AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #21 Del Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Herregud ... Anonymkode: 7efd5...563 Kos med den ene hånden og slå med den andre liksom… Anonymkode: 0af2b...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #22 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 16.17): Må bare skryte litt av meg selv og prøve å motivere andre for hvertfall jeg selv liker å lese slikt: Jeg har gått ned 5,1kg på 18 dager! Startet i slutten på mai å gjøre grep, men da turte jeg ikke å veie meg, men vil tro jeg var enda høyere i kg som ofte forsvinner raskere (vannvekt)? Så veide jeg meg på morgenen 1.juni uten klær: 92kg. Nå i dag 18.juni midt på dagen med klær og har spist lunsj så veier jeg 86,9kg! Har veid meg jevnt hver dag og det har humpet seg jevnt nedover. Jeg er så fornøyd med å se resultater! Jeg trengte å se at det går riktig vei og jeg skal ikke gi meg. Jeg er 174cm høy og veide 58kg for 10år siden, veide 63kg for 5år siden og nå med barn og stillesittende hjemmekontor og alt for glad i godteri så var jeg plutselig 92kg og jeg kunne ikke overse dette uten å ta tak lenger. Anonymkode: 0af2b...a1d Ble så inspirert av tråden din! Skal ned 5-6 kg, så ble inspirert av å lese at du har gått jevnt nedover og endringene du har gjort! Jeg trener i utgangspunktet nok, men er ikke noe flink i matveien. Så får bruke sommerukene nå på å telle kalorier. Har vekten din fortsatt å gå nedover etter du skrev tråden? Anonymkode: 3f634...4e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #23 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble så inspirert av tråden din! Skal ned 5-6 kg, så ble inspirert av å lese at du har gått jevnt nedover og endringene du har gjort! Jeg trener i utgangspunktet nok, men er ikke noe flink i matveien. Så får bruke sommerukene nå på å telle kalorier. Har vekten din fortsatt å gå nedover etter du skrev tråden? Anonymkode: 3f634...4e6 Vekten har stått stille den siste uken på 85,5kg nå. Men det har vært noen utskeielser denne uken pga div sosiale sammenkomster så jeg er fornøyd med å ha klart å holde vekten og at den ikke har sprettet opp igjen, og så jobber jeg meg fortsatt nedover. Og jeg gikk ned 6,5kg fra 1.juni-1.juli, så jeg er jo fornøyd med måneden:) Anonymkode: 0af2b...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #24 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vekten har stått stille den siste uken på 85,5kg nå. Men det har vært noen utskeielser denne uken pga div sosiale sammenkomster så jeg er fornøyd med å ha klart å holde vekten og at den ikke har sprettet opp igjen, og så jobber jeg meg fortsatt nedover. Og jeg gikk ned 6,5kg fra 1.juni-1.juli, så jeg er jo fornøyd med måneden:) Anonymkode: 0af2b...a1d Og med utskeielser så har jeg prøvd å ha kontroll på det med å spise lite men mettende kalorier på dagen og «lage» plass til større måltider som kom. Har vært ute og spist med jobben på restaurant hvor både menyen var satt og tallerkenen var fylt opp og det fulgte med vin, så verken lett å telle kalorier eller ta magre valg. Men jeg har gått ekstra mye turer og valgt å bruke bena å gå fremfor bilen eller kollektiv. Og for meg har mat kaloriinntaket mest å si så har vært streng på det jeg har kontroll på hele uken, men unnet meg å være sosial på sommerfest selv om det innebar kalorier i mat/vin. Så det at jeg har holdt vekten er greit denne uken, mulig det er et lite vektplatå også. Tenker resten av sommeren blir det fortsatt loggføring av kaloriene og planen er videre ned. Ts Anonymkode: 0af2b...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #25 Del Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og med utskeielser så har jeg prøvd å ha kontroll på det med å spise lite men mettende kalorier på dagen og «lage» plass til større måltider som kom. Har vært ute og spist med jobben på restaurant hvor både menyen var satt og tallerkenen var fylt opp og det fulgte med vin, så verken lett å telle kalorier eller ta magre valg. Men jeg har gått ekstra mye turer og valgt å bruke bena å gå fremfor bilen eller kollektiv. Og for meg har mat kaloriinntaket mest å si så har vært streng på det jeg har kontroll på hele uken, men unnet meg å være sosial på sommerfest selv om det innebar kalorier i mat/vin. Så det at jeg har holdt vekten er greit denne uken, mulig det er et lite vektplatå også. Tenker resten av sommeren blir det fortsatt loggføring av kaloriene og planen er videre ned. Ts Anonymkode: 0af2b...a1d Så flink du er! 6.5 kg på 1mnd er ganske bra jobbet! Jeg startet i dag, så håper jeg får en god start sånn at motivasjonen holder seg oppe! Men som sagt, fint du deler, for finner god motivasjon av andre som får det til☺️ Anonymkode: 3f634...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 2. juli 2021 #26 Del Skrevet 2. juli 2021 Så motiverende! Hvor mange kkal spiser du per dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå