AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #41 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva spiser du til de forskjellige måltidene da? Anonymkode: b709c...a86 Spiser f.eks til middag tomatsuppe, linsegryte, bananpannekaker, hjemmelagd burger av plantekost, Grønnsaksuppe, linsepasta med grønnsaker og pesto, spagetti av squash og grønnsaker, lager middagsboller av plantekost, taco, buddha bowl, pizza etc etc. Til kos - is, hjemmelagde snickerskuler med sjokolade (laget selv), slags sjokoladekake, Air fried epler med kanel, kjeks, kake etc. Lunsj og mellommåltider - grønnsaksjuice, havregryn med bær, frø og banan, frukt, bær, smotthies, et slags brød med peanøtt smør, tomater, bananer osv. Alt er hjemmelaget fra bunn av med rene plantekost råvarer. Litt å sette seg inn i når jeg begynte, men nå så går det veldig enkelt og er fantastisk godt 🤤 Anonymkode: b6efc...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 21. juni 2021 #42 Del Skrevet 21. juni 2021 Nei. Spiser gjerne på vegetar og vegan restauranter. Liker variasjon av gode måltider, og da spiller det ingen rolle om det er kjøtt, grønnsaker eller frukt det går i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pooh Skrevet 21. juni 2021 #43 Del Skrevet 21. juni 2021 Ikke vegetarianer, men pescetarianer kunne jeg tenke meg, men med en mann og barn som hater bønner, linser, og mange grønnsaker blir det så tungvindt syns jeg. Foreløpig nøyer jeg meg derfor med å spise lite kjøtt og kun kjøtt som er merket som humant produsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #44 Del Skrevet 21. juni 2021 ja, spiser mindre kjøtt desto flere gode kjøttfrie alternativer vi får. Klimaet skal tross alt ivaretas. Anonymkode: 827ff...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå