AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Del Skrevet 19. juni 2021 Ett år siden fødsel, jeg er 160 høy og 52 kg. Jeg har gått ned alle gravidkiloene, men blir bare ikke kvitt denne magen😩 Det var jeg som opprettet den andre tråden, og så ble jeg usikker på om det er fett eller løs hud som er problemet? Her slapper jeg helt av i magen og strammer ingenting. Anonymkode: 3c791...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 19. juni 2021 #2 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg tror styrketrening med særlig fokus på kjernemuskulaturen vil hjelpe deg langt på vei. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Del Skrevet 19. juni 2021 Ser den alltid slik ut, rett etter du har stått opp og vært på do også? Syns den ser litt oppblåst ut eller "bloated". Ganske normalt, og ekstra synlig hvis man i utgangspunktet er slank. Lenge siden fødsel? Kan kanskje være slappe/delte magemuskler? Syns du ser fin ut jeg. Det er ikke løs hud, og syns ikke det ser ut som fett heller. Anonymkode: 0496f...332 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Del Skrevet 19. juni 2021 Rødtoppen86 skrev (1 minutt siden): Jeg tror styrketrening med særlig fokus på kjernemuskulaturen vil hjelpe deg langt på vei. Tror du!?😍 det hadde jo vært helt fantastisk! ts Anonymkode: 3c791...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Del Skrevet 19. juni 2021 Det er ikke løs hud. Overflødig hud uten fett ligger mer som en fold over trusa liksom. Anonymkode: 4c552...7db 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser den alltid slik ut, rett etter du har stått opp og vært på do også? Syns den ser litt oppblåst ut eller "bloated". Ganske normalt, og ekstra synlig hvis man i utgangspunktet er slank. Lenge siden fødsel? Kan kanskje være slappe/delte magemuskler? Syns du ser fin ut jeg. Det er ikke løs hud, og syns ikke det ser ut som fett heller. Anonymkode: 0496f...332 Ja, dette er rett etter at jeg har stått opp, har ikke drukket vann en gang. den er alltid slik eller verre, så tror ikke det er oppblåsthet. Jeg syntes jeg ser helt forferdelig ut, og lurer på hva jeg kan gjøre. Jeg hadde helt flat mage ved denne vekten før graviditeten. ts Anonymkode: 3c791...f73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Del Skrevet 19. juni 2021 Kan legge til at personlig måtte jeg lavere i vekt enn før fødsel for å få «den samme kroppen» som jeg hadde. Tror fettprosenten ble høyere fordi livet med småbarn er anderledes. Anonymkode: 4c552...7db 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Del Skrevet 19. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, dette er rett etter at jeg har stått opp, har ikke drukket vann en gang. den er alltid slik eller verre, så tror ikke det er oppblåsthet. Jeg syntes jeg ser helt forferdelig ut, og lurer på hva jeg kan gjøre. Jeg hadde helt flat mage ved denne vekten før graviditeten. ts Anonymkode: 3c791...f73 Da støtter jeg forslaget om styrketrening. Trenger ikke fokusere spesielt på kjerne, tunge baseøvelser (knebøy, markløft etc) involverer også kjernen. Da vil du etterhvert kjenne om kjernen din er sterk nok til tyngre vekter. Anonymkode: 0496f...332 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #9 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan legge til at personlig måtte jeg lavere i vekt enn før fødsel for å få «den samme kroppen» som jeg hadde. Tror fettprosenten ble høyere fordi livet med småbarn er anderledes. Anonymkode: 4c552...7db Ja, det er det jeg føler litt på, samtidig så vet jeg at hvis jeg går ned mer nå så blir ribbena under kravebenet litt synlig, og det syntes jeg ikke er så lekkert. Det er så rart for det er som om alt fettet i kroppen har samlet seg på magen. Alt annet er slankt, men magen buler som om jeg fremdeles er gravid😖 ts Anonymkode: 3c791...f73 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 19. juni 2021 #10 Del Skrevet 19. juni 2021 Har du fått sjekket hvordan det står til med magemusklene etter fødselen? Vet det er mange som plages fordi musklene ikke har trukket seg sammen igjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Del Skrevet 19. juni 2021 Rødtoppen86 skrev (2 minutter siden): Har du fått sjekket hvordan det står til med magemusklene etter fødselen? Vet det er mange som plages fordi musklene ikke har trukket seg sammen igjen. Ja, har sjekket diastasen, har ikke det. Det grodde fint sammen. ts Anonymkode: 3c791...f73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #12 Del Skrevet 19. juni 2021 Men tusen takk for svar dere🙏🏻 Da fikk jeg litt håp om at jeg kanskje kan gjøre noe med det selv. ts Anonymkode: 3c791...f73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 19. juni 2021 #13 Del Skrevet 19. juni 2021 Ser ut som en helt sunn kvinne-mage det der? Min er litt mer preget enn det der, ikke HELT gale heldigvis, men hadde vært fornøyd hvis den så sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #14 Del Skrevet 19. juni 2021 skruttveig skrev (11 minutter siden): Ser ut som en helt sunn kvinne-mage det der? Min er litt mer preget enn det der, ikke HELT gale heldigvis, men hadde vært fornøyd hvis den så sånn ut! Jeg er IKKE fornøyd. Jeg ser jo gravid ut! Den buler ut og har et lag med fett over seg🤮 den matcher ikke resten av kroppen min i det hele tatt. ts Anonymkode: 3c791...f73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #15 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det er det jeg føler litt på, samtidig så vet jeg at hvis jeg går ned mer nå så blir ribbena under kravebenet litt synlig, og det syntes jeg ikke er så lekkert. Det er så rart for det er som om alt fettet i kroppen har samlet seg på magen. Alt annet er slankt, men magen buler som om jeg fremdeles er gravid😖 ts Anonymkode: 3c791...f73 Man kan ikke punkt-slanke seg dessverre. Personlig syns jeg ikke litt synlige ribben gjør noe, det er jo magen som syns gjennom klær og alt. Du har jo bmi på godt over 20, så er jo ikke mager sånn sett. Jeg mistet en del muskelmasse av å få barn, så måtte ned på en lavere bmi for å se bra ut. Har ikke tid og ork til masse styrketrening. Anonymkode: 4c552...7db 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #16 Del Skrevet 19. juni 2021 Hypopressiv trening fikser det der på et par mnd! Mye mer effektivt enn styrketrening eller noe annet! ❤ https://www.facebook.com/hypopressivtreningnorge/ To før/etter bilder jeg synes likner litt på ditt utgangspunkt: Anonymkode: 9d7ea...d1d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #17 Del Skrevet 19. juni 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan ikke punkt-slanke seg dessverre. Personlig syns jeg ikke litt synlige ribben gjør noe, det er jo magen som syns gjennom klær og alt. Du har jo bmi på godt over 20, så er jo ikke mager sånn sett. Jeg mistet en del muskelmasse av å få barn, så måtte ned på en lavere bmi for å se bra ut. Har ikke tid og ork til masse styrketrening. Anonymkode: 4c552...7db Hun har BMI på 20,3, som er helt normalt. Normalvektig er bmi på mellom 18,5-25. J Jeg syntes det høres ut som du er unaturlig opptatt av å være tynn og burde ikke gi råd. Anonymkode: b275b...492 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #18 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, dette er rett etter at jeg har stått opp, har ikke drukket vann en gang. den er alltid slik eller verre, så tror ikke det er oppblåsthet. Jeg syntes jeg ser helt forferdelig ut, og lurer på hva jeg kan gjøre. Jeg hadde helt flat mage ved denne vekten før graviditeten. ts Anonymkode: 3c791...f73 Du har dårlig kjernemuskulatur...... Anonymkode: b8f2b...be9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #19 Del Skrevet 19. juni 2021 Synes denne tråden er så giftig 🤢 Anonymkode: b8f2b...be9 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #20 Del Skrevet 19. juni 2021 Fett. Fordi magen spenner utover ligger fettet rundt de indre organer og ikke subkutant (da ses slapt hengende fett). Med andre ord, du har det farlige bukfettet. Du kan foreta en livsstilsendring og bli kvitt det Anonymkode: 08069...801 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå