksjon enn om estetikk. Denne typen mage kommer av delte/slappe magemuskler, som er helt vanlig å få etter svangerskap og fødsel, sammen med andre plager som lekkasjer, nedpress, fremfall av livmor/blære/tarm (min livmor sank med 4-5 cm etter fødsel). Problemet er at mesteparten av disse kvinnene blir avfeid med at de enten må trene hardt og spise mindre, eller at de må slutte å henge seg opp i utseendet sitt. Men kanskje TS tisser litt på seg når hun hopper på trampoline, eller sliter med vondt i ryggen eller føler seg ukomfortabel fordi magen øker 2 str etter frokost? Og kanskje det hadde vært fint om alle kvinner fikk mulighet til å gjenvinne full funksjon i kjernemuskulaturen og bekkenet så hun får en bedre hverdag? Det estetiske problemet er det som synes og som gjør TS ukomfortabel, men det underliggende her kan gi alvorlige helseplager på sikt. Små lekkasjer blir store lekkasjer når man blir eldre og mister styrke, og vondt i ryggen etter å ha båret ungen i en time blir til prolaps når hun er 60. For eksempel. Ignorer tull om å gå ned mer i vekt og trene tungt TS, og gå rett til det mest effektive, nemlig Hypopressiv trening. ❤ Det er ikke giftig å ønske seg bedre helse! Anonymkode: 9d7ea...d1d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 19. juni 2021 #26 Del Skrevet 19. juni 2021 Nei, du ser ikke gravid ut, du ser sunn ut. Nå får det være nok! Ikke slapt i det hele tatt, dere skulle sett min mage som var strukket fra 50-80-60 kg igjen! Men jeg er stolt av den for det om det er litt hud som ikke var den før, fordi den har vært bolig til det fineste jeg har sett, og jeg er ikke 20 år mer så samme faen, mannen min synes jeg ser mye mer damete ut nå enn i forhold til da jeg var tynn før. Bryr meg mer om hva han mener om det, enn anorektiske holdninger fra andre damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #27 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jo temmelig unyansert. Det er et faktum at det er deprimerende lite satsning på kvinnehelse i dette landet (Sikkert i alle land), og magen til TS handler egentlig mer om funksjon enn om estetikk. Denne typen mage kommer av delte/slappe magemuskler, som er helt vanlig å få etter svangerskap og fødsel, sammen med andre plager som lekkasjer, nedpress, fremfall av livmor/blære/tarm (min livmor sank med 4-5 cm etter fødsel). Problemet er at mesteparten av disse kvinnene blir avfeid med at de enten må trene hardt og spise mindre, eller at de må slutte å henge seg opp i utseendet sitt. Men kanskje TS tisser litt på seg når hun hopper på trampoline, eller sliter med vondt i ryggen eller føler seg ukomfortabel fordi magen øker 2 str etter frokost? Og kanskje det hadde vært fint om alle kvinner fikk mulighet til å gjenvinne full funksjon i kjernemuskulaturen og bekkenet så hun får en bedre hverdag? Det estetiske problemet er det som synes og som gjør TS ukomfortabel, men det underliggende her kan gi alvorlige helseplager på sikt. Små lekkasjer blir store lekkasjer når man blir eldre og mister styrke, og vondt i ryggen etter å ha båret ungen i en time blir til prolaps når hun er 60. For eksempel. Ignorer tull om å gå ned mer i vekt og trene tungt TS, og gå rett til det mest effektive, nemlig Hypopressiv trening. ❤ Det er ikke giftig å ønske seg bedre helse! Anonymkode: 9d7ea...d1d Det kan godt hende TS har plager som kommer av dårlig kjernemuskulaturen, men det er ikke fokuset hennes. Fokuset er at hun ser gravid ut og ikke like slank som før svangerskapet, punktum. Det er hele poenget med tråden, og rådene kommer deretter. Det er giftig. Fokuset. Å tro at det er meningen at man ser ut som man aldri har født barn. Anonymkode: 1efea...133 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 19. juni 2021 #28 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan godt hende TS har plager som kommer av dårlig kjernemuskulaturen, men det er ikke fokuset hennes. Fokuset er at hun ser gravid ut og ikke like slank som før svangerskapet, punktum. Det er hele poenget med tråden, og rådene kommer deretter. Det er giftig. Fokuset. Å tro at det er meningen at man ser ut som man aldri har født barn. Anonymkode: 1efea...133 Den ble anonym, det var ikke meningen. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 19. juni 2021 #29 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er jo temmelig unyansert. Det er et faktum at det er deprimerende lite satsning på kvinnehelse i dette landet (Sikkert i alle land), og magen til TS handler egentlig mer om funksjon enn om estetikk. Denne typen mage kommer av delte/slappe magemuskler, som er helt vanlig å få etter svangerskap og fødsel, sammen med andre plager som lekkasjer, nedpress, fremfall av livmor/blære/tarm (min livmor sank med 4-5 cm etter fødsel). Problemet er at mesteparten av disse kvinnene blir avfeid med at de enten må trene hardt og spise mindre, eller at de må slutte å henge seg opp i utseendet sitt. Men kanskje TS tisser litt på seg når hun hopper på trampoline, eller sliter med vondt i ryggen eller føler seg ukomfortabel fordi magen øker 2 str etter frokost? Og kanskje det hadde vært fint om alle kvinner fikk mulighet til å gjenvinne full funksjon i kjernemuskulaturen og bekkenet så hun får en bedre hverdag? Det estetiske problemet er det som synes og som gjør TS ukomfortabel, men det underliggende her kan gi alvorlige helseplager på sikt. Små lekkasjer blir store lekkasjer når man blir eldre og mister styrke, og vondt i ryggen etter å ha båret ungen i en time blir til prolaps når hun er 60. For eksempel. Ignorer tull om å gå ned mer i vekt og trene tungt TS, og gå rett til det mest effektive, nemlig Hypopressiv trening. ❤ Det er ikke giftig å ønske seg bedre helse! Anonymkode: 9d7ea...d1d Bedre helse? Trenger du briller eller, hun ser jo helt normal ut!! Har sett damer som ikke er/har vært gravide med sånn mage, og det ser ikke annet enn SUNT og FRISKT ut. Herregud for faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #30 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har BMI på 20,3, som er helt normalt. Normalvektig er bmi på mellom 18,5-25. J Jeg syntes det høres ut som du er unaturlig opptatt av å være tynn og burde ikke gi råd. Anonymkode: b275b...492 Ja, det er ikke alle som burde gi råd her inne. Enkelte er unaturlig opptatt av å være tynn og gir helseskadelig råd og angriper folk med et normalt syns på kropp. Dette er kostholdforumet og det tiltrekker nok folk med et ikke sunt fokus på kropp og kosthold, også skal disse gi råd? 😐 Anonymkode: 80805...3f6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #31 Del Skrevet 19. juni 2021 Du er helt normal. Anonymkode: c358a...d1a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #32 Del Skrevet 19. juni 2021 Hverken eller tenker jeg. Jeg fikk mer «sånn» etter graviditet, men har også endometriose - så litt vanskelig å vite hva som er høna og egget for min del. Overflødig hud og fett er det iallefall ikke. Du har høyst fin og normal mage AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fett. Fordi magen spenner utover ligger fettet rundt de indre organer og ikke subkutant (da ses slapt hengende fett). Med andre ord, du har det farlige bukfettet. Du kan foreta en livsstilsendring og bli kvitt det Anonymkode: 08069...801 Tull. Jeg fikk full scann med tilsvarende og hadde UNDER snittet visceralt fett og fettprosent. Anonymkode: c2b74...51f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #33 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er jo temmelig unyansert. Det er et faktum at det er deprimerende lite satsning på kvinnehelse i dette landet (Sikkert i alle land), og magen til TS handler egentlig mer om funksjon enn om estetikk. Denne typen mage kommer av delte/slappe magemuskler, som er helt vanlig å få etter svangerskap og fødsel, sammen med andre plager som lekkasjer, nedpress, fremfall av livmor/blære/tarm (min livmor sank med 4-5 cm etter fødsel). Problemet er at mesteparten av disse kvinnene blir avfeid med at de enten må trene hardt og spise mindre, eller at de må slutte å henge seg opp i utseendet sitt. Men kanskje TS tisser litt på seg når hun hopper på trampoline, eller sliter med vondt i ryggen eller føler seg ukomfortabel fordi magen øker 2 str etter frokost? Og kanskje det hadde vært fint om alle kvinner fikk mulighet til å gjenvinne full funksjon i kjernemuskulaturen og bekkenet så hun får en bedre hverdag? Det estetiske problemet er det som synes og som gjør TS ukomfortabel, men det underliggende her kan gi alvorlige helseplager på sikt. Små lekkasjer blir store lekkasjer når man blir eldre og mister styrke, og vondt i ryggen etter å ha båret ungen i en time blir til prolaps når hun er 60. For eksempel. Ignorer tull om å gå ned mer i vekt og trene tungt TS, og gå rett til det mest effektive, nemlig Hypopressiv trening. ❤ Det er ikke giftig å ønske seg bedre helse! Anonymkode: 9d7ea...d1d Delte magemuskler? Synes ikke det ser sånn ut 🤷♀️ Og hypopressiv trening er ikke farlig, men ifølge forskningsprosjektet på dette har ulike typer trening ingen effekt. Diastasis recti er ikke det samme som «naturlige endringer som følge av graviditet». Det skal være en viss glipe for å kunne definere det som diastasis recti. TS kan legge seg på gulvet og sjekke selv. Anonymkode: c2b74...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #34 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er jo temmelig unyansert. Det er et faktum at det er deprimerende lite satsning på kvinnehelse i dette landet (Sikkert i alle land), og magen til TS handler egentlig mer om funksjon enn om estetikk. Denne typen mage kommer av delte/slappe magemuskler, som er helt vanlig å få etter svangerskap og fødsel, sammen med andre plager som lekkasjer, nedpress, fremfall av livmor/blære/tarm (min livmor sank med 4-5 cm etter fødsel). Problemet er at mesteparten av disse kvinnene blir avfeid med at de enten må trene hardt og spise mindre, eller at de må slutte å henge seg opp i utseendet sitt. Men kanskje TS tisser litt på seg når hun hopper på trampoline, eller sliter med vondt i ryggen eller føler seg ukomfortabel fordi magen øker 2 str etter frokost? Og kanskje det hadde vært fint om alle kvinner fikk mulighet til å gjenvinne full funksjon i kjernemuskulaturen og bekkenet så hun får en bedre hverdag? Det estetiske problemet er det som synes og som gjør TS ukomfortabel, men det underliggende her kan gi alvorlige helseplager på sikt. Små lekkasjer blir store lekkasjer når man blir eldre og mister styrke, og vondt i ryggen etter å ha båret ungen i en time blir til prolaps når hun er 60. For eksempel. Ignorer tull om å gå ned mer i vekt og trene tungt TS, og gå rett til det mest effektive, nemlig Hypopressiv trening. ❤ Det er ikke giftig å ønske seg bedre helse! Anonymkode: 9d7ea...d1d Noen av rådene her er farlige ja, men ditt svar her er jo hverken giftig eller farlig. Syns det er problematisk at tynne/slanke folk får råd til å gå ned i vekt. Jeg har selv selv hatt et litt problematisk forhold til mat og kropp og å lese noen av rådene ville gitt meg mer problemer, og kjenner igjen tankegangen når jeg leser noen av innleggene. Anonymkode: 80805...3f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #35 Del Skrevet 19. juni 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er ikke alle som burde gi råd her inne. Enkelte er unaturlig opptatt av å være tynn og gir helseskadelig råd og angriper folk med et normalt syns på kropp. Dette er kostholdforumet og det tiltrekker nok folk med et ikke sunt fokus på kropp og kosthold, også skal disse gi råd? 😐 Anonymkode: 80805...3f6 Dette er gravidforum, ikke kostholdforum Anonymkode: b275b...492 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #36 Del Skrevet 19. juni 2021 BunnyChester skrev (1 time siden): Det er mange. Kvinner som hsr født barn, som så vidt veier 50 kg og syns de er stygg, og i tillegg deler bilder av dette på nett og får tips og råd til hva man skal gjøre med det - det er giftig. Det er farlig. Hvorfor er det giftig eller farlig? Jeg har da aldri sagt jeg skal gå ned til en usunn vekt, tvert i mot. Jeg er en voksen person som ønsket råd og det har jeg fått. Ingenting «giftig» ved det. ts Anonymkode: 3c791...f73 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #37 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette er gravidforum, ikke kostholdforum Anonymkode: b275b...492 Poenget er at slike tråder tiltrekker visse type folk, uansett om det er gravid eller kostholdsforum. Anonymkode: 80805...3f6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #38 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er jo temmelig unyansert. Det er et faktum at det er deprimerende lite satsning på kvinnehelse i dette landet (Sikkert i alle land), og magen til TS handler egentlig mer om funksjon enn om estetikk. Denne typen mage kommer av delte/slappe magemuskler, som er helt vanlig å få etter svangerskap og fødsel, sammen med andre plager som lekkasjer, nedpress, fremfall av livmor/blære/tarm (min livmor sank med 4-5 cm etter fødsel). Problemet er at mesteparten av disse kvinnene blir avfeid med at de enten må trene hardt og spise mindre, eller at de må slutte å henge seg opp i utseendet sitt. Men kanskje TS tisser litt på seg når hun hopper på trampoline, eller sliter med vondt i ryggen eller føler seg ukomfortabel fordi magen øker 2 str etter frokost? Og kanskje det hadde vært fint om alle kvinner fikk mulighet til å gjenvinne full funksjon i kjernemuskulaturen og bekkenet så hun får en bedre hverdag? Det estetiske problemet er det som synes og som gjør TS ukomfortabel, men det underliggende her kan gi alvorlige helseplager på sikt. Små lekkasjer blir store lekkasjer når man blir eldre og mister styrke, og vondt i ryggen etter å ha båret ungen i en time blir til prolaps når hun er 60. For eksempel. Ignorer tull om å gå ned mer i vekt og trene tungt TS, og gå rett til det mest effektive, nemlig Hypopressiv trening. ❤ Det er ikke giftig å ønske seg bedre helse! Anonymkode: 9d7ea...d1d Oh yes! Det skal jeg love deg! Jeg skal definitivt sjekke det treningsopplegget. ts Anonymkode: 3c791...f73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #39 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan godt hende TS har plager som kommer av dårlig kjernemuskulaturen, men det er ikke fokuset hennes. Fokuset er at hun ser gravid ut og ikke like slank som før svangerskapet, punktum. Det er hele poenget med tråden, og rådene kommer deretter. Det er giftig. Fokuset. Å tro at det er meningen at man ser ut som man aldri har født barn. Anonymkode: 1efea...133 Hvorfor i all verden er det «giftig» å ønske seg en flatere mage? Ja jeg er opptatt av det estetiske, hvorfor er det så grusomt? Det er jeg som skal bo i denne kroppen, så det er ganske viktig for meg å føle meg vel i den. ts Anonymkode: 3c791...f73 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #40 Del Skrevet 19. juni 2021 skruttveig skrev (1 time siden): Bedre helse? Trenger du briller eller, hun ser jo helt normal ut!! Har sett damer som ikke er/har vært gravide med sånn mage, og det ser ikke annet enn SUNT og FRISKT ut. Herregud for faen. Og så? Jeg har vel aldri sagt at dette er helt unormalt, men JEG har fremdeles lov til å ønske å forbedre utseendet til min kropp. Hvis andre har samme mage eller verre og er fornøyd med det så er det jo tipp topp, men jeg må få lov til å spørre om tips til å forbedre min kropp likevel uten at andre skal føle seg så forferdelig tråkket på. ts Anonymkode: 3c791...f73 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå